quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu hopen op een bevestigend antwoord.twitter:VermistNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 15:50:38@MarleenHVNL Word dit ook ergens live uitgezonden? reageer retweet
twitter:MarleenHVNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 15:52:18@VermistNL nee, gaat gewoon om een interview. Geen doorbraak, slechts meer details over verdwijningsdag reageer retweet
En jij vraagt dan niet waarheen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:50 schreef Messina het volgende:
[..]
"Schat, ik ga in mei een weekje met de jongens op pad. Ik mis mijn kids. Maken we er een lekkere mannenweek van!"
twitter:Honingpot twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 15:49:34@LindavV70 @XXjudithdX @Cherelle123456 @JulianRubenNL als het gebied klopt wat wij zeiden liggen ze nu onder tonnen vuilnis = onvindbaar > reageer retweet
Men verwacht niet veel concreets zo te lezen.twitter:MarleenHVNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 15:52:18@VermistNL nee, gaat gewoon om een interview. Geen doorbraak, slechts meer details over verdwijningsdag reageer retweet
hmm da's jammerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Men verwacht niet veel concreets zo te lezen.twitter:MarleenHVNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 15:52:18@VermistNL nee, gaat gewoon om een interview. Geen doorbraak, slechts meer details over verdwijningsdag reageer retweet
Nee?quote:
Maakt ook niet uit of hij wel wat verteld heeft, feit is dat hij niet met de kinderen op vakantie is gegaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja precies. Iemand die zo ver heen is met zijn gedachten gaat echt niet doodleuk vertellen dat ie zn kiddo's gaat vermoorden en zichzelf ophangt. Misschien dat die vriendin nu achteraf denkt "goh, ja, dat gedrag de laatste tijd, dat was wel een beetje vreemd". Ofzo.
Ik heb geen kritiek hoor. Wel vragen somsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Reken maar dat elke gang van de vader de afgelopen tijd tot de bodem nageplozen wordt.
We doen nogal graag schamper over de kwaliteit van het NL politiekorps en soms terecht maar veel vaker doen ze gewoon goed werk.
Ja dat is ook weer zo... Dan weet ik het ook niet, maar wel vaag dat ze niet te bereiken was, ze had ook kinderen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als je man aan een touw hangt dan komen ze je echt wel even op je werk storen.
Neem aan dat jij de vader 100% vertrouwt dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee?
Dat doe ik niet in elk geval. Ik hoef niet elk weekend te weten wat de kinderen gaan doen met hun vader en waar ze precies zitten?
Ja, of ze denkt: "phieeuwww, blij dat ik niet mee ben gegaan".quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:53 schreef Plums het volgende:
Misschien dat die vriendin nu achteraf denkt "goh, ja, dat gedrag de laatste tijd, dat was wel een beetje vreemd". Ofzo.
Nee, ik bedoel de vakantiebestemming. Al kan hij daar ook makkelijk over liegen idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja precies. Iemand die zo ver heen is met zijn gedachten gaat echt niet doodleuk vertellen dat ie zn kiddo's gaat vermoorden en zichzelf ophangt. Misschien dat die vriendin nu achteraf denkt "goh, ja, dat gedrag de laatste tijd, dat was wel een beetje vreemd". Ofzo.
Hij kan toch gelogen hebben over waarheen. Dat deed 'ie ook tegenover de moeder van de kids...quote:
Ik denk dat hoe slecht je verhouding met je ex ook is, je er niet vanuit gaat dat hij je kinderen ombrengt en ze ergens dumpt om vervolgens zichzelf op te hangen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef Plums het volgende:
[..]
Neem aan dat jij de vader 100% vertrouwt dan?
ah, even gemist.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de vakantiebestemming. Al kan hij daar ook makkelijk over liegen idd.
Dit ging om een vakantie. Geen gewoon weekend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee?
Dat doe ik niet in elk geval. Ik hoef niet elk weekend te weten wat de kinderen gaan doen met hun vader en waar ze precies zitten?
Is dat zo? Is dat een feit?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Hij kan toch gelogen hebben over waarheen. Dat deed 'ie ook tegenover de moeder van de kids...
Nee, kloptquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe slecht je verhouding met je ex ook is, je er niet vanuit gaat dat hij je kinderen ombrengt en ze ergens dumpt om vervolgens zichzelf op te hangen...
Dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe slecht je verhouding met je ex ook is, je er niet vanuit gaat dat hij je kinderen ombrengt en ze ergens dumpt om vervolgens zichzelf op te hangen...
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee, klopt![]()
Maar ik zou toch wel willen weten waar mijn kind precies uithangt.
Ik denk dat de politie veel dezelfde vragen heeft, ze weten iets meer maar volgens mij niet veel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen kritiek hoor. Wel vragen soms
Dat is geen doen... Bovendien is hij mij geen verantwoording schuldig waar hij heengaat met de kinderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee, klopt![]()
Maar ik zou toch wel willen weten waar mijn kind precies uithangt.
Heeft ze dat gezegd ja?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Hoewel het "hier ben ik altijd bang voor geweest" van de moeder anders doet vermoeden, maar als ik serieus bang was dat mijn ex mijn kind iets zou aandoen dan had ik m'n kind zelf naar het buitenland ontvoerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |