Dat was dagen geleden in het nieuws. Maar geen idee of het de ex-vriendin of de huidige vriendin is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:48 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat zijn (huidige?) vriendin niet bereikbaar was?
En hoe bedoel je niet bereikbaar, telefoon ook uit? waar gaat dit over?
Dat kan niet meer, er is al iemand dood.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:48 schreef yvonne het volgende:
Ik wil eik zo graag dat dit een goede afloop heeft.
Ik zou bijna hopen dat dit waar is...want dan zouden ze nog leven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dit dacht ik dus ook. Niks geen telefoontje dat hij bij het hotel was maar een telefoontje dat ze de kids kon ophalen. Vervolgens is de vriendin een halve dag niet bereikbaar. GEnoeg tijd om de kinderen ergens onder te brengen.
Die in Limburg is weer een ander.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn huidige vriendin? Die vriendin in Limburg? Dat was toch ook een ex?
Ik neem aan dat de politie dat gesprek wel nageluisterd hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:47 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dit dacht ik dus ook. Niks geen telefoontje dat hij bij het hotel was maar een telefoontje dat ze de kids kon ophalen. Vervolgens is de vriendin een halve dag niet bereikbaar. GEnoeg tijd om de kinderen ergens onder te brengen.
Nee, de vriendin waar hij mee samenwoonde in Vleutenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vanaf Venray duurt het al zowat half uur voordat je voorbij Nijmegen bent en op de A15 zit.quote:
Knap dat hij auto reed en omkeerde terwijl hij al dood was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:37 schreef kasper het volgende:
Wellicht keerde hij om omdat hij zijn zoontjes toch op een andere plek wilde begraven dan de plek waar hij zelfmoord pleegde?
Okee, nu raak ik de draad even kwijt, hij heeft nog ergens een actuele vriendin, waar woont die dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die in Limburg is weer een ander.
O, daar woonde hij samen mee?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, de vriendin waar hij mee samenwoonde in Vleuten
Ja, want ze woonden samenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hebben ze bij zijn huidige vriendin ook huiszoekingen ed gedaan?
In Vleuten woonde zijn huidigequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, nu raak ik de draad even kwijt, hij heeft nog ergens een actuele vriendin, waar woont die dan?
En die ex iin Limburg waar woonde die, in de buurt van Neerbeek toch?
Wij allemaal. Maar common sense doet helaas alles in de richting van een fatale afloop wijzen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:48 schreef yvonne het volgende:
I know![]()
Ik wil eik zo graag dat dit een goede afloop heeft.
Daar woonde hij mee samen in Vleutenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, nu raak ik de draad even kwijt, hij heeft nog ergens een actuele vriendin, waar woont die dan?
En die ex iin Limburg waar woonde die, in de buurt van Neerbeek toch?
"zou gaan plegen"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:51 schreef kissaa het volgende:
Knap dat hij auto reed en omkeerde terwijl hij al dood was.
Volgens mij kan je een gesprek niet na luisteren als het niet opgenomen is. Je kan het alleen traceren en kijken hoelang en welk nummer gebeld is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:50 schreef Stezo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de politie dat gesprek wel nageluisterd hebben.
Die wist dat ze naar Luxemburg gingen. Hij belt haar vervolgens (in Limburg, maar niet bij het motel) dat ze bij het motel in Limburg aangekomen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O, daar woonde hij samen mee?
En die wist van niets verder?
Nu je het zegt, inderdaad. In de VS wordt wel alles opgenomen maar dat zal hier indd wel niet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:52 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Volgens mij kan je een gesprek niet na luisteren als het niet opgenomen is. Je kan het alleen traceren en kijken hoelang en welk nummer gebeld is.
Hij heeft een huidige vriendin (wonend in Vleuten dacht ik)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ryan:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
En die huidige vriendin ging dus niet mee op de korte vakantie naar Luxemburg???
En hij reed door het dorp van zijn ex-vriendin in Neerbeek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |