Dat is nou liefquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef NomanIW het volgende:
Geen kwestie van knuffelen. Mocht je denken van wel dan kun je bij mij altijd een hele, hele dikke "knuffel" halen
Zoals wie? en wat bedoel je met de kastanjes uit het vuur halen ?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:15 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Net als 80% van die Nederlanders die het zogenaamd wel ff gaan doen. In geen duizend jaar. Maar wanneer anderen straks weer de kastanjes uit het vuur hebben getrokken, dan iselke Nederlander er weer bij, om de overwinning op te eisen.
In de post die door de mods is verwijderd stond 70%. In de door jou teruggeplaatste versie 80%.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:36 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Lees nu is eerst goed man.(ik zie toch overal 80 staan)
Of vraag je nu om aandacht?
Daarom is die ook weg,hij zag dat het te weinig waren.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
In de post die door de mods is verwijderd stond 70%. In de door jou teruggeplaatste versie 80%.
En toen ging de wekker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:35 schreef fokky100 het volgende:
[..]
En van 80% van de nederlanders, rest knuffelen nu eenmaal graag
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:52 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Daarom is die ook weg,hij zag dat het te weinig waren.
Zeker. Ga nu maar fijn dromen over de dag dat je balletjes eindelijk indalen.quote:
Wat ik daarmee bedoel is dat oorlogshitsers als fokky en zijn stormfrontvrindjes all talk zijn. Het uitvechten van de confrontatie die zij zoeken, dat mogen anderen doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:49 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Zoals wie? en wat bedoel je met de kastanjes uit het vuur halen ?
Geloof me maar,ik kan echt wel mijn eigen boontjes doppen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:21 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Wat ik daarmee bedoel is dat oorlogshitsers als fokky en zijn stormfrontvrindjes all talk zijn. Het uitvechten van de confrontatie die zij zoeken, dat mogen anderen doen.
Leer eerst maar de werkwoorden van je eigen taal vervoegen voordat je zo prat gaat op je afkomst.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:29 schreef fokky100 het volgende:
[..]
Hoef ook niet.
Knuffelen doe ik wel op mijn manier.
Je hebt het er maar zwaar mee he.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Leer eerst maar de werkwoorden van je eigen taal vervoegen voordat je zo prat gaat op je afkomst.
Even serieus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |