Alles kan nog steeds inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok.
Maar het kan ook zijn dat hij geldproblemen had en op de rand van de afgrond stond en dat dat de doodsteek is geweest.
Die man zelf ook schijnbaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef Rachilda het volgende:
Ik vind het allemaal zeer vaag hoor
Schrijft in de middag een (zelfmoord?)brief. Hij rijdt met zijn 2 kindjes van huis met een verhaal dat hij op vakantie gaat naar Luxemburg, belt nog even als hij in Neerbeek is, doet daar iets of rijdt daar vermoedelijk een half uur rond, zeer vaag allemaal, rijdt vervolgens terug, een paar keer door camera's gesignaleerd en vervolgens rond 8 uur gevonden in het Doornse gat
Ik ben het spoor geheel bijster!
twitter:xjeTrix twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:32:59Vanavond zoekactie in kwintelooijen naar de vermiste broertjes omdat er beelden van de vader en de auto waren gespot in rhenen reageer retweet
Als hij dan belt om te vertellen dat hij aangekomen is in dat motel...zou hij dat vanuit de auto hebben gedaan of is hij gestopt om buiten de auto te bellen. Met de kinderen nog op de achterbank? Of zouden ze toen al dood geweest zijn? Pff het roept zoveel meer vragen eigenlijk op dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef Rachilda het volgende:
Schrijft in de middag een (zelfmoord?)brief. Hij rijdt met zijn 2 kindjes van huis met een verhaal dat hij op vakantie gaat naar Luxemburg, belt nog even als hij in Neerbeek is, doet daar iets of rijdt daar vermoedelijk een half uur rond, zeer vaag allemaal, rijdt vervolgens terug, een paar keer door camera's gesignaleerd en vervolgens rond 8 uur gevonden in het Doornse gat
Belt met zijn huidige vriendin dat hij in het motel in Limburg is, hoewel dit niet waar is (geplande tussenstop onderweg naar Luxemburg dus). Zijn vriendin wist dus waar hij heen zou gaan. Lijkt of hij inderdaad op weg is gegaan. Maar de brief was 's-middags al geschreven..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef Rachilda het volgende:
Inderdaad ook weer zoietsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef blanket het volgende:
[..]
Als hij dan belt om te vertellen dat hij aangekomen is in dat motel...zou hij dat vanuit de auto hebben gedaan of is hij gestopt om buiten de auto te bellen. Met de kinderen nog op de achterbank? Of zouden ze toen al dood geweest zijn? Pff het roept zoveel meer vragen eigenlijk op dit.
Wellicht niet exact genoeg te achterhalen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Doodloper het volgende:
Toch blijf ik het vreemd vinden dat we nergens een tijdstip van overlijden van de vader hebben gehad terwijl alle andere tijdstippen wel op de minuut nauwkeurig worden gemeld...
Je vraagt je af wat er die avond nou zo belangrijk was om in omgeving Neerbeek te doen, helemaal concluderend omdat hij er ook niet zo lang is geweestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Belt met zijn huidige vriendin dat hij in het motel in Limburg is, hoewel dit niet waar is (geplande tussenstop onderweg naar Luxemburg dus). Zijn vriendin wist dus waar hij heen zou gaan. Lijkt of hij inderdaad op weg is gegaan. Maar de brief was 's-middags al geschreven..
Lijkt in Neerbeek/Limburg iets gebeurd te zijn (maar brief was al geschreven). Vervolgens rijdt hij terug, en hangt zichzelf op in het Doornse Gat.
Erg verwarrend.
Maar op basis hiervan zou ik de kinderen in Limburg zoeken, zoals ook al 2x gebeurd is.
Dat weten ze echt wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wellicht niet exact genoeg te achterhalen?
Dan rijdt ie al rond met 2 dode kinderen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef kasper het volgende:
Wellicht keerde hij om omdat hij zijn zoontjes toch op een andere plek wilde begraven dan de plek waar hij zelfmoord pleegde?
Ja en de tijd tussen Rhenen en dat draaien in Leersum roept grote vragen op, wanneer het eerst richting Doorn is dan zou het nog logisch kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Dus eigenlijk reed hij :
Rhenen => Leersum
Leersum => richting Rhenen => toch weer richting Leersum centrum Doorn/Maarn
Alleen is het dan wel vreemd dat je dan iets doet waarmee je je ex op de meest harde manier raakt. Ik snap al niet dat je dan je kinderen daarin mee zou nemen (ik snap al niet dat je ze in de steek zou willen laten), maar de lijken laten verdwijnen? Dat is echt heel erg laag en lijkt mij heel bewust gericht op de ultieme trap na jegens de ex.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ok.
Maar het kan ook zijn dat hij geldproblemen had en op de rand van de afgrond stond en dat dat de doodsteek is geweest.
twitter:sgerits twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:36:42Oproep: mensen die zaterdag mee willen rijden naar vindplaats vader via a73 en alle parkeerplaatsen nakijken onderweg #vermistebroertjes reageer retweet
Ah, een gezellig dagje uit!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef Rachilda het volgende:
twitter:sgerits twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:36:42Oproep: mensen die zaterdag mee willen rijden naar vindplaats vader via a73 en alle parkeerplaatsen nakijken onderweg #vermistebroertjes reageer retweet
Zou hij van plan geweest zijn zelfmoord te plegen in Luxemburg?? Maar de kinderen dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:39 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat er die avond nou zo belangrijk was om in omgeving Neerbeek te doen, helemaal concluderend omdat hij er ook niet zo lang is geweest
Veel kans dat die zoontjes inmiddels al flink slaap hadden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef blanket het volgende:
[..]
Als hij dan belt om te vertellen dat hij aangekomen is in dat motel...zou hij dat vanuit de auto hebben gedaan of is hij gestopt om buiten de auto te bellen. Met de kinderen nog op de achterbank? Of zouden ze toen al dood geweest zijn? Pff het roept zoveel meer vragen eigenlijk op dit.
Ja, lachen joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan rijdt ie al rond met 2 dode kinderen?
Ik snap je niet zo goed, wat voor vragen roept dat precies op?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en de tijd tussen Rhenen en dat draaien in Leersum roept grote vragen op, wanneer het eerst richting Doorn is dan zou het nog logisch kunnen zijn.
Het kan natuurlijk ook zo'n zelfde auto zijn toevallig rond dat tijdstip maar iets is raar wanneer het wel de goede auto is.
Nee nee, die lagen toen nog vredig te slapen op de achterbank.quote:
Dat is een geschrokken smiley, en niet een lachendequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, lachen joh.
Ik denk dat je smiley niet helemaal past in deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |