PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Lekker wijf inderdaad. Wat is nou het idee?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
GEWELDIG DING![]()
![]()
![]()
En dan bedoel ik het idee en die chick op 0:49
Hebbon!!!!!!1quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef Kamikazie het volgende:
GEWELDIG DING![]()
![]()
![]()
En dan bedoel ik het idee en die chick op 0:49
...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker wijf inderdaad. Wat is nou het idee?
Maar kan je zo'n ding ergens kopen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat dat gezever over Depay een grap is he?
Kan vanavond wel moet nu eerst even de was doen en stofzuigen
Geen dank hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:08 schreef Fuszy het volgende:
GOEIEN ONTDEKKING REEMI.
Die doritos maar eens ff kopen. Bedankt Reemi!
Ja klopt, ik heb het gelezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
...
#dommevragen #kijkhetfilmpje
'' Kratvast is vanaf eind mei te koop bij de blokker''
Nog nooit laten vallenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hebbon!!!!!!1![]()
Echt al heel wat bierflesjes hebben dat niet overleefd
je rechtsback volgens mij, liep echt constant overal behalve als rechtsback. m'n linkermid kon steeds vrij doorlopen wat het aan die kant nogal makkelijk maakte om aan te vallenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben nu aan het werk. Maar ik faalde vooral hardwas het een verdediger, middenvelder of aanvaller?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hele team met TOTS Arteta en TOTS Mangala maar gerageselled, gelukkig bijna iedereen met dikke winst
Geen enkel potje gewonnen en 8x achter elkaar verloren, terwijl ik met hetzelfde team met NIF Arteta en NIF Mangala 10-0-2 stondquote:
8x op rij verliezen wtf!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Geen enkel potje gewonnen en 8x achter elkaar verloren, terwijl ik met hetzelfde team met NIF Arteta en NIF Mangala 10-0-2 stond
Weer zon goede grapquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet het he, zonder geweld geen voetbal.
Nou ik heb ook wel rustpotjes gedaan met een pauper eredivisie team van <20k gedaan en daar kon ik wel gewoon mee winnen. EA met zijn handicapquote:
kost dat extra geld ? (ik had hem dit jaar niet)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Fifa 14 is al te pre-orderen.
Zouden jullie weer voor een ultimate edition gaan als die er weer komt?
Neequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
volgens bol.com: Beschikbaar op 26.09.2013
nope, zonde van m'n 10 euroquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Was iets duurder jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
kost dat extra geld ? (ik had hem dit jaar niet)
Nee, ik had het dit jaar ook niet maar hier hadden weinig mensen veel geluk in die packs. Ik ga dan niet extra betalen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Daarom had ik dus die editie niet gekochtquote:
Doritosquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh, en bij de topictitel dacht ik aan een nieuwe gratis game a la Doritos Crash Course 2, dus ik helemaal in het vorige topic kijken, zie ik alleen een domme kutdiscussie tussen Timmy_Turner en DS2![]()
Domme discussie ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Oh, en bij de topictitel dacht ik aan een nieuwe gratis game a la Doritos Crash Course 2, dus ik helemaal in het vorige topic kijken, zie ik alleen een domme kutdiscussie tussen Timmy_Turner en DS2![]()
Uhuquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:24 schreef Fuszy het volgende:
Dat daft punk album is echt fucking saai. Althans tot waar ik nu ben
Daft punk is ook gewoon matigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:24 schreef Fuszy het volgende:
Dat daft punk album is echt fucking saai. Althans tot waar ik nu ben
Het sloeg ook echt nergens op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
aan het SMLENO'en daar ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het sloeg ook echt nergens op.
Ik zag ook de nieuwe Pringles (XTRA) in de AH (die rechtsboven en rechtsonder hadden ze, die andere 2 niet) [ afbeelding ]
Ik ben altijd op zoek naar nieuwe producten in de AH XL.
Nee, want ik maak geen winst op de producten. Wel was de Mountain Dew 0,93 dus dat is een goede deal.quote:
Ik ken iemand die doet dat als werk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het sloeg ook echt nergens op.
Ik zag ook de nieuwe Pringles (XTRA) in de AH (die rechtsboven en rechtsonder hadden ze, die andere 2 niet) [ afbeelding ]
Ik ben altijd op zoek naar nieuwe producten in de AH XL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |