Dan kunnen ze jouw posts beter direct uitfilterenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:12 schreef Lpunt het volgende:
Maar dat jij de hele dag de tijd hebt om alles bij te houden, de hele dag te speculeren en dingen uit z'n verband trekken/verzinsels de wereld inbrengen, zegt ook wel iets. Er zijn ook users die dat niet kunnen, toxh geinteresseerd zijn en dan simpelwe terug willen lezen op fok. Feiten lezen. Maar dat kan dus niet meer.
Hou toch op mens, ik kwam een paar minuten voor jou binnenvallen, en ben de hele avond weggeweest, maar ik ga niet lopen vragen om nieuws, en al helemaal niet zeuren dat ik geen incrowd ben als er niet direct antwoord komt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:12 schreef Lpunt het volgende:
Maar dat jij de hele dag de tijd hebt om alles bij te houden, de hele dag te speculeren en dingen uit z'n verband trekken/verzinsels de wereld inbrengen, zegt ook wel iets. Er zijn ook users die dat niet kunnen, toxh geinteresseerd zijn en dan simpelwe terug willen lezen op fok. Feiten lezen. Maar dat kan dus niet meer.
Jij komt ook weer zeuren? Blijf dan lekker wegquote:
ik speculeer niet, valt niet veel te speculeren imoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:15 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dan kunnen ze jouw posts beter direct uitfilteren
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zijn we er al uit of er een bijrijder inzit of niet?
Offtopic daarentegen..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:16 schreef Lpunt het volgende:
[..]
ik speculeer niet, valt niet veel te speculeren imo
Is toch zo, daar is ze weerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij komt ook weer zeuren? Blijf dan lekker weg
Ze hield het tenminste bij feitenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij komt ook weer zeuren? Blijf dan lekker weg
Geen idee, zat tv te kijken. Maar op twitter wordt er druk over gespeculeerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar
ik dacht in eerste instantie bijrijder, nu denk ik toch een arm.
Wat zijn de meningen?
Scherp, de enige manier om dus geen 3 keer in beeld te staan was al voor die camera een zijweg inrijden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef mar1m het volgende:
[..]
Ik zie nu dat de camera beelden in leersum om 1.56 gemaakt zijn.
In 14 minuten kun je alleen met snel doorrijden vanaf de rijnbrug via Elst en Amerongen.
Dat redt je niet via de A12.
Dus eerste auto is niet waarschijnlijk, want dan zou hij er idd 3 keer op moeten staan.
Dat is inderdaad een groot vraagteken, die 1e auto rijdt in de richting die je niet zou verwachten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef mar1m het volgende:
[..]
Ik zie nu dat de camera beelden in leersum om 1.56 gemaakt zijn.
In 14 minuten kun je alleen met snel doorrijden vanaf de rijnbrug via Elst en Amerongen.
Dat redt je niet via de A12.
Dus eerste auto is niet waarschijnlijk, want dan zou hij er idd 3 keer op moeten staan.
Huh?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
maar waarom na 10 bladzijden?? normaal is toch 12??
Wat zegt men op twitter er over?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee, zat tv te kijken. Maar op twitter wordt er druk over gespeculeerd.
Was dat niet de parkeerplaats?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:18 schreef ietjefietje het volgende:
Ik zie in de op nu F ...Venray tankstation...maar wat is dat dan? heeft hij daar getankt? Alweer?
Want hij had toch ook al in Neerbeek getankt?
Oh je hebt gelijk, had het stuk effe niet door.quote:
zie het nu ook... zo snel gaat het dus...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh?
Topic was rood/roze toen ik een nieuw deel opende..
Dit bijvoorbeeldquote:
Al vind ik het helemaal niet duidelijk.twitter:DanEurope twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 21:31:08#vermistebroertjesPerspectief van de foto 28 % gedraaid je ziet duidelijk iemand aan de bijrijderskant zitten>Foto http://t.co/Hejs2eQlZV reageer retweet
Hij kan 1 keer afslaan zowel links als rechts maar dan kom je even in kleine straatjes waar je niet hard kan, en hij moet echt stevig/hard doorrijden om die 14 minuten te redden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Scherp, de enige manier om dus geen 3 keer in beeld te staan was al voor die camera een zijweg inrijden?
Kent hij de uitbater van het café-restaurant waar die camera hangt misschien?
-quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Offtopic daarentegen..
Kunnen we weer on topic nu?
twitter:DanEurope twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 21:31:08#vermistebroertjesPerspectief van de foto 28 % gedraaid je ziet duidelijk iemand aan de bijrijderskant zitten>Foto http://t.co/Hejs2eQlZV reageer retweet
twitter:RKEY01 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 23:05:55@DanEurope @JulianRubenNL zouden best 3 personen in de auto kunnen zijn. 2 zeker! #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:DanEurope twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 23:09:11#vermistebroertjes @RKEY01 @JulianRubenNL 3 Kijk maar - Photo - http://t.co/8Sh3x6FHNy reageer retweet
Dat is waar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Maar dan was er nog steeds geen tijd om zoontjes te droppen, pas erna zou er tijd zijn en ervoor maar dat is ook niet echt ruim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |