Ik kan me de onmacht bij de familie goed voorstellen, niet bij de vele volgers van het nieuws, zoals jij en ik, maar die er verder niets mee te maken hebben. Verder is niets doen weldegelijk een optie. De enige juiste optie zelfs in dit geval (behalve als je natuurlijk beschikt over informatie die de politie zou kunnen helpen bij het vinden van de jongens).quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:16 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk heb je gelijk, maar niet zoeken is ook geen optie. Ik zou gek worden als ik moest wachten op politie die het ook niet meer weet. Het lijkt mij tevens sterk dat hij ergens diep een onbekend bos is ingegaan. Het was donker. De kans dat hijzelf zou verdwalen is groot.
Hallo slimpie, ze kan hem dan niet bereiken, en als ze hem goed kent en ergens toch het gevoel had dat hij iets raars zou doen dan kon ze misschien wel de politie bellen als ze hem opeens niet kon bereikenquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:45 schreef Burdie het volgende:
Ik bel inderdaad ook altijd in paniek de politie als mijn vriend zijn telefoon niet uit heeft gezet, terwijl hij zei dat hij dat wel zou doen..
Cherlock? Je bedoelt Sherlock denk ik ... En ja, op mij komt het over alsof je persoonlijk beledigd bent.quote:
Tja, ik weet niet wat wijsheid is in deze.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan me de onmacht bij de familie goed voorstellen, niet bij de vele volgers van het nieuws, zoals jij en ik, maar die er verder niets mee te maken hebben. Verder is niets doen weldegelijk een optie. De enige juiste optie zelfs in dit geval (behalve als je natuurlijk beschikt over informatie die de politie zou kunnen helpen bij het vinden van de jongens).
"Kinderen nooit gevonden omdat vrijwilligers bewijsmateriaal hebben vertrapt" Daat geloof je zelf?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan me de onmacht bij de familie goed voorstellen, niet bij de vele volgers van het nieuws, zoals jij en ik, maar die er verder niets mee te maken hebben. Verder is niets doen weldegelijk een optie. De enige juiste optie zelfs in dit geval (behalve als je natuurlijk beschikt over informatie die de politie zou kunnen helpen bij het vinden van de jongens).
Ja ik bedoel meer rond zn eindpunt in doorn en zn beginpunt in neerbeek... In tussenliggende stukken is niet gezocht. Omdat er daar nog genoeg tijdsgaten zitten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:15 schreef kvd het volgende:
[..]
Nee, vanaf Rhenen tot voorbij Doorn. Al het bosgebied daar. (Rhenen-Doorn is volgens google maps een kilometertje of 20.)
En dan was er nog het ecoduct bij Rhenen.
Okequote:Op woensdag 15 mei 2013 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cherlock? Je bedoelt Sherlock denk ik ... En ja, op mij komt het over alsof je persoonlijk beledigd bent.
Als je mijn paar bijdragen trouwens terugleest, zul je zien dat ik me niet te buiten ga aan speculaties of rechercheren van de koude grond. Ik verbaas me er vooral over en ben geïnteresseerd in de feiten, aangedragen door deskundigen.
Dat zou wat zijn inderdaad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:22 schreef Mercer het volgende:
[..]
"Kinderen nooit gevonden omdat vrijwilligers bewijsmateriaal hebben vertrapt"
Heb je ook een bron dat de politie het als belemmering ziet? Ik las namelijk dat zulke mensen samenwerkten met de politie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Helemaal niet mooi, dat ze oppleuren met hun zelfbevredigende speurtochtjes en eens gaan luisteren naar de politie in plaats van het onderzoek (mogelijk) te frustreren.
En dan ook nog inspraak eisen, want oh wat zijn ze betrokken en belangrijk.
Dat kan hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:22 schreef Mercer het volgende:
[..]
"Kinderen nooit gevonden omdat vrijwilligers bewijsmateriaal hebben vertrapt" Daat geloof je zelf?
Wat hij in Leersum gedaan heeft:quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zal het straks even op een kaartje aanduiden.
Ze werken niet samen met de politie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:25 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Heb je ook een bron dat de politie het als belemmering ziet? Ik las namelijk dat zulke mensen samenwerkten met de politie.
Bij deze één van de vele bronnen: 'Politie niet blij met burgerzoektocht naar vermiste jongetjes'.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:25 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Heb je ook een bron dat de politie het als belemmering ziet? Ik las namelijk dat zulke mensen samenwerkten met de politie.
twitter:JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 10:23:16@SparkBT Ik denk Rhenen Leersum op dat tijdstip veel snelle gaat dan routeplanner zegt. #vermistebroertjes reageer retweet
Jawel, afgesproken dat de mensen die zoeken een bepaald iets moesten schreeuwen als ze iets verdachts zagen, en dan komt de politie eraan om te checken. Dat is wat ik heb gelezen en imo is dat een soort van samenwerking.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze werken niet samen met de politie.
Maar als je nu nog een bron wilt kan ik die wel voor je opzoeken (al is het al dagenlang bekend).
Maar dit gebeurde niet overal. Sommige groepen gingen op eigen houtje het bos in.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:31 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Jawel, afgesproken dat de mensen die zoeken een bepaald iets moesten schreeuwen als ze iets verdachts zagen, en dan komt de politie eraan om te checken. Dat is wat ik heb gelezen en imo is dat een soort van samenwerking.
Uit nood geboren, afgedwongen 'samenwerking'.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:31 schreef Lpunt het volgende:
Jawel, afgesproken dat de mensen die zoeken een bepaald iets moesten schreeuwen als ze iets verdachts zagen, en dan komt de politie eraan om te checken. Dat is wat ik heb gelezen en imo is dat een soort van samenwerking.
twitter:higgspiece twitterde op woensdag 15-05-2013 om 09:22:52@JulianRubenNL Cash, zou dat niet verdwenen zijn in de portemonnee van een dame die beroepshalve er beter over zwijgt? Zou ook tijd invullen reageer retweet
Ojaa, vreemd dat de mensen dan toch zoeken. Of ze hebben deze informatie helemaal niet gekregen, kan ook nog.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij deze één van de vele bronnen: 'Politie niet blij met burgerzoektocht naar vermiste jongetjes'.
Ja, dat vind je samenwerken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:31 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ze geven er gewoon niks om en claimen het onderzoek. Want de gedachte van "die arme kindertjes" is genoeg om jezelf het recht te geven de politie voor de voeten te lopen. Voor velen dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:33 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ojaa, vreemd dat de mensen dan toch zoeken. Of ze hebben deze informatie helemaal niet gekregen, kan ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |