Ah, anti-depressiva gezocht.quote:
Misschien ivm Songfestival? Maar ik zal het nog eens checken.quote:
Overal, laarzen (oh nee, de vermiste schoenen) handschoenen. Hij was voorbereid........quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:56 schreef Mercer het volgende:
Die kleding is schoon, dus begraven heeft hij ze niet.
Gaat dat dan gewoon door?? Alsof er niets gebeurt is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien ivm Songfestival? Maar ik zal het nog eens checken.
Schoenen lijken ook net uit de was te komen. Zo zien mijn sportschoentjes/sneakers er ook uit na een wasbeurt...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Overal, laarzen (oh nee, de vermiste schoenen) handschoenen. Hij was voorbereid........
Ja, ivm het songfestival.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien ivm Songfestival? Maar ik zal het nog eens checken.
Is een mogelijkheid, maar een zekerheid is dit niet. Dus blijft (voorlopig) nog speculeren over hoe goed hij exact voorbereid is geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Overal, laarzen (oh nee, de vermiste schoenen) handschoenen. Hij was voorbereid........
Joh, als je bij elke vermissing zoiets moet annuleren dan hou je niks meer overquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gaat dat dan gewoon door?? Alsof er niets gebeurt is.
Thanks!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
19:25 uur klopt hoor:
http://www.tvgids.nl/lijsten/verticaal#channel=1
Ja, maar waarvoor, ze gingen een paar dagen naar Luxemburg...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef moeke1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan doen? De hele programmering aanpassen? De jongens zijn al een week zoek!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Afscheidsbrief was al geschreven he, voor ze vertrokken..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar waarvoor, ze gingen een paar dagen naar Luxemburg...
Overal en handschoenen? Waar is dat terug te vinden (heb een hoop gemist merk ik alweer)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Maar niet geprint zodat het makkelijk te vinden wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afscheidsbrief was al geschreven he, voor ze vertrokken..
Ja, okee, dat klopt, dat is vaag idd...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afscheidsbrief was al geschreven he, voor ze vertrokken..
plietsie.nlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Overal en handschoenen? Waar is dat terug te vinden (heb een hoop gemist merk ik alweer)
Nergens. Maar hij kan die overall etc gedumpt hebben. Schoenen zijn sowieso kwijt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Overal en handschoenen? Waar is dat terug te vinden (heb een hoop gemist merk ik alweer)
Je hebt niets gemist, dat is haar eigen invulling.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nee, maar duidt wel op een plan om iig zijn eigen levenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar niet geprint zodat het makkelijk te vinden was
Niet de schoenen die hij aanhad toen hij stierf, die zijn er welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nergens. Maar hij kan die overall etc gedumpt hebben. Schoenen zijn sowieso kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |