De Romeinse Put dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
16.22 uur: De politie zegt dat er 1500 tips zijn binnengekomen. Later wordt bekendgemaakt welke kleding de omgekomen vader aanhad.
16.21 uur: Op basis van videobeelden denkt de recherche dat hij vorige week maandag rond middernacht op een parkeerplaats bij Venray heeft gestaan. De politie kan niet zeggen of de jongens op dat moment in de auto zaten.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ruben-en-julian.html
En nog een verdacht stuk in Neerbeek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Bayswater het volgende:
Als die waarneming bij De Romeinse put klopt (hoop niet dat het een verwijzing van hem is) zit het meest verdachte stuk vanaf de Romeinse Put en niet meer daarvoor qua tijd.
Knap.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik zou het me weer herinneren op het moment dat het relevant zou worden ja
Pissen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De Romeinse Put dus.![]()
Wat moest ie daar? Getankt had ie al.
Url van plaatje in img tag zettenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
HALLO!!!
Hoe krijg ik die kaart met aanvullende tijden die Ticootje gemaakt heeft in de OP???
Maar daar heeft hij ook staan bellen met zijn vriendin. Half uurtje rondjes gereden is wel wat lang, maar naar Venray is wel 3 kwartier denk ik zo..quote:
HELP!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
HALLO!!!
Hoe krijg ik die kaart met aanvullende tijden die Ticootje gemaakt heeft in de OP???
Net als hier continu gebeurd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vaak ga je dan voor jezelf dingen invullen.
Jij weet niet veel hequote:
| 1 | [img=568,555]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/970429_590276234324828_1533524377_n.jpg[/img] |
Dan blijft er inderdaad daar ook weinig tijd over maar misschien wel net genoeg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar daar heeft hij ook staan bellen met zijn vriendin.
Geluktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij weet niet veel he![]()
![]()
[ code verwijderd ]
En dan ook nog recht menen te hebben op alle informatie. Wat een kuttopic is dit geworden. Mensen die verder heel de dag niks te doen hebben blijkbaar..quote:
Ik heb nog wel wat spanbanden te koop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dan ook nog recht menen te hebben op alle informatie. Wat een kuttopic is dit geworden. Mensen die verder heel de dag niks te doen hebben blijkbaar..
Wat is dat nou weer voor een kutopmerkingquote:
Onzin. Ik zei slechts dat ze hadden kunnen dat er wel een brief was, maar dat er geen aanwijzingen in stonden, noch een reden voor de zelfmoord. Dat is geen info eisen. Ik vraag niet om die brief ofzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dan ook nog recht menen te hebben op alle informatie. Wat een kuttopic is dit geworden. Mensen die verder heel de dag niks te doen hebben blijkbaar..
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef blanket het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een kutopmerking
Dat jij er pissig om wordt slaat nergens opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin. Ik zei slechts dat ze hadden kunnen dat er wel een brief was, maar dat er geen aanwijzingen in stonden, noch een reden voor de zelfmoord. Dat is geen info eisen. Ik vraag niet om die brief ofzo.
Het is gewoon raar als ze eerst ontkennen dat er geen afscheidsbrief is en later zeggen dat die wel is en dan wel info vrijgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |