Een van de kinderen is op de camerabeelden van de TinQ in Neerbeek voorin gezien door de politie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef feydark het volgende:
Mocht het toch de auto van de vader zijn op de bewakinsbeelden en was er echt een bijrijder(ers) bij dan veranderd het allemaal drastisch wat best mogelijk zou kunnen zijn in deze zaak specifiek.
Dat hij tankt in Neerbeek is voorspelbaar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:15 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ze gingen met vakantie in Luxemburg? Is wel te voorspellen hoe iemand daar naar toe rijdt?
Op woensdag 15 mei 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu ga je wel heel ver he?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef Dee69 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 15 mei 2013 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat hij tankt in Neerbeek is voorspelbaar?
Als je iemand achtervolgt wel
Nee. Als je vanuit Zeeland naar Luxemburg rijdt, dan rij je anders vanuit Drenthe.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:15 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ze gingen met vakantie in Luxemburg? Is wel te voorspellen hoe iemand daar naar toe rijdt?
Alle theorieen onderzoeken kan toch geen kwaad? Er word wel erg veel in dezelfde theorie gedacht?quote:
Omdat de politie daarvan uitgaat. Die zien geen aanleiding tot een moordcomplot.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Alle theorieen onderzoeken kan toch geen kwaad? Er word wel erg veel in dezelfde theorie gedacht?
Maar kunnen het niet uitsluiten toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat de politie daarvan uitgaat. Die zien geen aanleiding tot een moordcomplot.
Jeuh daar heeft nog niemand aan gedacht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef feydark het volgende:
Ik vind dit maar een vaag verhaal; of het is door de vader allemaal heel zorgvuldig en doordacht uitgestippeld of er speelt heel wat anders. De vader had een eigen bedrijf of zoiets, kunnen ze niet nagaan of hij connecties had met verkeerde mensen? Het lijkt gek, maar je weet het maar nooit.
Er is gewoon erg weinig tijd als dat allemaal klopt idd (is in Neerbeek geen 45 min?), tot midden in de nacht (gat tussen Leersum camerabeelden en Gms-dinges Leersum/Doornse Gat)quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:23 schreef sig000 het volgende:
Vader heeft een half uur, misschien wat meer in Neerbeek de tijd om wat te regelen.
Daarna klopt de tijd tot stop langs de snelweg in Venray
Tot de brug in Rhenen is er dan weer ruim half uur zoek.
Hetzelfde zit de politie nu ook te doen, zoveel mogelijk proberen het spoor te volgen en dan door de tijdlijn steeds meer uit te sluiten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is gewoon erg weinig tijd als dat allemaal klopt idd (is in Neerbeek geen 45 min?), tot midden in de nacht (gat tussen Leersum camerabeelden en Gms-dinges Leersum/Doornse Gat)
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:33 schreef rakotto het volgende:
Ik zeg nog steeds dat de kinderen waarschijnlijk met iemand anders zijn gestuurd.
Die is dan goed verstopt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:33 schreef rakotto het volgende:
Ik zeg nog steeds dat de kinderen waarschijnlijk met iemand anders zijn gestuurd.
Dat snap ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hetzelfde zit de politie nu ook te doen, zoveel mogelijk proberen het spoor te volgen en dan door de tijdlijn steeds meer uit te sluiten.
Ik zie 2 mogelijkheden:quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar Venray en Leersum zijn niet zeker toch? Dus..
Voor mij blijven sowieso vragen:
- waarom naar Limburg als je niet naar Luxemburg gaat (en geen afspraak hebt met ex in Neerbeek)?
- waarom afscheidsbrief 's-middags al schrijven als je toch richting Luxemburg gaat?
- waarom bellen dat je bij het motel bent (ben je niet, maar wel al in Zuid-Limburg)?
- waarom weer terug naar het noorden?
Waarom eerst heulemaal naar Limburg rijden, je onderweg ontdoen van de kinderen en dan weer he-le-maal terug naar Doorn... Had ie niet ergens in Limburg of bij Rhenen kunnen hangen ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar Venray en Leersum zijn niet zeker toch? Dus..
Voor mij blijven sowieso vragen:
- waarom naar Limburg als je niet naar Luxemburg gaat (en geen afspraak hebt met ex in Neerbeek)?
- waarom afscheidsbrief 's-middags al schrijven als je toch richting Luxemburg gaat?
- waarom bellen dat je bij het motel bent (ben je niet, maar wel al in Zuid-Limburg)?
- waarom weer terug naar het noorden?
Jas, maar zit met die afscheidsbrief in mijn maag.. Als hij die niet geschreven ahd, had ik gegokt op "onderweg naar Luxemburg, iets gebeurd (bij Neerbeek: "we willen naar mama" bijv), van slag geraakt (en erger), teruggereden en ellende).quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zie 2 mogelijkheden:
Vader gaat vertwijfelt met zoontjes op weg en onderweg gaat het ergens helemaal mis.
Vader wilde 2x een ex nog vieze streek leveren voor zijn laatste kansloze daad.
En daarnaast het bewust tanken met pinpas op tankstation wat hij goed kende.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jas, maar zit met die afscheidsbrief in mijn maag.. Als hij die niet geschreven ahd, had ik gegokt op "onderweg naar Luxemburg, iets gebeurd (bij Neerbeek: "we willen naar mama" bijv), van slag geraakt (en erger), teruggereden en ellende).
Die brief compliceert dat
'Naar iemand anders' neem ik aan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:33 schreef rakotto het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |