Wow das kut, dan hangt alles van die paar toetsen af. Bij mij zijn het bij de meeste vakken zo'n 10 toetsen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij ons was het in 5 havo 3 tentamens+eindcijfer H4 = SE= 50 %
Ja maar die regels zijn weer allemaal veranderd vorig jaar en dit jaar volgensmij, want met die tactiek van vroeger kon je op je SE's allemaal 8en halen en voor je examens allemaal 4en en dan slaagde je alsnogquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij ons was het in 5 havo 3 tentamens+eindcijfer H4 = SE= 50 %
Ik dacht dat het gemiddelde van H4 al het halve SE was, maar weet ik zo niet meer zeker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Wow das kut, dan hangt alles van die paar toetsen af. Bij mij zijn het bij de meeste vakken zo'n 10 toetsen.
Vorig jaar moest je ook al gemiddeld 5.5 hebben op je CEquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:37 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja maar die regels zijn weer allemaal veranderd vorig jaar en dit jaar volgensmij, want met die tactiek van vroeger kon je op je SE's allemaal 8en halen en voor je examens allemaal 4en en dan slaagde je alsnog
Vorig jaar en dit jaar, staat er tochquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vorig jaar moest je ook al gemiddeld 5.5 hebben op je CE
Dat mag niet, het verschil tussen je SE en CE mag maximaal 1,5 punt ofzo zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:37 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja maar die regels zijn weer allemaal veranderd vorig jaar en dit jaar volgensmij, want met die tactiek van vroeger kon je op je SE's allemaal 8en halen en voor je examens allemaal 4en en dan slaagde je alsnog
Lol dus als je een 6 en een 10 haalt mag het alsnog niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat mag niet, het verschil tussen je SE en CE mag maximaal 1,5 punt ofzo zijn.
jaaaquote:
dat is gedaan omdat de SE's op sommige scholen te makkelijk waren, dus iedereen haalde daar zogenaamd een 10 voor, en dan voor de CE'S een 1 snap jequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Lol dus als je een 6 en een 10 haalt mag het alsnog niet?wat een onzin. volgensmij was dat op vmbo anders, maarja, vmbo.
Mja het mág wel maar dan gaan ze zeiken want dan denkt de schoolinspectie dat er is gefraudeerd enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:40 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Lol dus als je een 6 en een 10 haalt mag het alsnog niet?wat een onzin. volgensmij was dat op vmbo anders, maarja, vmbo.
Jij fraudeur.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Mja het mág wel maar dan gaan ze zeiken want dan denkt de schoolinspectie dat er is gefraudeerd enzo.
Ik heb 12 zwemdiploma's raak me aanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:43 schreef msacras het volgende:
Ik had voor m'n entree-toets in groep 7 score 96/100, Cito in groep acht was 545, en m'n vwo-diploma-cijfers moeten nog komen. Oh en ik heb mijn A en B zwemdiploma en mijn veterstrikdiploma.
Hoe danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb 12 zwemdiploma's raak me aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |