Ik meen zelfs tijdens het huwelijk (althans: voor ze daadwerkelijk gescheiden zijn). Weet alleen ff niet meer waar die (oude) info staat over hoe lang exvrouw en hij al uit elkaar zijn en hoe lang exvriendin en hij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd van die jongens is het nooit langdurig geweest daarna.
ik las dat hij iets van 1,5 tot 2 jaar een relatie heeft gehad met de ex (dus niet moeder)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik meen zelfs tijdens het huwelijk (althans: voor ze daadwerkelijk gescheiden zijn). Weet alleen ff niet meer waar die (oude) info staat over hoe lang exvrouw en hij al uit elkaar zijn en hoe lang exvriendin en hij.
Hij heeft daar iig getankt. En zijn ex heeft hem niet gezien. En dit:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en toch is dat gek, hij wil een einde aan zijn leven maken (dat staat inmiddels vast) en rijdt door het dorp van een vrouw waar hij een relatie mee heeft gehad... Wilde hij de kinderen daar achterlaten? En dan zelfmoord plegen??? Had hij afscheid willen nemen van die jongens? En de jongens achterlaten bij die vriendin?
Ja, maar de politie is van mening dat ze idd niet bij die ex geweest zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er blijkbaar sowieso regelmatig geweest.
Ik zou toch wel de neiging hebben in Limburgte zoeken. Daar lijkt het op één of andere manier mis te zijn gegaan.. Daarna reed hij terug iig..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:01 schreef Bayswater het volgende:
Hij begroef de kinderen van zijn ex in de woonplaats van de andere ex terwijl hij zijn huidige vriendin aan de telefoon had. Zou heel ziek zijn.
Jij vindt dat niet gek?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft daar iig getankt. En zijn ex heeft hem niet gezien. En dit:
"Vermoedelijk rijdt hij rond 22.26 uur door de Fattenbergstraat in Neerbeek. Kort daarna belt hij voor een laatste keer met zijn huidige partner en zegt dat ze zijn aangekomen bij het motel in Limburg. In werkelijkheid is hij op dat moment nog in Neerbeek."
Dat lijkt me een bewuste actie, helemaal wanneer je daarna de telefoon uitschakelt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft daar iig getankt. En zijn ex heeft hem niet gezien. En dit:
"Vermoedelijk rijdt hij rond 22.26 uur door de Fattenbergstraat in Neerbeek. Kort daarna belt hij voor een laatste keer met zijn huidige partner en zegt dat ze zijn aangekomen bij het motel in Limburg. In werkelijkheid is hij op dat moment nog in Neerbeek."
Dank. Meende zoiets al gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:02 schreef moeke1 het volgende:
Ter info: Gaat over ex vriendin in Neerbeek. Anderhalf jaar geleden relatie gestopt. Heeft schijbaar 2 jaar geduurd ( dus tijdens huwelijk)
http://www.dichtbij.nl/ma(...)ndere-kinderen-.aspx
Als ik dat zo lees niet nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij vindt dat niet gek?
of lag dat motel ook toevalligerwijze in Neerbeek?
Ja. Natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bewuste actie, helemaal wanneer je daarna de telefoon uitschakelt.
Okee, geen motel daar wrs.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees niet nee.
Ja, dat is gek. Ik denk dus ook dat er rond Neerbeek iets gebeurd is.
Dat is te toevallig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef moeke1 het volgende:
Die ex woonde in de straat van het tankstation.
Ook nog.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef moeke1 het volgende:
Om de hoek tochquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef moeke1 het volgende:
Ze hadden al huiszoeking gedaan bij die vrouw. Niets gevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook nog..
Weten ze zeker dat die jongens niet daar zijn?
Volgens de politie is hij niet bij die ex geweest, en is er in haar huis ook niets gevonden wat daar op leek (al hebben ze geen grondige huiszoeking gedaan geloof ik).quote:
De relatie met de ex-vriendin duurde twee jaar en liep anderhalf jaar geleden af. De politie heeft de woning van de ex-vriendin in Neerbeek doorzocht maar geen aanwijzingen gevonden, aldus het familielid.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens de politie is hij niet bij die ex geweest, en is er in haar huis ook niets gevonden wat daar op leek (al hebben ze geen grondige huiszoeking gedaan geloof ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |