PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Lekker wijf inderdaad. Wat is nou het idee?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
GEWELDIG DING![]()
![]()
![]()
En dan bedoel ik het idee en die chick op 0:49
Hebbon!!!!!!1quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
GEWELDIG DING![]()
![]()
![]()
En dan bedoel ik het idee en die chick op 0:49
...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker wijf inderdaad. Wat is nou het idee?
Maar kan je zo'n ding ergens kopen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat dat gezever over Depay een grap is he?
Kan vanavond wel moet nu eerst even de was doen en stofzuigen
Geen dank hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:08 schreef Fuszy het volgende:
GOEIEN ONTDEKKING REEMI.
Die doritos maar eens ff kopen. Bedankt Reemi!
Ja klopt, ik heb het gelezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
...
#dommevragen #kijkhetfilmpje
'' Kratvast is vanaf eind mei te koop bij de blokker''
Nog nooit laten vallenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hebbon!!!!!!1![]()
Echt al heel wat bierflesjes hebben dat niet overleefd
je rechtsback volgens mij, liep echt constant overal behalve als rechtsback. m'n linkermid kon steeds vrij doorlopen wat het aan die kant nogal makkelijk maakte om aan te vallenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben nu aan het werk. Maar ik faalde vooral hardwas het een verdediger, middenvelder of aanvaller?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hele team met TOTS Arteta en TOTS Mangala maar gerageselled, gelukkig bijna iedereen met dikke winst
Geen enkel potje gewonnen en 8x achter elkaar verloren, terwijl ik met hetzelfde team met NIF Arteta en NIF Mangala 10-0-2 stondquote:
8x op rij verliezen wtf!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Geen enkel potje gewonnen en 8x achter elkaar verloren, terwijl ik met hetzelfde team met NIF Arteta en NIF Mangala 10-0-2 stond
Weer zon goede grapquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet het he, zonder geweld geen voetbal.
Nou ik heb ook wel rustpotjes gedaan met een pauper eredivisie team van <20k gedaan en daar kon ik wel gewoon mee winnen. EA met zijn handicapquote:
kost dat extra geld ? (ik had hem dit jaar niet)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Fifa 14 is al te pre-orderen.
Zouden jullie weer voor een ultimate edition gaan als die er weer komt?
Neequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
volgens bol.com: Beschikbaar op 26.09.2013
nope, zonde van m'n 10 euroquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Was iets duurder jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kost dat extra geld ? (ik had hem dit jaar niet)
Nee, ik had het dit jaar ook niet maar hier hadden weinig mensen veel geluk in die packs. Ik ga dan niet extra betalen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Daarom had ik dus die editie niet gekochtquote:
Doritosquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh, en bij de topictitel dacht ik aan een nieuwe gratis game a la Doritos Crash Course 2, dus ik helemaal in het vorige topic kijken, zie ik alleen een domme kutdiscussie tussen Timmy_Turner en DS2![]()
Domme discussie ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh, en bij de topictitel dacht ik aan een nieuwe gratis game a la Doritos Crash Course 2, dus ik helemaal in het vorige topic kijken, zie ik alleen een domme kutdiscussie tussen Timmy_Turner en DS2![]()
Uhuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:24 schreef Fuszy het volgende:
Dat daft punk album is echt fucking saai. Althans tot waar ik nu ben
Daft punk is ook gewoon matigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:24 schreef Fuszy het volgende:
Dat daft punk album is echt fucking saai. Althans tot waar ik nu ben
Het sloeg ook echt nergens op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
aan het SMLENO'en daar ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het sloeg ook echt nergens op.
Ik zag ook de nieuwe Pringles (XTRA) in de AH (die rechtsboven en rechtsonder hadden ze, die andere 2 niet) [ afbeelding ]
Ik ben altijd op zoek naar nieuwe producten in de AH XL.
Nee, want ik maak geen winst op de producten. Wel was de Mountain Dew 0,93 dus dat is een goede deal.quote:
Ik ken iemand die doet dat als werk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het sloeg ook echt nergens op.
Ik zag ook de nieuwe Pringles (XTRA) in de AH (die rechtsboven en rechtsonder hadden ze, die andere 2 niet) [ afbeelding ]
Ik ben altijd op zoek naar nieuwe producten in de AH XL.
Er zijn te weinig treinen op de wereld die door mensen gekopt kunnen worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.heavy.com/ente(...)hat-people-are-stupi
Needs more lovequote:
Ik zou Ince in 433 doenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:33 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in wil in Ince nog een keer proberen.
Zo zie je maar hoe dom mensen zijn zodra er een camera op hun staat gemiktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zijn te weinig treinen op de wereld die door mensen gekopt kunnen worden.
Ik ben niet alleen in FUT op zoek naar deals maar in het echt ook.quote:
HEE GA JIJ EENS ERGENS ANDERSquote:
Wat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:33 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in wil in Ince nog een keer proberen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HEE GA JIJ EENS ERGENS ANDERSSPAMMEN. WAS VEEL LEUKER TOEN JIJ HIER STRAKS NIET WAS
Haha die Coentrao heeft altijd zo'n grote smoel in het veld, maar hij is gewoon het pispaaltje van Real hahaquote:
Ja, maar eb ook 3x Falcao TOTY gekocht kan het vaak niet geloven dat ik een speler met die stats slecht vind.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat?
Je hebt wel 10x vertelt dat je hem verschrikkelijk vond
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen in FUT op zoek naar deals maar in het echt ook.
Het lijkt me wel geniaal om een filmpje op te nemen in de supermarkt en dat ik dan zeg: .... voor 1,00, normaal gesproken is dat 1,50 waard. SMLENO! En dat die mensen dan allemaal verbaasd gaan kijken. Dat levert vast views op.
Als je dat doet, kom je uiteindelijk met net zoveel geld aan troep thuis die je eigenlijk niet nodig had, dat je helemaal niks overhoudt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:38 schreef Djeetje het volgende:
Is eigenlijk toch niks mis mee dat je op de aanbiedingen let ?
Stel je zal eens een heel jaar alles kopen wat in de aanbiedin is hou je volgens bij best veel geld over.
Thor of Avengers?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(welke film is dat ook alweer? )
Avengers?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben niet alleen in FUT op zoek naar deals maar in het echt ook.
Het lijkt me wel geniaal om een filmpje op te nemen in de supermarkt en dat ik dan zeg: .... voor 1,00, normaal gesproken is dat 1,50 waard. SMLENO! En dat die mensen dan allemaal verbaasd gaan kijken. Dat levert vast views op.
Wat krijgen we als we het goed raden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu begint mijn serieuze poging om een TOTS bronze in een pack te krijgen. Ik open 750c packs totdat mijn TP vol zit en jullie mogen raden wat de beste speler wordt. Morgen heb ik weinig tijd door school dus daarom probeer ik het nu nog.
Geen puntenquote:
Als diegene op de Xbox zit krijgt die een trade offer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat krijgen we als we het goed raden?
Oeh spannend!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als diegene op de Xbox zit krijgt die een trade offer.
Ik bedoelde meer dat je bijvoorbeeld de ene week cola koop omdat dat dan in de aanbieding is en bijvoorbeeld de andere week fanta, omdat dat dan in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je dat doet, kom je uiteindelijk met net zoveel geld aan troep thuis die je eigenlijk niet nodig had, dat je helemaal niks overhoudt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als diegene op de Xbox zit krijgt die een trade offer.
ik heb morgen eerste 4 uur vrijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef vandermar het volgende:
Het gaat morgen regenen en ik moet naar school
Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar tis niks voor mij. Hebben laatst ook marketing onderzoekje bij AH gedaan en dan bleek ook dat mensen meestal niet het zo doen als jij zegt, maar meer als ze normaal AH Pindakaas kopen en Calve is in de aanbieding, dat ze dan weleens switchen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je bijvoorbeeld de ene week cola koop omdat dat dan in de aanbieding is en bijvoorbeeld de andere week fanta, omdat dat dan in de aanbieding is.
Maar jij heb ook gelijk ja
Be prepared. Blijkbaar wordt de hele zomer hier kutquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:44 schreef vandermar het volgende:
Het gaat morgen regenen en ik moet naar school
10 tot half twaalf moet ik. Ik ga denk ik maar met de bus want ik moet nog even mijn OV kaart als vermist opgeven. Gelukkig moet ik pas zo laat want anders zit de bus altijd vol met tuig.quote:
ik ben sinds september volgens mij 3x om 9 uur naar school geweest, rest altijd later dan 11quote:
Dat is mooi kut want ik ga niet op vakantiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Be prepared. Blijkbaar wordt de hele zomer hier kut
Ik wacht dinsdag altijd op de folder van de C1000 en dan kijk ik wat ze daar in de aanbieding hebben. Dan ga ik daar woensdag heen om wat koopjes te scoren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je bijvoorbeeld de ene week cola koop omdat dat dan in de aanbieding is en bijvoorbeeld de andere week fanta, omdat dat dan in de aanbieding is.
Maar jij heb ook gelijk ja
Beyoncequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef Fuszy het volgende:
![]()
zou een vriendin van me naar Beyonce gaan vanavond in het sportpaleis. Dus ik zeg veel plezier vanavond. Krijg ik als reactie dat het niet door gaat.
Zelfs goed bedoelde dingen komen er niet echt lekker uitFML
Slewquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wacht dinsdag altijd op de folder van de C1000 en dan kijk ik wat ze daar in de aanbieding hebben. Dan ga ik daar woensdag heen om wat koopjes te scoren.
Ik ben al klaar met mijn pack opening trouwens. Tot nu toe hebben maar 2 mensen een speler genoemd.
Pique?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wacht dinsdag altijd op de folder van de C1000 en dan kijk ik wat ze daar in de aanbieding hebben. Dan ga ik daar woensdag heen om wat koopjes te scoren.
Ik ben al klaar met mijn pack opening trouwens. Tot nu toe hebben maar 2 mensen een speler genoemd.
Als je een smartphone hebt kan je ook de ReclameFolder app downloaden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn zus ging tijdje terug naar een concert van der.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:46 schreef Fuszy het volgende:
![]()
zou een vriendin van me naar Beyonce gaan vanavond in het sportpaleis. Dus ik zeg veel plezier vanavond. Krijg ik als reactie dat het niet door gaat.
Zelfs goed bedoelde dingen komen er niet echt lekker uitFML
Slew is inderdaadquote:
Calfreezy is een debieltjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgens Calfreezy heeft TOTS Arteta 91 pace
--quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu begint mijn serieuze poging om een TOTS bronze in een pack te krijgen. Ik open 750c packs totdat mijn TP vol zit en jullie mogen raden wat de beste speler wordt. Morgen heb ik weinig tijd door school dus daarom probeer ik het nu nog.
Zo ziet hij er ook uitquote:
Winningquote:
Hij heeft het goed voor elkaar jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo ziet hij er ook uit
Naja woont wel in Londen van zijn Youtubemoney wat hij verdient met kut filmpjes over carriere. Dus weinig over te zeggen
Dat is wel chillings ja. Ik moet zometeen konko veel lenen en werken om een penthouse te financieren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zo ziet hij er ook uit
Naja woont wel in Londen van zijn Youtubemoney wat hij verdient met kut filmpjes over carriere. Dus weinig over te zeggen
Scheelt niet eens veel met Xbox.quote:
Ja of iedereen ziet dat en koopt hem nu zodat ze meer moeten betalenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Scheelt niet eens veel met Xbox.
Calfreezy met zijn oproep Arteta volgende week pas te kopenDie prijs dropt dus nog wat extra komende tijd. Die TOTS BPL gaat zijn prijs nooit heel ver laten zakken, vanwege zijn nationaliteit
Ik verwacht wel nog een HH vandaag.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Scheelt niet eens veel met Xbox.
Calfreezy met zijn oproep Arteta volgende week pas te kopenDie prijs dropt dus nog wat extra komende tijd. Die TOTS BPL gaat zijn prijs nooit heel ver laten zakken, vanwege zijn nationaliteit
Ik eigenlijk morgenquote:
daar ha' je n'm.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:00:11Happy Hour! 6pm-7pm UK time. MEGA PACKS (35K coins/700 FIFA Pts) for those #TOTS IFs. No 2x chance. #FUT reageer retweet
Een komma aan het eind. Nu ben ik in de warquote:
Nicequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef TBakkert het volgende:
daar ha' je n'm.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:00:11Happy Hour! 6pm-7pm UK time. MEGA PACKS (35K coins/700 FIFA Pts) for those #TOTS IFs. No 2x chance. #FUT reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:01 schreef TBakkert het volgende:
respost xxtwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:00:11Happy Hour! 6pm-7pm UK time. MEGA PACKS (35K coins/700 FIFA Pts) for those #TOTS IFs. No 2x chance. #FUT reageer retweet
quote:
benieuwd hoeveel hij vanavond wordtquote:
Nee, dan was Lens ook wel ST geweest...quote:
Ja toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:02 schreef Reemi het volgende:
Yo patje
Eindelijk een beetje niveau nu wij er zijn
3 gegarandeerde IF spelers en 9 non rarequote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
3 gegarandeerde IF spelers en 9 non rare
Packs met 18 rares en in totaal 30 kaarten. Ik heb er 1x 1 geopend en dat was te slecht. Wel komen er heeeeeeeeeel veel consumables op de marktquote:
Dat wordt als een malle 352 oppikken vanavond. En tussendoor mijn spelers natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Packs met 18 rares en in totaal 30 kaarten. Ik heb er 1x 1 geopend en dat was te slecht. Wel komen er heeeeeeeeeel veel consumables op de markt
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Packs met 18 rares en in totaal 30 kaarten. Ik heb er 1x 1 geopend en dat was te slecht. Wel komen er heeeeeeeeeel veel consumables op de markt
Nee want 5atbquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef De-Hamster het volgende:
http://wefut.nl/squad/1437
http://wefut.nl/squad/1436
http://wefut.nl/squad/1435
Zo'n Hybrid maken is echt enorm lastig ik krijg geen enkel team met een chemistry boven de 90 zonder de kwaliteit sterk te verlagen.
Mijn budget is ongeveer 50/60k kan iemand in een van deze bovenstaande teams enkele tips geven?
www.marktplaats.nlquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef De-Hamster het volgende:
Zo'n Hybrid maken is echt enorm lastig ik krijg geen enkel team met een chemistry boven de 90 zonder de kwaliteit sterk te verlagen.
Mijn budget is ongeveer 50/60k kan iemand in een van deze bovenstaande teams enkele tips geven?
5 at the back,quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef De-Hamster het volgende:
Enige pack waaruit ik een IF had dit jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat wordt als een malle 352 oppikken vanavond. En tussendoor mijn spelers natuurlijk
18 rares btw? Is dat niet wat veel voor 35k
Als je een paar spelers noemt die je sowieso wilt hebben, dan maak ik een leuk (non-5atb) team voor je ja?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef De-Hamster het volgende:
Ach ik heb er nog 0. Ga tijdens last chance van alle TOTSen nog wel wat openmaken, maar verder laat ik me niet meer verleidenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Enige pack waaruit ik een IF had dit jaar.
5 achterin/at the back.. Je hoort met 3 of 4atb te spelen. 5atb is voor homo's.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
www.marktplaats.nl
account maken en fifa erop zetten.
Doe ik eigenlijk puur omdat die opstelling goedkoop is, 4-1-2-1-2 betaal ik me kapot aan. En ik wil met 2 spitsen spelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
5 achterin/at the back.. Je hoort met 3 of 4atb te spelen. 5atb is voor hom's.
Nee man voor echte bazen,quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
5 achterin/at the back.. Je hoort met 3 of 4atb te spelen. 5atb is voor hom's.
en Biabiany op LM i.p.v RM en Walcott dan op RM.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee man voor echte bazen,
5atb + 6 chem Eto'o
Welliton op CM.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en Biabiany op LM i.p.v RM en Walcott dan op RM.
Welliton is natuurlijk ook welkom.
Was het lekker?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:06 schreef De-Hamster het volgende:
Mwah heb wel eens een betere gehad.quote:
je kan ook 100x op dezelfde opmerking terugkomen #reagerenalsthorbquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
je kan ook een lb en rb op lm en rm zetten #teamsmakenalsds2
Nice DS2quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
je kan ook 100x op dezelfde opmerking terugkomen #reagerenalsthorb
hoevaak heb jij smleno gezegdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
je kan ook 100x op dezelfde opmerking terugkomen #reagerenalsthorb
Lucasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon Gameiro naast Ibra veel betere optie dan Lucas
Ik denk niet dat dat een fijn team voor je is. Echt 0 pees voorinquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Candreva RM /timmyturnerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:15 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is mijn eigen uitspraak dus dan zeg ik dat 1337x maar jij komt 100x terug op iets wat iemand 1x heeft gepost om goedkoop te scoren.quote:
Ja ik ben al opgehouden, niemand luistert.quote:
Ik heb op een account 53000 views.quote:
is dit een vi imitatie ha haquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is mijn eigen uitspraak dus dan zeg ik dat 1337x maar jij komt 100x terug op iets wat iemand 1x heeft gepost om goedkoop te scoren.
Ik ga hem wel proberen al vond ik Maggio en Pepe ook erg goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik ben al opgehouden, niemand luistert.
Terwijl dat toch echt de beste Serie A RM is
Heb hem nog nooit gebruikt dus zit niet echt in mijn hoofd om hem er in te stoppenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus daarom zeg jij bij mij bij elke post met eenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is mijn eigen uitspraak dus dan zeg ik dat 1337x maar jij komt 100x terug op iets wat iemand 1x heeft gepost om goedkoop te scoren.
wat voor filmpjes ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb op een account 53000 views.
Maar die email is kaput... Net nu ik weer filmpjes wilde gaan maken...![]()
gewoon 81 en 77 pace hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat een fijn team voor je is. Echt 0 pees voorin
Jammer dat die UP niet als CM is, of als CAM met 4* skills, want zijn longshots.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
videobewerking. Maakte altijd intro's, maar als ik veel van die filmpjes terugkijk, schaam ik me toch wel te pletter.quote:
Nee, ik zeg het als je het te vaak gebruikt. En nu ga ik etenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus daarom zeg jij bij mij bij elke post met eenerin dat ik in elke post
doe.
GOEDKOOP SCOREN!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
is dit een vi imitatie ha ha
[..]
Ik ga hem wel proberen al vond ik Maggio en Pepe ook erg goed
Ga je echt geen spijt van krijgen. Bestrijdt de hele Rechterflank en is aanvallend ook erg goed, lekker schot.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb hem nog nooit gebruikt dus zit niet echt in mijn hoofd om hem er in te stoppen
oke dat dacht ik alquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Natuurkunde was pittig kut. Hier nog wat gemist?
Alsof je normaal iets anders doet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ook nog mega packs dus dat wordt weer veel deals oppikken vanavond.
Op RM had ik hem harder nodig dan op CM, daar zijn genoeg optiesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer dat die UP niet als CM is, of als CAM met 4* skills, want zijn longshots.
Maar op CM is hij wel goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op RM had ik hem harder nodig dan op CM, daar zijn genoeg opties
Zal wel na de HH komen, want anders koopt niemand packs als die van morgen beter is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef Rijst het volgende:
Ik wil dat ze gaan bekendmaken welke TOTS morgen aan de beurt is
In iedergeval geen Aziequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef Rijst het volgende:
Ik wil dat ze gaan bekendmaken welke TOTS morgen aan de beurt is
Die kosten toch geen drol dus boeiah. Maar verkoop ze nu danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zag het op twitter. Even huilen met tots moisander en tots dejan en tots valero
Huilen is voor jou te laat!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zag het op twitter. Even huilen met tots moisander en tots dejan en tots valero
niet iedereen is zo'n rijke tata als jijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die kosten toch geen drol dus boeiah. Maar verkoop ze nu dan
ik kom zeker wel even clubbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Huilen is voor jou te laat!
Beter kom je vanavond even clubben als ik er ben.
Hij mag wel naar PSV komenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
Ik snap trouwens niet dat er nog geen club bij Dortmund is geweest voor Santana, die was tegen Malaga echt de uitblinker als rots in de branding en een goal. Hij heeft een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract van 'maar' 1 miljoen euro...
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:34 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar open voor staat.
PSV kan hem wel gebruiken ja.quote:
Omdat die er echt geen flikker van kanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:32 schreef TBakkert het volgende:
Ik snap trouwens niet dat er nog geen club bij Dortmund is geweest voor Santana, die was tegen Malaga echt de uitblinker als rots in de branding en een goal. Hij heeft een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract van 'maar' 1 miljoen euro...
Zo goed is hij nou ook weer niet. Anders had Dortmund zijn contract allang opengebroken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PSV kan hem wel gebruiken ja.
Maarja, dat ziet hij niet als een sportieve vooruitgang natuurlijk. Toch raar dat United niet naar hem kijkt. Hebben toch vooral al wat oudere verdedigers en talenten die er net nog niet klaar voor zijn. Tevens dan een triple link met Rafael.
suc7quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:43 schreef Dudeweiser het volgende:
even klachtje indienen over natuurkunde
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:42:09Conclusie #3: Ajax is het afgelopen seizoen het meest benadeeld; PSV, Feyenoord en vooral Vitesse werden gematst door de scheids. #NRC reageer retweet
Is PSV zoveel benadeeld?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 17:42:09Conclusie #3: Ajax is het afgelopen seizoen het meest benadeeld; PSV, Feyenoord en vooral Vitesse werden gematst door de scheids. #NRC reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent aan het trollen he?
tussen 5,4 en 6,4 voor natuurkunde. Ik ben blij
Als jij blij bent, ben ik ook blij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent aan het trollen he?
