Waarom zou grootvader dit dan niet willen? Daarbij heeft grootvader daar niets over te zeggen. Maar wijs aub niet zonder kennis naar de moeder.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:32 schreef hartloper het volgende:
Zie je, schoonmoeder mag zich ook niet meer recht in de spiegel aan kijken ALS dit klopt
tuurlijk wel , lekker beinvloeden. ouwe mensen hebben niets beters te doen immers!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Waarom zou grootvader dit dan niet willen? Daarbij heeft grootvader daar niets over te zeggen. Maar wijs aub niet zonder kennis naar de moeder.
Breek me de bek niet los over (ex) schoonoudersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Waarom zou grootvader dit dan niet willen? Daarbij heeft grootvader daar niets over te zeggen. Maar wijs aub niet zonder kennis naar de moeder.
Jij weet wat er allemaal gespeeld heeft dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een belachelijk gerucht, niks meer
Nee joh, je weet niet of het waar is. Over de familieomstandigheden wordt niets gezegd en weten we niets. Jullie leggen iemand een stempel op als moordenaar. Niet doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tuurlijk wel , lekker beinvloeden. ouwe mensen hebben niets beters te doen immers!
je legt mij woorden in de mond. smoel dicht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee joh, je weet niet of het waar is. Over de familieomstandigheden wordt niets gezegd en weten we niets. Jullie leggen iemand een stempel op als moordenaar. Niet doen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je legt mij woorden in de mond. smoel dicht.
Die worden binnen bepaalde tijd gewist, dat heeft de Telegraaf zo gewildquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat ik trouwens apart vind; als ik op de snelweg rij zie ik echt om de km wel camera's hangen. wordt hier dan niets van opgenomen dat ze zoveel moeite hebben om zijn route te volgen?
en dat gebeurt dus ook daadwerkelijk? verbazingwekkendquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die worden binnen bepaalde tijd gewist, dat heeft de Telegraaf zo gewild
Dat dus, plus dat het uiterst ongepast is om dit te posten mocht dit waar zijn en de poster zich daadwerkelijk in de kennissenkring van die familie zou bevinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schoonvader heeft daar niets over te zeggen + hearsay
Volgens mij nemen die niets op, privacy enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat ik trouwens apart vind; als ik op de snelweg rij zie ik echt om de km wel camera's hangen. wordt hier dan niets van opgenomen dat ze zoveel moeite hebben om zijn route te volgen?
Iemand die een aanleiding zou kunnen zijn geweest voor het doordraaien van de vader is niet gelijk een moordenaar hé. Dat blijft de vader nog altijd zelf.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee joh, je weet niet of het waar is. Over de familieomstandigheden wordt niets gezegd en weten we niets. Jullie leggen iemand een stempel op als moordenaar. Niet doen.
hearsay. er is nog niet eens bewezen dat die kids dood zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Iemand die een aanleiding zou kunnen zijn geweest voor het doordraaien van de vader is niet gelijk een moordenaar hé. Dat blijft de vader nog altijd zelf.
en nog ergens opbergen. daar gaat ook wel even tijd inzitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als hij ze die nacht in die 2.20 heeft vermoord, zal hij ook weer niet zo ver weg zijn geweest. Want hij moest ook weer terug naar het Doornse Gat. En 2 jongens vermoorden.
Ook dat inderdaad, al is dat ondertussen helaas wel het meest waarschijnlijke scenario.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hearsay. er is nog niet eens bewezen dat die kids dood zijn.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als hij ze die nacht in die 2.20 heeft vermoord, zal hij ook weer niet zo ver weg zijn geweest. Want hij moest ook weer terug naar het Doornse Gat. En 2 jongens vermoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |