SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel ietwat slecht, maar minder dan koffie. Verschilt per thee soort en hoe sterk enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef Osuchi het volgende:
Is thee trouwens net zo slecht voor je tanden (geel worden enzo) als koffie?
cuda coresquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''GTX680M..4 GB..1600 nogwat cuda-cores dacht ik ''GTX680M..4 GB..1600 nogwat cuda-cores dacht ik''
ok
Hij heeft een dikke eyefinity setup, 3 schermen enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had ook zo'n vriend die steeds iets beters kocht nadat ik iets hadzo stom
*hoort in z'n hoofd een onbekend figuur in Spongebob schreeuwen: CHOCOLAAAA CHOCOOOLAAAAAAAAA*quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
*hoort in z'n hoofd een onbekend figuur in Spongebob schreeuwen: CHOCOLAAAA CHOCOOOLAAAAAAAAA*
Dit hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
*hoort in z'n hoofd een onbekend figuur in Spongebob schreeuwen: CHOCOLAAAA CHOCOOOLAAAAAAAAA*
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef zwerty het volgende:
Waarom raak ik altijd stencils van school kwijt
Vanaf volgend jaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Herkenbaarprobeer ze meteen in een map te stoppen, anders eindig je net als ik en dat wil je niet
Ik drink liters aan water per dagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef Osuchi het volgende:
Ik ga maar even iets gezonds opzoeken danen thee.
Milka Oreoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ramp, nieuwe halen dan! Wel met Daim he.
Beter dan dit: Britse vrouw drinkt acht liter cola light per dagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik drink liters aan water per dag
Ik vond het anders hard mee vallenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed zo5 vwo wordt het moeilijkste jaar eraf dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |