abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:43:41 #226
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126521709
Op welke plekken is er nu eigenlijk gezocht? Is daar een kaartje van?

De beelden krijg ik steeds meer een gevoel bij dat het bijna niet kan kloppen met de tijden. Zeker niet als hij vanuit de verkeerde richting komt en dus gedraaid moet zijn... Had hij dat niet nog een keer op beeld moeten staan? Natuurlijk weet ik niet waar op de rijksstraatweg de beelden zijn gemaakt, het doornse gat ligt immers ook aan de rijksstraatweg..

Is het niet wat vreemd dat hij over de route zo lang doet en het laatste stuk opeens behoorlijk haast lijkt te hebben.

[ Bericht 43% gewijzigd door Ticootje op 15-05-2013 09:50:22 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:45:10 #227
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_126521738
Ik bel inderdaad ook altijd in paniek de politie als mijn vriend zijn telefoon niet uit heeft gezet, terwijl hij zei dat hij dat wel zou doen.

:').
KuikenGuppy
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:50:20 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126521857
Er staat trouwens dat hij met zijn vriendin belde dat hij bij het motel in Limburg was aangekomen, terwijl het doel Luxemburg was, en van Vleuten naar Luxemburg (stad) is een route waar je bij vertrek om 20.15 uit Vleuten pas om 00.02 uur in Luxembrug aankomt, dus het is heel apart dat hij voor 23.00 uur al gebeld had dat ze al in "het motel" aangekomen waren.

Naar Zuid-Frankrijk kan ik me prima een overnachting halverwege voorstellen, maar onderweg naar Luxemburg, terwijl je om 20.15 uur vertrokken bent?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:51:33 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126521892
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:43 schreef Ticootje het volgende:

De beelden krijg ik steeds meer een gevoel bij dat het bijna niet kan kloppen met de tijden. Zeker niet als hij vanuit de verkeerde richting komt en dus gedraaid moet zijn... Had hij dat niet nog een keer op beeld moeten staan? Natuurlijk weet ik niet waar op de rijksstraatweg de beelden zijn gemaakt, het doornse gat ligt immers ook aan de rijksstraatweg..

Is het niet wat vreemd dat hij over de route zo lang doet en het laatste stuk opeens behoorlijk haast lijkt te hebben.
Ik zal het straks even op een kaatje aanduiden.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:52:11 #230
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_126521909
Hij zou onderweg naar Luxemburg overnachten in een motel in Limburg.
KuikenGuppy
pi_126521930
Er is zoveel informatie her en der dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Welke info is nou gecontroleerd en klopt? Uit dat plaatje?
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:54:03 #232
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126521964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:50 schreef Leandra het volgende:
Er staat trouwens dat hij met zijn vriendin belde dat hij bij het motel in Limburg was aangekomen, terwijl het doel Luxemburg was, en van Vleuten naar Luxemburg (stad) is een route waar je bij vertrek om 20.15 uit Vleuten pas om 00.02 uur in Luxembrug aankomt, dus het is heel apart dat hij voor 23.00 uur al gebeld had dat ze al in "het motel" aangekomen waren.

Naar Zuid-Frankrijk kan ik me prima een overnachting halverwege voorstellen, maar onderweg naar Luxemburg, terwijl je om 20.15 uur vertrokken bent?
Die vriendin weet natuurlijk niet van zn stop in neerbeek dat moment. Misschien wist ze ook niet hoe laat hij was vertrokken. Na het eten kan om half 7 zijn of om 8 uur...

De heenweg lijkt met tijden goed te kloppen. De vader heeft geen files of tegenzittend verkeer, hij kan ook niet gestopt zijn, dan zou hij alle tijden niet redden die zijn waargenomen. Het is dus een doorrijder... Het geld wat hij gepint had moet hij dus in neerbeek nog op zak hebben gehad.
Als hij zn terugweg ook lekker heeft doorgereden dan liggen die kinderen gewoon ergens in de grote peel ofzo, aangezien hij daar bijna 3 kwartier de tijd voor had. Weinig om te begraven, maar daarom denk ik ook niet dat de kinderen begraven zijn.

Het laatste stuk na zn daad heeft hij behoorlijk doorgereden...

[ Bericht 11% gewijzigd door Ticootje op 15-05-2013 10:04:32 ]
  woensdag 15 mei 2013 @ 09:54:52 #233
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_126521981
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:52 schreef Chadi het volgende:
Er is zoveel informatie her en der dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Welke info is nou gecontroleerd en klopt? Uit dat plaatje?
Alles wat op de site van de politie staat, en volgens mij is de blog van RTV Utrecht ook redelijk accuraat.
KuikenGuppy
pi_126522077
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:29 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Helemaal niet mooi, dat ze oppleuren met hun zelfbevredigende speurtochtjes en eens gaan luisteren naar de politie in plaats van het onderzoek (mogelijk) te frustreren. :')

En dan ook nog inspraak eisen, want oh wat zijn ze betrokken en belangrijk. :r
Op de 1e plaats wil de familie ook dat er door gezocht wordt. Op de 2e plaats stel het zijn JOUW kinderen. Zou je het fijn vinden als iedereen zoals wij achter de pc bleef zitten? Op de 3e plaats kan de politie iig die plekken van de kaart strepen die reeds onderzocht zijn. De politie weet het niet meer. Die hebben de manschappen niet om overal te gaan zoeken.
pi_126522203
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:58 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Op de 1e plaats wil de familie ook dat er door gezocht wordt. Op de 2e plaats stel het zijn JOUW kinderen. Zou je het fijn vinden als iedereen zoals wij achter de pc bleef zitten? Op de 3e plaats kan de politie iig die plekken van de kaart strepen die reeds onderzocht zijn. De politie weet het niet meer. Die hebben de manschappen niet om overal te gaan zoeken.
Nou nee. Als er niet goed of professioneel gezocht wordt, moeten ze er zelf ook nog een keertje overheen.
Tap tap tap
pi_126522223
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:02 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou nee. Als er niet goed of professioneel gezocht wordt, moeten ze er zelf ook nog een keertje overheen.
precies.
pi_126522270
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:03 schreef computergirl het volgende:

[..]

precies.
Beter zoeken dan niets, dan gaan ze er maar weer overheen. Misschien hoeft dat ook niet. Ik zou in de situatie van de moeder het juist fijn vinden dat mensen gaan zoeken, maar goed dat is mijn mening.
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:04:58 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126522276
quote:

[..]

Ja, dat snap ik wel dat de familie dat wil, dat staat wat mij betreft buiten kijf, maar dat de familie wil dat er gezocht wordt (ik zou iedere tegel in het hele land gekeerd willen hebben), maakt nog niet dat degenen die zoeken ook recht hebben op informatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126522293
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik wel dat de familie dat wil, dat staat wat mij betreft buiten kijf, maar dat de familie wil dat er gezocht wordt (ik zou iedere tegel in het hele land gekeerd willen hebben), maakt nog niet dat degenen die zoeken ook recht hebben op informatie.
Dat is waar.
pi_126522315
quote:

[..]

Ik heb ook gehoord dat de familie de zoektochten van de zelfverklaarde speurneuzen op prijs stelt, wat mij verbaasde, zelf zou ik dat dus absoluut niet willen. De politie heeft niet voor niets al aangegeven dit niet op prijs te stellen omdat mogelijke sporen vernietigd kunnen worden en het onderzoek dus wordt belemmerd. Lekker dan als je zo snel mogelijk je kinderen gevonden wilt hebben!

Verder kan de politie die zoeklocaties van die amateurs zeker niet van de kaart strepen, het kost ze eerder extra werk, als je ziet hoe die mensen zoeken. De meesten weten totaal niet waar ze mee bezig zijn. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126522358
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb ook gehoord dat de familie de zoektochten van de zelfverklaarde speurneuzen op prijs stelt, wat mij verbaasde, zelf zou ik dat dus absoluut niet willen. De politie heeft niet voor niets al aangegeven dit niet op prijs te stellen omdat mogelijke sporen vernietigd kunnen worden en het onderzoek dus wordt belemmerd. Lekker dan als je zo snel mogelijk je kinderen gevonden wilt hebben!

Verder kan de politie die zoeklocaties van die amateurs zeker niet van de kaart strepen, het kost ze eerder extra werk, als je ziet hoe die mensen zoeken. :')
De politie is ook ten einde raad. Misschien kunnen ze nog lang wachten op de tip.
pi_126522385
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:43 schreef Ticootje het volgende:

Ik kan het plaatje niet plaatsten, maar als je deze link aanklikt, staat er een plaatje bij met oa ook waar er gezocht is, zowel door politie als de vrijwilligers

http://www.telegraaf.nl/b(...)erhouden_info__.html
pi_126522387
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef moeke1 het volgende:

[..]

De politie is ook ten einde raad. Misschien kunnen ze nog lang wachten op de tip.
Misschien is de politie inderdaad ook ten einde raad. Reden temeer om ze dan vooral NIET in hun onderzoek te belemmeren en het risico nemen dat je mogelijk sporen en bewijsmateriaal vernietigt / plat loopt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:10:40 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126522448
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:08 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik kan het plaatje niet plaatsten, maar als je deze link aanklikt, staat er een plaatje bij met oa ook waar er gezocht is, zowel door politie als de vrijwilligers

http://www.telegraaf.nl/b(...)erhouden_info__.html
Ok dus alleen in het doornse gat en omgeving en neerbeek en omgeving.
pi_126522454
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:08 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien is de politie inderdaad ook ten einde raad. Reden temeer om ze dan vooral NIET in hun onderzoek te belemmeren en het risico nemen dat je mogelijk sporen en bewijsmateriaal vernietigt / plat loopt.
Yep, en al die wandelaars die sporen vernielen? Welke sporen? Door half Nederland? Ze weten niet eens waar ze moeten zoeken. Als ze in Doorn liggen kan ik sporen in Maastricht vernielen? Die er niet zijn. Dat weet je niet. Dan mag niemand meer het bos in....
pi_126522548
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:10 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Yep, en al die wandelaars die sporen vernielen? Welke sporen? Door half Nederland? Ze weten niet eens waar ze moeten zoeken. Als ze in Doorn liggen kan ik sporen in Maastricht vernielen? Die er niet zijn. Dat weet je niet. Dan mag niemand meer het bos in....
Wandelaars lopen over het algemeen op de doorgaande wandelpaden, en struinen niet rijen dik door het struikgewas en bosjes. Bovendien niet op locaties die waarschijnlijk lijken als laatste rustplaats voor de jongens.
pi_126522551
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:10 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Wat?
Tap tap tap
  woensdag 15 mei 2013 @ 10:14:51 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126522565
Miss Marple voelt zich beledigd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126522581
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ok dus alleen in het doornse gat en omgeving en neerbeek en omgeving.
Nee, vanaf Rhenen tot voorbij Doorn. Al het bosgebied daar. (Rhenen-Doorn is volgens google maps een kilometertje of 20.)
En dan was er nog het ecoduct bij Rhenen.
pi_126522612
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 10:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wandelaars lopen over het algemeen op de doorgaande wandelpaden, en struinen niet rijen dik door het struikgewas en bosjes. Bovendien niet op locaties die waarschijnlijk lijken als laatste rustplaats voor de jongens.
Gedeeltelijk heb je gelijk, maar niet zoeken is ook geen optie. Ik zou gek worden als ik moest wachten op politie die het ook niet meer weet. Het lijkt mij tevens sterk dat hij ergens diep een onbekend bos is ingegaan. Het was donker. De kans dat hijzelf zou verdwalen is groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')