Nee hoor. Waar zie jij een overall en handschoenen staan??quote:

hmmz, ff zoekenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Waar zie jij een overall en handschoenen staan??

Nee, die bergschoenenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet de schoenen die hij aanhad toen hij stierf, die zijn er wel

Nee, dat zou ook niet zo slim zijn, stel dat zijn vriendin ineens eerder thuis kwam of zo en die brief zag liggen, dan kon zijn actie nog gestopt wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar niet geprint zodat het makkelijk te vinden was

Klopt, idd, er ontstaat ook wel wat bedrijfsblindheid wmb... je moet steeds weer nieuwe mensen uitnodigen om naar de bekende feiten te kijken, om idd niet in een tunneltje terecht te komen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist, dat is haar eigen invulling.
Zo zie je maar hoe snel bepaalde zaken een eigen leven kunnen gaan leiden.

Ik dacht dat hij zonder schoenen was gevonden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet de schoenen die hij aanhad toen hij stierf, die zijn er wel

Niet waarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zonder schoenen was gevonden?

Dat was een misverstand.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef kissaa het volgende:
[..]

Dat is een overall en handschoenen?quote:

Nee. Die bergschoenen zijn gewoon zoek. Men weet dat hij ze had, maar ze zijn niet in zijn huis, in de auto of bij zijn lichaam teruggevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef kissaa het volgende:
[..]

Ik weet niets van een overall, ik heb het over de schoenen waarin hij stierf.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een overall en handschoenen?

Uiteraard werd er met name gedoeld op de genoemde overall en handschoenen, wat er gewoon bijverzonnen is door Moeke1.quote:

Ja, wat wil je nou? Dat is geen overall en handschoenen.quote:

jahquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Dat is geen overall en handschoenen.
Dat zijn de schoenen waarmee hij gevonden is..

Nee oké, dan is dat duidelijk. Want het stond er imho alsof er dus al zeker was dat deze gebruikt zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist, dat is haar eigen invulling.
Zo zie je maar hoe snel bepaalde zaken een eigen leven kunnen gaan leiden.

Hij had de brief ook mee kunnen nemen in de autoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, dat zou ook niet zo slim zijn, stel dat zijn vriendin ineens eerder thuis kwam of zo en die brief zag liggen, dan kon zijn actie nog gestopt worden

Dat klopt, dat vond ik ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:10 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nee oké, dan is dat duidelijk. Want het stond er imho alsof er dus al zeker was dat deze gebruikt zijn.

Klopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is een brief in de pc gevonden, of zeg maar een bestand met een afscheidsbrief in de pc, niet een echte brief.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |