PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
HAHAHHAHAHA YEASSSSSSSSSSSSSSSSquote:
?quote:
Ramsey heeft gescoord, dat kan niet goed gaan. Dan gaat er altijd een beroemdheid doodquote:
Ik hoop Justin Bieber.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ramsey heeft gescoord, dat kan niet goed gaan. Dan gaat er altijd een beroemdheid dood
Zou niet eens per se een slechte deal zijnquote:
Ik heb nog nooit zo'n onzin gelezenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ramsey heeft gescoord, dat kan niet goed gaan. Dan gaat er altijd een beroemdheid dood
http://www.dailymail.co.u(...)res-famous-dies.html
Dat wordt een dodelijk centraal duo, met Naldo erbijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou niet eens per se een slechte deal zijn
Dat is Wolfsburgquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wordt een dodelijk centraal duo, met Naldo erbij
Dat wil ik ook wel voor ze doen voor het helft van wat hij gaat verdienen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja, de tribune moet ook warm blijven.
Eerst maar zelf winnen van Newcastlequote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Everton speelt nergens meer voor, maar toch een lastige wedstrijd voor Chelsea lijkt me. Als die gewoon gelijkspelen en Arsenal wint gaan ze er nog overheen. Als het 5-1 wordt nu dan is een 1 goal win genoeg.
Daar ga ik heenquote:
Nee wolfsburgquote:
quote:
Is dat via internet stemmen ook voor moneyz?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nondeju...mag ik maar 20x stemmen...
Ik vind hem echt een baasquote:
Keine ahnungquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat via internet stemmen ook voor moneyz?
Als dat niet zo is wint Turkije sowieso. Gaan die gekken turken als een malle op hun gestolen Ipads en Iphones stemmenquote:
Die serieuze blik ook steedsquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dat niet zo is wint Turkije sowieso. Gaan die gekken turken als een malle op hun gestolen Ipads en Iphones stemmen
Voor Nederland is het toch al een overwinning als ze eens in die Finale komenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is pas de voorronde he. De voorronde winnen is zoiets als bovenaan staan in de Belgische competitie nadat iedereen 2x tegen elkaar heeft gespeeld
Is het een Nederlandse aap?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:24 schreef Lindgren. het volgende:
TITITITITITI.
Die had verdomme ingestuurd moeten worden.
Of zoiets als een tweede plek vieren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is pas de voorronde he. De voorronde winnen is zoiets als bovenaan staan in de Belgische competitie nadat iedereen 2x tegen elkaar heeft gespeeld
quote:
Zlata is Oekraiens voor slet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef Santello het volgende:
Die chick van Oekraïne is lekker zeg: Zlata Ognevich
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dat niet zo is wint Turkije sowieso. Gaan die gekken turken als een malle op hun gestolen Ipads en Iphones stemmen
Wtf doet hij op 1:38quote:
lekker jezusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik niet. Hij vindt elke speler geweldig en hij vindt dat elke speler geweldige LONK SHOOTS heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
Vind dat die PokemomITANI wel leuke commentary's heeft
Er is nog zoeen youtuber die ook overal een k achter zet. Schijtirritant.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik niet. Hij vindt elke speler geweldig en hij vindt dat elke speler geweldige LONK SHOOTS heeft.
Of zoals hij zelf zou zeggen: "AMAYZIENK"
MattHDgamer vindt ook iedereen die hij gebruikt goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik niet. Hij vindt elke speler geweldig en hij vindt dat elke speler geweldige LONK SHOOTS heeft.
CrazyRichGamer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er is nog zoeen youtuber die ook overal een k achter zet. Schijtirritant.
Hem kan ik ook niet uitstaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
MattHDgamer vindt ook iedereen die hij gebruikt goed
Ja dat zei ik je pasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
Vind dat die PokemomITANI wel leuke commentary's heeft
Ik ken hem niet, maar gezien zijn uitspraak is het een Oostblokkert?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
GOD vindt ie zequote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
MattHDgamer vindt ook iedereen die hij gebruikt goed
Nee hoor. Dat ben ik gewoonquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker jezus
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je twitter account compromised is trouwens
precies ditquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:33 schreef Revontulet het volgende:
Godver, Montenegro![]()
![]()
![]()
deed me denken aan dit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
Euro sivie fongsestivalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik vind ze wel baasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:33 schreef Revontulet het volgende:
Godver, Montenegro![]()
![]()
![]()
deed me denken aan dit:
[ afbeelding ]
Echt, als er 1 irritante mongool op youtube is, is hij het wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
Sowieso al die youtubers, de enige die het een beetje kan is Deji.
Jij vindt die Pokemontani volgens mij wel leuk he?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]!!!!!! Hij zegt niet dat iedereen geweldige longshots heeft sukkol. Kijk die van Damjaanovvich maar
Vanwaar die haat op Deji?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Echt, als er 1 irritante mongool op youtube is, is hij het wel.
wie is deji?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:33 schreef Patje1987 het volgende:
Sowieso al die youtubers, de enige die het een beetje kan is Deji.
irritant en dom kindquote:
Broertje van KSIquote:
Wij sturen Pelle volgend jaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Belgie rekent op de Italiaanse stemmers
Ja want aan zijn reviews heb je ietsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij vindt die Pokemontani volgens mij wel leuk he?
Mussoliniquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Belgie rekent op de Italiaanse stemmers
Zo spannend dat mijn moeder in slaap is gevallen op de bankquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voel jij die spanning ook opkomen?
Ow...eerst een dansclubje nog
quote:
Valt wel mee, zo heeft hij zijn bekendheid wel ja maar hij is gewoon grappiger dan dat geforceerde gedoe van KSIquote:
Ik vind dat hij nu te lang doorgaat met steeds hetzelfde. Tis nu wel leuk geweestquote:
Benfica samen met Miralem.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:37 schreef poker4lifee het volgende:
Waar ging Duricic ook alweer heen next season?
Ik heb gepland om keihard te gaan schreeuwen als Anouk wint, zodat ze zich helemaal de tyfus schriktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo spannend dat mijn moedervrouw in slaap is gevallen op de bank
ohja dat was 't, thxquote:
ja kloptquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Je had zijn naam verkeerd gespeld....
ook doen als ze eruit gaat heel hard schreeuwen en janken jonge!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb gepland om keihard te gaan schreeuwen als Anouk wint, zodat ze zich helemaal de tyfus schrikt
Ik had die beesten nog niet eens gezien joh.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb gepland om keihard te gaan schreeuwen als Anouk wint, zodat ze zich helemaal de tyfus schrikt
Dikke mensen welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had die beesten nog niet eens gezien joh.
Die snap ik niet.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:39 schreef Patje1987 het volgende:
Hier moest ik wel hard om lachen overigens
Precies. De televisie nu afzetten voelt aan als een niet afgekeken filmquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HahaWel erg zitten wij het nog te kijken terwijl wij het helemaal niet op willen
Maja nu wil je het toch wel weten he
Nee, want mijn vrouw is zwanger...beetje voorzichtig doen bij tegenslagenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
ook doen als ze eruit gaat heel hard schreeuwen en janken jonge!
HAHAH Dit was fucking grappig!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:39 schreef Patje1987 het volgende:
Hier moest ik wel hard om lachen overigens
Die ken ik nog nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:45 schreef Reemi het volgende:
Na al deze muzikale ellende even wat kwaliteit.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:48 schreef Patje1987 het volgende:
Packs met Deji
Als een kop hem niet aanstaat gooit hij ze weg. Kijkt alleen maar naar pace en bewaart alle Koreanen.
Dit sowieso.quote:
Op basis van de odds was ze wel een zekerheidje om door te gaan geloof ik.quote:
daar zat dus valuequote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van de odds was ze wel een zekerheidje om door te gaan geloof ik.
Vetquote:
net opgezet omdat iedereen het hier erover hadquote:
Dit is spannend.quote:
vroeg ik me ook afquote:
iddquote:
Lekker er doorheen schreeuwen die 2. Goed commentaarquote:
Allemaal Homo ja. Jij hoort er ook bij nu je hier post Admiraal Anaalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:55 schreef over_hedge het volgende:
zijn jullie allemaal fags? Songfestival kijken![]()
Geen erkenning krijgen op twitter en dan hier maar posten. Laag, erg laagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:54 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dat zegt misschien meer over mij.
waarom fags ??? heb je gezien hoeveel chicks dr in mee doen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:55 schreef over_hedge het volgende:
zijn jullie allemaal fags? Songfestival kijken![]()
Nee, speel geen fifa op het moment.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom fags ??? heb je gezien hoeveel chicks dr in mee doen...
jij zit te wanken op voetballers op een kaartje
wequote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen erkenning krijgen op twitter en dan hier maar posten. Laag, erg laag
nou wat voor enorm hetero seksueels ben jij aan het doen dan ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, speel geen fifa op het moment.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja duhh, maar hij staat niet tussen de smileys
1e grappige post van kun jongensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Louis van Gaal heeft denk ik hieraan de basis gelegd
quote:
Werkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou wat voor enorm hetero seksueels ben jij aan het doen dan ?
Volgens mij is hier verder niemand die over We spreektquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
DIT!Als ze eruit was gegaan had 'ze' het slecht gedaan.
ik zou juist niet gaan slapen. je bent in vorm. grote kans dat het morgen weer over is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Pffr hij lukte kan ik met een gerust hart slapen
Het Nederlandse volk met bijbehorend absurd laag IQ.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij is hier verder niemand die over We spreekt
Je moet juist gaan slapen op je hoogtepuntquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zou juist niet gaan slapen. je bent in vorm. grote kans dat het morgen weer over is.
Dat wordt apart douchen bij de gym voortaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Reemi het volgende:
Wtf, een vriend van me gaat naar de finale zaterdag
Die waar je altijd mag blijven slapen zeker? Die je altijd knuffelt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Reemi het volgende:
waar is het ? zweden toch.. zaal vol blonde chicksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Reemi het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Reemi het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat wordt apart douchen bij de gym voortaan
geoden vrindquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Reemi het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Reemi het volgende:
jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die waar je altijd mag blijven slapen zeker? Die je altijd knuffelt?
zit niet bij mij op school gelukkigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat wordt apart douchen bij de gym voortaan
Ik moest hardop lachen om de gelukkigquote:
Meneer el-blanchito jat even schaamteloos deze garp voor een Tweet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Louis van Gaal heeft denk ik hieraan de basis gelegd
Douwe Bob. You don't have to stay, prima nummer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:05 schreef FCsuarez het volgende:
volgend jaar gewoon kensington heen sturen![]()
Gelukkig is rijst er niet vanavond. Aziaten schijnen erg snel epileptische aanvallen te krijgen door dit soort dingen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
Kwam deze net weer tegen, die heb ik gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Meneer el-blanchito jat even schaamteloos deze garp voor een Tweet.
Lekker epileptische aanval nuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Vindt ie vast geweldig dat je zijn naam hier postquote:
Hoezo? Heeft echt maandenlang in de OP gestaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vindt ie vast geweldig dat je zijn naam hier post
Oh wist ik nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft echt maandenlang in de OP gestaan.
hihhi, ik volg hem nu.quote:
En dan vooral dat interview ernaquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:11 schreef el-blanchito het volgende:
Hahaha Lindgen. Ik zie nu die grap pas van KunAguero!![]()
Anouk naar de finale, een nieuwe deji en nu een nieuwe TheDjeetje. Deze avond kan niet beter.quote:
nope.quote:
Thats himquote:
Goede samenvatting jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Anouk naar de finale, een nieuwe deji en nu een nieuwe TheDjeetje. Deze avond kan niet beter.
Hahahahahahaha goeie man.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:12 schreef ThadCastle het volgende:
Lindgren schrijf even een column, kan Koen die ook jatten
ja, morgen even geen eentje. EA had er toch niet zo'n zin in.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:15 schreef dion_v_k het volgende:
Ik kom net thuis, is er wat bekend over nieuwe TOTS?
Die naamquote:
WTF?quote:
Huhquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, morgen even geen eentje. EA had er toch niet zo'n zin in.
zie de PI eens.quote:
trusten.quote:
Dat vond ik dus ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:18 schreef Revontulet het volgende:
Djeetje, je heb een nieuwe sub
Filmpje over Makiadi is echt een stuk beter.
Je komt uit Bob, sci-fi wat..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:15 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahahahahahaha goeie man.
Is geen toeval natuurlijk dat ik uit hetzelfde dorp uit Bob kom natuurlijk
Nee maar sorry Kun, grappig wel dat we tegelijk diezelfde grap bedenken
Heb nu al weer een nieuwe af.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook.
Bij die van Gabbiadini deed je me nog een beetje aan Erkel denken, maar nu is het echt netjes.
is ie al geüpload ook?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb nu al weer een nieuwe af.
Iets anders kwa commentary
Maar die van Makiadi is wel goed gelukt ja
Rene strijkt nu met de eerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:15 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahahahahahaha goeie man.
Is geen toeval natuurlijk dat ik uit hetzelfde dorp uit Bob kom natuurlijk
Nee maar sorry Kun, grappig wel dat we tegelijk diezelfde grap bedenken
Maar niks bekend dus of watquote:
hij heeft hier 2 dagen lang lopen mauwen over een andere naam..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
subscribe zijn kanaal nou eens gewoon
http://www.youtube.com/user/TheDjeetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |