Klopt, met die eerste woonde hij samen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Hij heeft een huidige vriendin (wonend in Vleuten dacht ik)
Hij had een ex-vriendin (wonend te Neerbeek)\
En dan is er nog de moeder van de kinderen (ook ex)
Dat had ik al gelezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die wist dat ze naar Luxemburg gingen. Hij belt haar vervolgens (in Limburg, maar niet bij het motel) dat ze bij het motel in Limburg aangekomen zijn.
Lees dit gewoon even:
http://www.politie.nl/nie(...)miste-broertjes.html (staat ook in de op, net als het filmpje in Leersum)
juistquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
En die huidige vriendin ging dus niet mee op de korte vakantie naar Luxemburg???
En hij reed door het dorp van zijn ex-vriendin in Neerbeek?
Knap dat je die vragen nog hebt danquote:
Ik weet niet van hoe lang geleden de ex-vriendin is...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:55 schreef sig000 het volgende:
Hij zat niet stil, een ex vrouw, ex vriendin en alweer een nieuwe.
Maar het is wel gek dan dat hij uitgerekend in het dorp van zijn ex-vriendin uit Neerbeek rondjes rijdt, of niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Hij heeft een huidige vriendin (wonend in Vleuten dacht ik)
Hij had een ex-vriendin (wonend te Neerbeek)\
En dan is er nog de moeder van de kinderen (ook ex)
Ja, want daar staat die info niet in.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Knap dat je die vragen nog hebt dan
Met die andere 2 toch ook ooit toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, met die eerste woonde hij samen.
Hij heeft haar die avond iig niet gezien volgens de politie. Politie is ook in haar huis geweest en heeft rondgekeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het is wel gek dan dat hij uitgerekend in het dorp van zijn ex-vriendin uit Neerbeek rondjes rijdt, of niet?
Had hij daar helemaal geen contact meer mee?
Wel. Daarin staat dat hij zijn "huidige partner" belde.quote:
Gezien de leeftijd van die jongens is het nooit langdurig geweest daarna.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik weet niet van hoe lang geleden de ex-vriendin is...
Met de ex-vrouw wel ja. Met die vriendin in Neerbeek weet ik niet.quote:
Ja dat is vreemd en daar ook de aandacht op vestigen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar het is wel gek dan dat hij uitgerekend in het dorp van zijn ex-vriendin uit Neerbeek rondjes rijdt, of niet?
Ja, en toch is dat gek, hij wil een einde aan zijn leven maken (dat staat inmiddels vast) en rijdt door het dorp van een vrouw waar hij een relatie mee heeft gehad... Wilde hij de kinderen daar achterlaten? En dan zelfmoord plegen??? Had hij afscheid willen nemen van die jongens? En de jongens achterlaten bij die vriendin?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft haar die avond iig niet gezien volgens de politie. Politie is ook in haar huis geweest en heeft rondgekeken.
Ja, ze zijn er blijkbaar sowieso regelmatig geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met de ex-vrouw wel ja. Met die vriendin in Neerbeek weet ik niet.
Is dat relevant?
Ervoor misschien?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd van die jongens is het nooit langdurig geweest daarna.
twitter:robvanraay twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:49:11Rijnbrug 1:42 uurRest. Touché 1:56Verschil 14 min.Volgens Google Maps 19 min. rijden en komt eerst v.d. andere kant? #vermistebroertjes reageer retweet
Of ook nog ff een oor aan naaien?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en toch is dat gek, hij wil een einde aan zijn leven maken (dat staat inmiddels vast) en rijdt door het dorp van een vrouw waar hij een relatie mee heeft gehad... Wilde hij de kinderen daar achterlaten? En dan zelfmoord plegen??? Had hij afscheid willen nemen van die jongens? En de jongens achterlaten bij die vriendin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |