PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
HAHAHHAHAHA YEASSSSSSSSSSSSSSSSquote:
?quote:
Ramsey heeft gescoord, dat kan niet goed gaan. Dan gaat er altijd een beroemdheid doodquote:
Ik hoop Justin Bieber.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ramsey heeft gescoord, dat kan niet goed gaan. Dan gaat er altijd een beroemdheid dood
Zou niet eens per se een slechte deal zijnquote:
Ik heb nog nooit zo'n onzin gelezenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ramsey heeft gescoord, dat kan niet goed gaan. Dan gaat er altijd een beroemdheid dood
http://www.dailymail.co.u(...)res-famous-dies.html
Dat wordt een dodelijk centraal duo, met Naldo erbijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou niet eens per se een slechte deal zijn
Dat is Wolfsburgquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wordt een dodelijk centraal duo, met Naldo erbij
Dat wil ik ook wel voor ze doen voor het helft van wat hij gaat verdienen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja, de tribune moet ook warm blijven.
Eerst maar zelf winnen van Newcastlequote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Everton speelt nergens meer voor, maar toch een lastige wedstrijd voor Chelsea lijkt me. Als die gewoon gelijkspelen en Arsenal wint gaan ze er nog overheen. Als het 5-1 wordt nu dan is een 1 goal win genoeg.
Daar ga ik heenquote:
Nee wolfsburgquote:
quote:
Is dat via internet stemmen ook voor moneyz?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nondeju...mag ik maar 20x stemmen...
Ik vind hem echt een baasquote:
Keine ahnungquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat via internet stemmen ook voor moneyz?
Als dat niet zo is wint Turkije sowieso. Gaan die gekken turken als een malle op hun gestolen Ipads en Iphones stemmenquote:
Die serieuze blik ook steedsquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dat niet zo is wint Turkije sowieso. Gaan die gekken turken als een malle op hun gestolen Ipads en Iphones stemmen
Voor Nederland is het toch al een overwinning als ze eens in die Finale komenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is pas de voorronde he. De voorronde winnen is zoiets als bovenaan staan in de Belgische competitie nadat iedereen 2x tegen elkaar heeft gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |