Drie jaar VWO?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
4 jaar vmbo, 2 jaar havo, 3 jaar vwo denk ik? 9 jaar?
School Examens.quote:
Ik ging er als volgt van uit:quote:
30quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee zegmaar schoolexamen, een toets die voor (in dit geval) 30% je uiteindelijke examencijfer bepaald.
Mja het is zegmaar, je maakt van 4 tot 6vwo een aantal toetsen (schoolexamens) die uiteindelijk een gemiddeld cijfer zijn, je schoolexamen. En dan je centraal examens maak je. En van die 2 cijfers wordt het gemiddelde genomen. Beetje moeilijk om zo kort uit te leggen, maar zo gaat het in principe op elk vwo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hmm, werkt dan net even anders
ohhhquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
30% van het SE cijfer wss, CE en SE is beide 50
Ja ditquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
30% van het SE cijfer wss, CE en SE is beide 50
Ohja dat kan op zich welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ging er als volgt van uit:
4 vmbo gehaald, 4 jaar.
4 havo, 5 havo = 2 jaar
5 vwo, 6 vwo 2 keer = 3 jaar
Heb ik dus gedaan, MBO niv 4quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als ik het financieel aankan ga ik strafrecht en criminologie op uni doen na hbo rechten.En er is idd té veel keuze.
[..]
Saxion Enschede, ik begin volgend schooljaar, heb hier voor een halfjaar juridisch medewerker gedaan op mbo niveau 4 maar dat was voor mij wel té makkelijk.
Ik zal zo eens een foto maken van mijn cijferlijst van 1 toetsweek. Gruwelijk hoge cijfers met minimale inspanningquote:
Zo langquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
4 jaar vmbo, 2 jaar havo, 3 jaar vwo denk ik? 9 jaar?
Ik ben zo'n beetje de enige die niks doet voor onze toetsen en ook zo'n beetje de enige met alleen maar voldoendesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik zal zo eens een foto maken van mijn cijferlijst van 1 toetsweek. Gruwelijk hoge cijfers met minimale inspanning
Bij ons was het in 5 havo 3 tentamens+eindcijfer H4 = SE= 50 %quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Mja het is zegmaar, je maakt van 4 tot 6vwo een aantal toetsen (schoolexamens) die uiteindelijk een gemiddeld cijfer zijn, je schoolexamen. En dan je centraal examens maak je. En van die 2 cijfers wordt het gemiddelde genomen. Beetje moeilijk om zo kort uit te leggen, maar zo gaat het in principe op elk vwo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |