Slaat wél ergens op. Ze ontkenden het bestaan eerst.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat jij er pissig om wordt slaat nergens opzeker omdat er idd blijkbaar helemaal geen relevante informatie instaat
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat jij er pissig om wordt slaat nergens opzeker omdat er idd blijkbaar helemaal geen relevante informatie in staat, ze zullen er vast wel een reden voor hebben denk ik dan. Politie houdt wel vaker (tijdelijk) informatie achter
Nou nou nou, Dames! kom op, ontopic maar weer!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slaat wél ergens op. Ze ontkenden het bestaan eerst.
Maar ook jij hebt recht op jouw mening.
Natuurlijk slaat dat nergens op, kom op. Pissig worden omdat de politie zo hun redenen zullen hebben om niet alle informatie meteen te publiceren, bovendien is het niet eens relevante informatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slaat wél ergens op. Ze ontkenden het bestaan eerst.
Maar ook jij hebt recht op jouw mening.
Het gaat mij niet om de evt info in de brief. Het gaat mij erom dat ze eerst te hele brief ontkennen, en er later wel mee op de proppen komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk slaat dat nergens op, kom op. Pissig worden omdat de politie zo hun redenen zullen hebben om niet alle informatie meteen te publiceren, bovendien is het niet eens relevante informatie.
Je hebt geen recht op nieuws hé, en misschien hebben ze eerst de brief willen bestuderen voordat ze het bekend maakten, ook uit respect voor de nabestaanden of wat dan ook.
Waarom? Die parkeerplaats zal vast nagetrokken zijn en gezien de tijdlijn en stop onderweg is de tijd op de brug bij Rhenen wel verklaarbaar met rustig gangetje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef Rachilda het volgende:
Is er al een zoekactie in Venray op touw?
Het feit dat hij de kinderen niet noemt in de brief zou dat positief uit te leggen zijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de evt info in de brief. Het gaat mij erom dat ze eerst te hele brief ontkennen, en er later wel mee op de proppen komen.
Ligt eraan welke kant van de weg de camera staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef aegir_de_viking het volgende:
Wacht ff...
Op het filmpje is te zien dat hij richting het oosten door Leersum rijdt (dus richting Rhenen), vervolgens omdraaid en weer naar het westen rijdt (richting Doorn, Maarn).
Dat is erg vreemd... hoe is hij dan vanuit Rhenen naar Leersum gereden?
Ja dat snap ik, maar dan wordt je daar toch nog niet pissig om?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de evt info in de brief. Het gaat mij erom dat ze eerst te hele brief ontkennen, en er later wel mee op de proppen komen.
Wellicht wel. Zijn zelfmoord kondigt hij kennelijk wel aan, al geeft hij geen reden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Het feit dat hij de kinderen niet noemt in de brief zou dat positief uit te leggen zijn?
Op dit moment valt alles zowel positief als negatief uit te leggen. We weten veel te weinig om hierover te oordelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef blanket het volgende:
[..]
Het feit dat hij de kinderen niet noemt in de brief zou dat positief uit te leggen zijn?
kan je je vraag even nader uitleggen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef aegir_de_viking het volgende:
Wacht ff...
Op het filmpje is te zien dat hij richting het oosten door Leersum rijdt (dus richting Rhenen), vervolgens omdraaid en weer naar het westen rijdt (richting Doorn, Maarn).
Dat is erg vreemd... hoe is hij dan vanuit Rhenen naar Leersum gereden?
Niet bekend maken is niet hetzelfde als ontkennen.Dat is mijn hele puntquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar dan wordt je daar toch nog niet pissig om?
Zoals ik al zei, de politie zal er zo hun redenen voor hebben. Er zullen ook nog wel meer dingen zijn waar we niet vanaf weten omdat de politie die informatie niet bekend heeft gemaakt.
aan de noord kant bij dit restaurant:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke kant van de weg de camera staat.
Maar we weten toch helemaal niet hoe lang ze die brief al hebben? Die gast van de politie zei toch dat ze de info nog niet zo lang hebben? Goed, en verder zullen ze er inderdaad wel hun redenen voor gehad hebben om dat nog even stil te houden. Als ze meteen zouden vertellen dat er een afscheidsbrief was zouden we vervolgens waarschijnlijk weer de wildste verhalen op internet hebben gelezen over de zogenaamde inhoud.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat de camera rechts of links van de weg is hier de vraag, gezien de tijd is het eerst richting Doorn en daarna weer terug.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef Rachilda het volgende:
[..]
kan je je vraag even nader uitleggen?
ik ken de routes daar niet zo goed, dus snap je punt niet
Wat is iedereen aan het doen? Ik zie niks heftigs, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef Tropanzia het volgende:
Is het wel goed om er zo erg in te zitten? Wat iedereen hier nou aan het doen is zeg maar...
Paar users die je nou al dagenlang op zowat elk tijdstip van de dag tegenkomt hier in dit topic...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is iedereen aan het doen? Ik zie niks heftigs, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |