abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126522639
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:14 schreef Copycat het volgende:
Miss Marple voelt zich beledigd.
Heb je het over mij, cherlock?
pi_126522665
Stel ik was die man. Hoe zou ik het aanpakken? Hoe krijg je je kinderen mee? Door bijv. te zeggen dat je op vakantie gaat. Niet naar een hotel, want dan laat je sporen achter. Dus je gaat bijv. kamperen. Die tent koop je onderweg, zodat men niet kan ontdekken dat je wilde kamperen. Ergens in Limburg sla je tent op in het bos, en je vermoordt je kinderen in hun slaap, op een of andere manier die jou het beste lijkt.
Verder weet ik het niet.
pi_126522711
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:16 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Gedeeltelijk heb je gelijk, maar niet zoeken is ook geen optie. Ik zou gek worden als ik moest wachten op politie die het ook niet meer weet. Het lijkt mij tevens sterk dat hij ergens diep een onbekend bos is ingegaan. Het was donker. De kans dat hijzelf zou verdwalen is groot.
Ik kan me de onmacht bij de familie goed voorstellen, niet bij de vele volgers van het nieuws, zoals jij en ik, maar die er verder niets mee te maken hebben. Verder is niets doen weldegelijk een optie. De enige juiste optie zelfs in dit geval (behalve als je natuurlijk beschikt over informatie die de politie zou kunnen helpen bij het vinden van de jongens).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126522755
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:45 schreef Burdie het volgende:
Ik bel inderdaad ook altijd in paniek de politie als mijn vriend zijn telefoon niet uit heeft gezet, terwijl hij zei dat hij dat wel zou doen.

:').
Hallo slimpie, ze kan hem dan niet bereiken, en als ze hem goed kent en ergens toch het gevoel had dat hij iets raars zou doen dan kon ze misschien wel de politie bellen als ze hem opeens niet kon bereiken
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:22:17 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126522757
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:17 schreef moeke1 het volgende:
Heb je het over mij, cherlock?
Cherlock? Je bedoelt Sherlock denk ik ... En ja, op mij komt het over alsof je persoonlijk beledigd bent.

Als je mijn paar bijdragen trouwens terugleest, zul je zien dat ik me niet te buiten ga aan speculaties of rechercheren van de koude grond. Ik verbaas me er vooral over en ben geïnteresseerd in de feiten, aangedragen door deskundigen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126522770
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik kan me de onmacht bij de familie goed voorstellen, niet bij de vele volgers van het nieuws, zoals jij en ik, maar die er verder niets mee te maken hebben. Verder is niets doen weldegelijk een optie. De enige juiste optie zelfs in dit geval (behalve als je natuurlijk beschikt over informatie die de politie zou kunnen helpen bij het vinden van de jongens).
Tja, ik weet niet wat wijsheid is in deze.
pi_126522774
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
"Kinderen nooit gevonden omdat vrijwilligers bewijsmateriaal hebben vertrapt" Daat geloof je zelf? :')
pi_126522775
In ieder geval zijn er na de uitzending van Opsporing verzocht veel nieuwe tips binnengekomen en ook bruikbare die nieuwe inzichten geven volgens de politie.
De vele rechercheurs zijn daar nu voorlopig nog wel mee bezig dit allemaal uit te zoeken.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:22:57 #259
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126522780
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:15 schreef kvd het volgende:

[..]

Nee, vanaf Rhenen tot voorbij Doorn. Al het bosgebied daar. (Rhenen-Doorn is volgens google maps een kilometertje of 20.)
En dan was er nog het ecoduct bij Rhenen.
Ja ik bedoel meer rond zn eindpunt in doorn en zn beginpunt in neerbeek... In tussenliggende stukken is niet gezocht. Omdat er daar nog genoeg tijdsgaten zitten.

Ik ben heel benieuwd welke goed bruikbare tips er zijn binnengekomen. Waarschijnlijk horen we binnenkort heus wel meer over de voortgang.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_126522786
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Cherlock? Je bedoelt Sherlock denk ik ... En ja, op mij komt het over alsof je persoonlijk beledigd bent.

Als je mijn paar bijdragen trouwens terugleest, zul je zien dat ik me niet te buiten ga aan speculaties of rechercheren van de koude grond. Ik verbaas me er vooral over en ben geïnteresseerd in de feiten, aangedragen door deskundigen.
Oke
pi_126522861
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:22 schreef Mercer het volgende:

[..]

"Kinderen nooit gevonden omdat vrijwilligers bewijsmateriaal hebben vertrapt" :')
Dat zou wat zijn inderdaad. :')

Maar daar zouden we nooit achterkomen, omdat als de kinderen nooit gevonden worden je niet weet waar ze liggen, en dus ook niet kunt weten dat dit komt doordat de vrijwilligers eventueel bewijsmateriaal hebben vertrapt omdat ze op die locatie zijn geweest. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126522864
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Helemaal niet mooi, dat ze oppleuren met hun zelfbevredigende speurtochtjes en eens gaan luisteren naar de politie in plaats van het onderzoek (mogelijk) te frustreren. :')

En dan ook nog inspraak eisen, want oh wat zijn ze betrokken en belangrijk. :r
Heb je ook een bron dat de politie het als belemmering ziet? Ik las namelijk dat zulke mensen samenwerkten met de politie.
pi_126522867
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:22 schreef Mercer het volgende:

[..]

"Kinderen nooit gevonden omdat vrijwilligers bewijsmateriaal hebben vertrapt" Daat geloof je zelf? :')
Dat kan hoor.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:26:13 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126522903
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zal het straks even op een kaartje aanduiden.
Wat hij in Leersum gedaan heeft:

http://maps.google.nl/map(...)lg=w&mra=ls&t=m&z=18

Overzicht Rijnbrug - Leersum

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126522942
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:25 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Heb je ook een bron dat de politie het als belemmering ziet? Ik las namelijk dat zulke mensen samenwerkten met de politie.
Ze werken niet samen met de politie.

Maar als je nu nog een bron wilt kan ik die wel voor je opzoeken (al is het al dagenlang bekend).
pi_126523012
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:25 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Bij deze één van de vele bronnen: 'Politie niet blij met burgerzoektocht naar vermiste jongetjes'.
pi_126523039
JulianRubenNL twitterde op woensdag 15-05-2013 om 10:23:16 @SparkBT Ik denk Rhenen Leersum op dat tijdstip veel snelle gaat dan routeplanner zegt. #vermistebroertjes reageer retweet
pi_126523061
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:27 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ze werken niet samen met de politie.

Maar als je nu nog een bron wilt kan ik die wel voor je opzoeken (al is het al dagenlang bekend).
Jawel, afgesproken dat de mensen die zoeken een bepaald iets moesten schreeuwen als ze iets verdachts zagen, en dan komt de politie eraan om te checken. Dat is wat ik heb gelezen en imo is dat een soort van samenwerking.
pi_126523092
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:31 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Jawel, afgesproken dat de mensen die zoeken een bepaald iets moesten schreeuwen als ze iets verdachts zagen, en dan komt de politie eraan om te checken. Dat is wat ik heb gelezen en imo is dat een soort van samenwerking.
Maar dit gebeurde niet overal. Sommige groepen gingen op eigen houtje het bos in.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:32:06 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126523097
quote:

Uit nood geboren, afgedwongen 'samenwerking'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126523116
twitterspeculaas :

higgspiece twitterde op woensdag 15-05-2013 om 09:22:52 @JulianRubenNL Cash, zou dat niet verdwenen zijn in de portemonnee van een dame die beroepshalve er beter over zwijgt? Zou ook tijd invullen reageer retweet
pi_126523131
quote:
Ojaa, vreemd dat de mensen dan toch zoeken. Of ze hebben deze informatie helemaal niet gekregen, kan ook nog.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:33:32 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126523154
quote:

[..]

Ja, dat vind je samenwerken?
- Nee, we hebben het liever niet.
- Ja, maar we doen het toch!!

En dan? Moet de politie dan maar wegblijven? Of zijn ze gedwongen het verhaal min of meer in goede banen te leiden, zodat er zo min mogelijk bruikbare sporen vernield worden door de onkunde van degenen die toch denken dat ze het beter weten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126523173
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:33 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Ojaa, vreemd dat de mensen dan toch zoeken. Of ze hebben deze informatie helemaal niet gekregen, kan ook nog.
Ze geven er gewoon niks om en claimen het onderzoek. Want de gedachte van "die arme kindertjes" is genoeg om jezelf het recht te geven de politie voor de voeten te lopen. Voor velen dan.
pi_126523180
Is de bestuurder van de zwarte auto op de beelden al gevonden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')