tussen 5,4 en 6,4 voor natuurkunde. Ik ben blij
450k!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hoeveel verwachten jullie dat Lens nog zal dalen tijdens HH?
haha die heb ik laatst nog gemaaktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Netjes. Natuurkunde vond ik ook de kutste toendertijd. Bij dat vak kon je ook het minst verwachten wat ze erin gingen zetten. Kregen we ineens een vraag over welke spaken van een fietswiel veel druk kregen, ik snap hem nog steeds niet
Tjah ik heb me er niet echt mee mee beziggehouden, maar weet nog dat ik toen op dat examen echt zat van WTFquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha die heb ik laatst nog gemaakthad hem ook fout maar ik snap hem wel
ForeverAlone.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:57 schreef TBakkert het volgende:
Weet iemand een leuke naam voor een youtube channel?![]()
Nu heb je het al verpest.quote:
quote:
ik was helemaal blij dat ik hem snaptequote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik heb me er niet echt mee mee beziggehouden, maar weet nog dat ik toen op dat examen echt zat van WTF![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik was helemaal blij dat ik hem snapte
Jap daar stond ie namelijk van de weekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mirallas ook als RM. Of is dat Mirallas niet?
was nog zo'n hele rel over op het forum, van die kneusjes die bij hoog en laag beweerden dat Mirallas CF stond en Fellaini CDMquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jap daar stond ie namelijk van de week
Tjah hij zal wel veel naar binnen zijn gekomen, maar dat leek me de opdracht. BBC vond hem RM dus ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
was nog zo'n hele rel over op het forum, van die kneusjes die bij hoog en laag beweerden dat Mirallas CF stond en Fellaini CDM
Dat viel me toen ook al op dat ze die er niet in hadden gezet. Denk eigenlijk wel dat die komt.quote:
Lijkt me dat EA dat wel doet kunnen ze lekker mee cashenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat viel me toen ook al op dat ze die er niet in hadden gezet. Denk eigenlijk wel dat die komt.
Ik vind dat inderdaad zo'n onzinbericht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Altidore zal echt nooit een aanbieding krijgen van Bayern
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:09 schreef Djeetje het volgende:
Ayew is ook wel handig voor Hybrids.
Vorig jaar was Mirallas zijn SIF dacht ik zo verschrikkelijk goed
Domme amerikanen zullen het wel weer niet goed begrepen hebben, was het 1860 Munchen.quote:
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Met hun 'Soccer'.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Domme amerikanen zullen het wel weer niet goed begrepen hebben, was het 1860 Munchen.
de Astronautquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157146868
nette assist van de Arnautovic
Die komt bijna zeker pas laterquote:
worth itquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de Astronautga ik ook nog een team mee maken
Zijn IF is dus niet heel goed?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
IF De Bruyne 10 wedstrijden 1 goal,
NIF De Bruyne 23 wedstrijden 13 goals.. kut ea
wel jammerquote:
lijkt er niet op neequote:
IF's zijn het nooit waard tenzij de positie van de speler veranderdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt er niet op neewel jammer had er wel hoge verwachtingen van aangezien z'n nif erg chill speelde
Draxler IF al geprobeerd ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt er niet op neewel jammer had er wel hoge verwachtingen van aangezien z'n nif erg chill speelde
Zullen we na het eten potje doen? Rond pak hem beet 8 uur?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
IF's zijn het nooit waard tenzij de positie van de speler veranderd
Dat is echt DE eindbaas op dit spel.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
IF's zijn het nooit waard tenzij de positie van de speler veranderd
ja, totdat je zelf zo'n team maakt, dan spelen ze ineens als dikke schijtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:21 schreef Djeetje het volgende:
Handicappen mensen met een heel non rare gold team ook ofzo ?
nope, IF Diego denk i kde beste betaalbare optie als ik een bundesliga cam wilquote:
dat heb ik echt vaak met spelers.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja, totdat je zelf zo'n team maakt, dan spelen ze ineens als dikke schijt
quote:
Ik ga pas tegen elven na Arsenalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet iedereen is zo'n rijke tata als jij
maar het boeit me eigenlijk geen fuck het is toch maar een spelletje.
[..]
ik kom zeker wel even clubben
Draxler is maar 17k ofzo hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, IF Diego denk i kde beste betaalbare optie als ik een bundesliga cam wil
Bayern B jonge! Halen wel meer amateurs opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Domme amerikanen zullen het wel weer niet goed begrepen hebben, was het 1860 Munchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |