abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2013 @ 17:19:19 #51
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126540994
Ik vind het een vaag verhaal.
Meisje loopt alleen, rond een uur of 5, naar huis.
In een tunnel draait ze zich om en krijgt een bierfles in haar hoofd, spontaan, gewoon zomaar.
De daders doen verder niets met haar, geen verkrachting, geen beroving, alleen mishandeling.
Dan gaat ze naar huis, bloedend en wel, valt nog een paar keer flauw en komt uiteindelijk thuis.
Blijkbaar woont ze alleen want ze kan dan uren naast een lopende kraan liggen met haar bloedende hoofd.

Ze belt niet zelf op straat al 112.
Ze roept niet om hulp.
Er is niemand die haar ziet strompelen of liggen.
Daarna is ze op eigen houtje naar een ziekenhuis gegaan, onderweg is ook niemand haar te hulp geschoten, ook toen belde ze niet de politie of een ambulance.

Ik mis iets in het verhaal, iets dat eerder op de avond is gebeurd bijvoorbeeld.

Oh, en de brouwerstunnel ligt niet aan de groningerstraat.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_126541093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:49 schreef Good_Luck het volgende:

Weer een geval waarbij mannen in groepsverband een meisje aanvallen. Wie doet er nou zoiets lafs? Ik roep getuigen op zich te melden bij de politie.
Melden om afgezeken te worden door incompetente bonnenschrijvers.
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:48:13 #53
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126563203
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 09:49 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Huh? Wat is er met jou gebeurd? Ik vond tot heden je replies altijd zeer zinnig en openminded; goed om ook eens te horen van een goed geintegreerde, realistisch denkende vent van Marokkaanse oorsprong. Een verademing tussen allochtone fokkers als mafketel Meki en trollen als Deadre en Mutant01, die altijd alle ellende bagatelliseren en ontkennen.

Aan de andere kant, snap ik best dat als altijd jouw groep negatief in het nieuws is, je op een gegeven moment er helemaal klaar mee bent.

Wat je trouwens zegt over dat Marokkanen altijd negatief in het nieuws zijn, is niet helemaal waar. Ik kan me herinneren dat (in ieder geval vroeger) er vaak in de Telegraaf (ja echt!) van die feelgood berichtjes stonden over gekleurde jochies die een invalide uit de sloot hadden gered enzo en toen bij de burgemeester op de koffie mochten, of een of ander buurtinitiatief. Ik kan me ook herinneren dat de patrouillerende buurtvaders ook altijd zeer positief in het nieuws waren.

Ik meen echt dat mensen zoals jij, die hier gewoon op een vriendelijke en respectvolle manier met mensen in discussie gaat, de beste reclame is voor die grote groep geintegreerde mensen van allochtone afkomst.
De druppel die de spreekwoordelijke emmer doet overlopen. Laten we het daarbij houden. Anders dwalen we af op het onderwerp. Het gaat om het meisje.
pi_126563655
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:48 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

De druppel die de spreekwoordelijke emmer doet overlopen. Laten we het daarbij houden. Anders dwalen we af op het onderwerp. Het gaat om het meisje.
Jelle, zou jij niet ook dolblij zijn als dit soort hominidetuig mits in het bezit van een andere nationaliteit het land uitgezet wordt door afpakken van de Nederlandse en ongewenst staatsburger verklaren?

Of kies jij werkelijk voor het lief toespreken, pamperen en het organiseren van gratis kickbokscursussen voor dit schuimbekvolk?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 15 mei 2013 @ 23:59:08 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_126563901
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:49 schreef Good_Luck het volgende:
. De politie in Amersfoort zou haar meegedeeld hebben er “verder niets mee te doen”.

Ik vraag me toch echt af waarom de politie bij dit soort gevallen altijd roept dat ze machteloos zijn en er niks aan kunnen doen, maar bij een verkeerd geplaatst tuinhekje of 3 km te hard rijden met een arrestatieteam uitrukken als ze de kans krijgen. Ik vind mishandeling veel ernstiger en de politie zou dit serieus moeten nemen.
The End Times are wild
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:00:40 #56
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_126563983
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jelle, zou jij niet ook dolblij zijn als dit soort hominidetuig mits in het bezit van een andere nationaliteit het land uitgezet wordt door afpakken van de Nederlandse en ongewenst staatsburger verklaren?

Of kies jij werkelijk voor het lief toespreken, pamperen en het organiseren van gratis kickbokscursussen voor dit schuimbekvolk?
Hangt per situatie af en ben daar te weinig in thuis om daar een goed oordeel over te geven. NL is gebonden aan Europese regels, die gaan boven nationale regels. Daar staan ook de nodige eisen over vermeld. Volgens mij kun je pas iemand zijn paspoort intrekken als hij een dreiging vormt voor de rechtsstaat, de staat zelf, bijvoorbeeld in het geval van een terrorist. Zeker weten doe ik het overigens niet. Zou het dan moeten nalezen en heb daar niet echt trek in op dit late tijdstip.
  donderdag 16 mei 2013 @ 00:01:03 #57
111528 Viajero
Who dares wins
pi_126564005
Wat maakt het uit welke afkomst de daders hebben? Ik vind het veel schokkender dat de politie gewoon besluit hier niets aan te doen...

Dit soort tuig moet gewoon keihard worden aangepakt, of het nou Marokkanen, kampers, Antillianen, boeren of wat dan ook zijn.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')