Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Kijk Sands... dit is nou een gekkie. Nee, niet Desu, maar die Sanne...quote:
Omdat jij hem niet gewijzigd hebt? En de vorige ging over GTA en die afbeelding is uit GTAquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:19 schreef wyccie het volgende:
Ja, waarom hebben we een tekening van Mandy Moore in de OP?
Jij hebt het topic geopend, dan mag jij het ook beslissen... toch?quote:
Hij is zo slecht...dat hij goed isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
ik ben toch stiekum wel trots dat mijn in paint gemaakte banner is blijven hangen
quote:
Is dat nou een grapje?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:36 schreef DragonFodder het volgende:
ik ben toch stiekum wel trots dat mijn in paint gemaakte banner is blijven hangen
nee, mad paint skills yoquote:
also mequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef wyccie het volgende:
Wie heeft de definitie van slowchat erin gezet?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, mad paint skills yo
[..]
also me
DF is de nieuwe Patch.quote:
Ik hoop niet dat hij de nieuwe Patch is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
DF is de nieuwe Patch.
Onze FMT papa
Patch 2.0quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij de nieuwe Patch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |