SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:
Sociale zekerheid. Kleine markt dus niet exactquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fijn, zo'n contract! Wat doe je eigenlijk voor werk?
Wat moest je leren dan? Vocabulaire of grammatica?quote:
Welke?quote:
Goed plan, ga ik ook maar ff doenquote:
Gaat automagischquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:48 schreef Osuchi het volgende:
Sorry ik raakte ff in paniek enzo weet niet wat ik moet doen om dat JNG SC in zo'n grijs blokje te krijgen :$ de volgende keer doe ik 't zelf wel
Lijkt mij wel leuk jaquote:
O, dat klinkt best interessant.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sociale zekerheid. Kleine markt dus niet exact![]()
170 woordjes, 40 zinnen, en dan nog enorm veel grammatica. Helemaal leuk dus!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat moest je leren dan? Vocabulaire of grammatica?
[..]
Welke?
[..]
Goed plan, ga ik ook maar ff doen
Wat voor?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat klinkt best interessant.Ik weet nu wel waar ik heenga als ik vragen heb.
'open nieuw deel' was genoeg geweestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef Osuchi het volgende:
Oh tussen van die hekkies zie 't alnewb ditdat
Gewoon op ''nieuw deel'' klikken en dan alleen de TT aanpassenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:48 schreef Osuchi het volgende:
Sorry ik raakte ff in paniek enzo weet niet wat ik moet doen om dat JNG SC in zo'n grijs blokje te krijgen :$ de volgende keer doe ik 't zelf wel
Waar staat datquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon op ''nieuw deel'' klikken en dan alleen de TT aanpassen
Je hoeft alleen maar te klikken op "open nieuw deel", en de op en topicnummer veranderen gewoon meequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef Osuchi het volgende:
Oh tussen van die hekkies zie 't alnewb ditdat
Als ie dicht staat onderdaan bij het volg topic knopje en nieuw topicquote:
Dat welquote:
Erg matig... te bedenken dat ik HBO hetzelfde heb gedaanquote:
Oke dankjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ie dicht staat onderdaan bij het volg topic knopje en nieuw topic
Oh das wel heel erg klote ja. Gelukkig heb alles al gehad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:50 schreef msacras het volgende:
[..]
170 woordjes, 40 zinnen, en dan nog enorm veel grammatica. Helemaal leuk dus!
Nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |