Ja dat riep ik ook al... je hoorde echt de zenuwen.... hopelijk is de druk er nu af en knalt ze zaterdag helemaalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:03 schreef tralalala het volgende:
Nou, ik zeg eerlijk: had het niet verwacht...Zo goed was haar optreden niet.
Ofquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:05 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat de TROS een les heeft geleerd; nooit meer Sienekes
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:03 schreef alors het volgende:
[..]Alleen omdat jij er dan niet op kan fappen, muzikaal was het armoe, terwijl ze de laatste jaren juist zoveel kwaliteit afleveren. Zonde, ze moeten gewoon weer een goed nummer sturen en niet 3 delletjes.
Joan was ook leukquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:05 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat de TROS een les heeft geleerd; nooit meer Sienekes
N-Koreaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:05 schreef Gramulanion het volgende:
Mijn topic was gewoon de FOK!-geschiedenisboeken in gegaan als die mods niet gingen editten in een gesloten topic.
En bij voetbaluitslagenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
die kreeg ik direct al. Zoiets gebeurt alleen bij hele bijzondere gebeurtenissen
Dat zijn prima nummers.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
joh, geldt toch ook voor oekraine en denemarken. die zijn ook allemaal door om de looks
Gewoon de famfare van Roermond volgend jaar.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
Waar blijven de foto's van huilende fokkers in de kroeg.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme ik ben zwaar emotioneel nu, zit helemaal stuk hier. Janken als een klein kind, wat ben ik trots! Nu ga ik in slaap vallen op mijn Anouk kussen.
Omdat dat gewoon een prima nummer is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Mijn hart is echt totaal over de zeik gegaan... fucking laatste envelop en ik dacht echt dat er een Balkan-land uit zou rollen!
waar kwamen die stemmen van Litouwen in hemelsnaam vandaan....
deze man weetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef Scorpie het volgende:
Godverdomme ik ben zwaar emotioneel nu, zit helemaal stuk hier. Janken als een klein kind, wat ben ik trots! Nu ga ik in slaap vallen op mijn Anouk kussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |