Ik heb niet het idee dat hij zo sociaal was op zijn laatste tocht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:46 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dan zal hij wellicht toch naar (omgeving) Neerbeek te zijn gereden om nog even langs zijn ex te rijden en misschien dan nog langs andere vrienden of familieleden, misschien daarom de lange tocht
de politie opperde het als soort afscheidsritquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij zo sociaal was op zijn laatste tocht.
ik bedoel overigens niet aangeklopt of aangebeld of gedag gezegd, maar wel langsgeredenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hij zo sociaal was op zijn laatste tocht.
Nu welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je dit gelezen:
http://www.politie.nl/nie(...)miste-broertjes.html
Was toch al bekend dat hij zich verhangen had?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:50 schreef starla het volgende:
[..]
Nu wel
Staat niets in over de doodsoorzaak. Autopsie is natuurlijk al gedaan. Vraag me af waarom ze dit niet vrijgeven...
Zelfmoord door ophangingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:50 schreef starla het volgende:
[..]
Nu wel
Staat niets in over de doodsoorzaak. Autopsie is natuurlijk al gedaan. Vraag me af waarom ze dit niet vrijgeven...
Een soort van vakantierit naar een bekende plek om te tanken begon het mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:49 schreef Rachilda het volgende:
[..]
de politie opperde het als soort afscheidsrit
"fijne dag" + spamtwitter:JulianRubenNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 23:18:37Mensen, allemaal bedankt voor de fijne dag met jullie. ^Jeroen van SMG @SocMediaGrip gaat op één oor. #twexit reageer retweet
Ik heb nog wel een spanband te koop.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef feydark het volgende:
Waar maak je uit op dat het zelfmoord is geweest, misschien is het allemaal schijn en heeft iets of iemand dit opgezet? Alles kan tegenwoordig, je weet het maar nooit.
Is ook kritiek opquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef webb2012 het volgende:
"fijne dag" + spamtwitter:JulianRubenNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 23:18:37Mensen, allemaal bedankt voor de fijne dag met jullie. ^Jeroen van SMG @SocMediaGrip gaat op één oor. #twexit reageer retweet
Hebben ze (nog) niet:quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:05 schreef blanket het volgende:
Ik hoop dat ze de gouden tip vandaag hebben gekregen via Opsporing Verzocht. Daar heb ik nu echt mijn laatste hoop op gevestigd.
twitter:VermistNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 22:41:02@IlseHVNL Geen gouden tip nog maar volgens de politie zitten er wel interessante tips tussen. Die trekken ze nu na. #vermistebroertjes reageer retweet
Die beelden uit Leersum waren nieuw, in hoeverre die om de juiste auto gaan is de vraag maar zeker de moeite waard om verder te onderzoeken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:05 schreef blanket het volgende:
Ik hoop dat ze de gouden tip vandaag hebben gekregen via Opsporing Verzocht. Daar heb ik nu echt mijn laatste hoop op gevestigd.
Ik vrees dat het nooit meer uitkomt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:05 schreef blanket het volgende:
Laten we het hopen mensen...want het is diep triest dit allemaal. En we kunnen alle (complot) theorieën erop los laten. Maar ondertussen zijn er wel 2 kinderen vermist.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben ze (nog) niet:twitter:VermistNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 22:41:02@IlseHVNL Geen gouden tip nog maar volgens de politie zitten er wel interessante tips tussen. Die trekken ze nu na. #vermistebroertjes reageer retweet
Ik heb ook mn twijfels daarover, het is wel vaker gezegd, zelfmoord. Later bleek het dan meer te wijzen op moord.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef feydark het volgende:
Waar maak je uit op dat het zelfmoord is geweest, misschien is het allemaal schijn en heeft iets of iemand dit opgezet? Alles kan tegenwoordig, je weet het maar nooit.
Te vroeg om tot die conclusie te komen hoor, zeker met die extra tips.quote:
Hoe had iemand moeten weten waar vader en de kinderen waren? Ze hebben het halve land afgereisdquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Ik heb ook mn twijfels daarover, het is wel vaker gezegd, zelfmoord. Later bleek het dan meer te wijzen op moord.
Ze gingen met vakantie in Luxemburg? Is wel te voorspellen hoe iemand daar naar toe rijdt?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe had iemand moeten weten waar vader en de kinderen waren? Ze hebben het halve land afgereisd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |