Men verwacht niet veel concreets zo te lezen.twitter:MarleenHVNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 15:52:18@VermistNL nee, gaat gewoon om een interview. Geen doorbraak, slechts meer details over verdwijningsdag reageer retweet
hmm da's jammerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Men verwacht niet veel concreets zo te lezen.twitter:MarleenHVNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 15:52:18@VermistNL nee, gaat gewoon om een interview. Geen doorbraak, slechts meer details over verdwijningsdag reageer retweet
Nee?quote:
Maakt ook niet uit of hij wel wat verteld heeft, feit is dat hij niet met de kinderen op vakantie is gegaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja precies. Iemand die zo ver heen is met zijn gedachten gaat echt niet doodleuk vertellen dat ie zn kiddo's gaat vermoorden en zichzelf ophangt. Misschien dat die vriendin nu achteraf denkt "goh, ja, dat gedrag de laatste tijd, dat was wel een beetje vreemd". Ofzo.
Ik heb geen kritiek hoor. Wel vragen somsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Reken maar dat elke gang van de vader de afgelopen tijd tot de bodem nageplozen wordt.
We doen nogal graag schamper over de kwaliteit van het NL politiekorps en soms terecht maar veel vaker doen ze gewoon goed werk.
Ja dat is ook weer zo... Dan weet ik het ook niet, maar wel vaag dat ze niet te bereiken was, ze had ook kinderen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar als je man aan een touw hangt dan komen ze je echt wel even op je werk storen.
Neem aan dat jij de vader 100% vertrouwt dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee?
Dat doe ik niet in elk geval. Ik hoef niet elk weekend te weten wat de kinderen gaan doen met hun vader en waar ze precies zitten?
Ja, of ze denkt: "phieeuwww, blij dat ik niet mee ben gegaan".quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:53 schreef Plums het volgende:
Misschien dat die vriendin nu achteraf denkt "goh, ja, dat gedrag de laatste tijd, dat was wel een beetje vreemd". Ofzo.
Nee, ik bedoel de vakantiebestemming. Al kan hij daar ook makkelijk over liegen idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:53 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja precies. Iemand die zo ver heen is met zijn gedachten gaat echt niet doodleuk vertellen dat ie zn kiddo's gaat vermoorden en zichzelf ophangt. Misschien dat die vriendin nu achteraf denkt "goh, ja, dat gedrag de laatste tijd, dat was wel een beetje vreemd". Ofzo.
Hij kan toch gelogen hebben over waarheen. Dat deed 'ie ook tegenover de moeder van de kids...quote:
Ik denk dat hoe slecht je verhouding met je ex ook is, je er niet vanuit gaat dat hij je kinderen ombrengt en ze ergens dumpt om vervolgens zichzelf op te hangen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef Plums het volgende:
[..]
Neem aan dat jij de vader 100% vertrouwt dan?
ah, even gemist.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de vakantiebestemming. Al kan hij daar ook makkelijk over liegen idd.
Dit ging om een vakantie. Geen gewoon weekend.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee?
Dat doe ik niet in elk geval. Ik hoef niet elk weekend te weten wat de kinderen gaan doen met hun vader en waar ze precies zitten?
Is dat zo? Is dat een feit?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Hij kan toch gelogen hebben over waarheen. Dat deed 'ie ook tegenover de moeder van de kids...
Nee, kloptquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe slecht je verhouding met je ex ook is, je er niet vanuit gaat dat hij je kinderen ombrengt en ze ergens dumpt om vervolgens zichzelf op te hangen...
Dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe slecht je verhouding met je ex ook is, je er niet vanuit gaat dat hij je kinderen ombrengt en ze ergens dumpt om vervolgens zichzelf op te hangen...
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee, klopt![]()
Maar ik zou toch wel willen weten waar mijn kind precies uithangt.
Ik denk dat de politie veel dezelfde vragen heeft, ze weten iets meer maar volgens mij niet veel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen kritiek hoor. Wel vragen soms
Dat is geen doen... Bovendien is hij mij geen verantwoording schuldig waar hij heengaat met de kinderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef Plums het volgende:
[..]
Nee, klopt![]()
Maar ik zou toch wel willen weten waar mijn kind precies uithangt.
Heeft ze dat gezegd ja?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Hoewel het "hier ben ik altijd bang voor geweest" van de moeder anders doet vermoeden, maar als ik serieus bang was dat mijn ex mijn kind iets zou aandoen dan had ik m'n kind zelf naar het buitenland ontvoerd
Voor een vakantie is het iig wel handig dat er voldoende van de juiste kleding meegaat, voor een weekje Turkije heb je heel andere kleren nodig dan voor een weekje Ardennen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit ging om een vakantie. Geen gewoon weekend.
Zou de vader zelf niet ook gewoon kleding in huis hebben?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een vakantie is het iig wel handig dat er voldoende van de juiste kleding meegaat, voor een weekje Turkije heb je heel andere kleren nodig dan voor een weekje Ardennen.
Vakanties bedoel ik ook wel. Dat je op z'n minst een "we zijn goed aangekomen hier in..." verwacht. Ik zou dat wel fijn vindenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is geen doen... Bovendien is hij mij geen verantwoording schuldig waar hij heengaat met de kinderen.
Andersom doe ik het ook niet. Ik vertel ook niet elke plek waar we heen gaan en hoe lang we waar blijven.
Vakanties meestal wel, maar als ik dat afdoe met centerparcs dan wordt er ook niet gevraagd welke...
Ja vast, maar van alles 2 hebben? Ook wandelschoenen en regenkleding en dergelijke?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zou de vader zelf niet ook gewoon kleding in huis hebben?
Ik ben heel benieuwd waarop ze dat baseert... Want iedereen die de man kende omschreef hem als sociaal en aardig...quote:
twitter:kleinehenny1 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:01:27Ook in buurland Duitsland is een fbpagina gemaakt #vermistebroertjes https://t.co/RTDjntwv7c reageer retweet
Neuh, volgens mij was dat gewoon een oprechte reactie.quote:
Met nederlandse contentquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:kleinehenny1 twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:01:27Ook in buurland Duitsland is een fbpagina gemaakt #vermistebroertjes https://t.co/RTDjntwv7c reageer retweet
Nou ja, dat is hier bijvoorbeeld wel het geval. We hebben ieder gewoon alles voor de kinderen in huis. Zwemvesten, schoenen, winterpakken... En er gaat van alles heen en weer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast, maar van alles 2 hebben? Ook wandelschoenen en regenkleding en dergelijke?
Heb je dat stuk in het Engels gelezen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd waarop ze dat baseert... Want iedereen die de man kende omschreef hem als sociaal en aardig...
Hoe je dan als vrouw je exman in staat acht je kinderen om te brengen vind ik merkwaardig. Dan zou ze bijvoorbeeld weten dat hij wat psychotische trekken heeft en dan kan ik er beter in meekomen dat hij dit plan tot in het kleinste detail heeft voorbereid.
Ok, die indruk had ik even. Heb zelf geen facebook en ging af op de reacties een fiks aantal delen terug.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij was dat gewoon een oprechte reactie.
Daarbij zijn er amper statusupdates enz. van haar geweest de afgelopen week.
In de VS hadden we inmiddels al 3 keer een hartverscheurend huilende moeder op TV gehad die de natie smeekte maar alsjeblieft haar babies terug te brengen.
Ik heb geen Facebook dus ik kan het niet zienquote:
Nee, dat hoeft toch niet. Zeker als de verstandhouding niet optimaal is denk ik niet dat je elkaar dan inlicht over of je er al bent enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:01 schreef Plums het volgende:
[..]
Vakanties bedoel ik ook wel. Dat je op z'n minst een "we zijn goed aangekomen hier in..." verwacht. Ik zou dat wel fijn vinden
Degenen die op haar Facebook reageerden niet, er wordt weinig over hem gezegd, maar er is bijvoorbeeld wel door iemand gezegd dat ze meteen wist dat het om haar kinderen moest gaan toen bekend werd dat er 2 kinderen uit de wijk waar zij wonen verdwenen waren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd waarop ze dat baseert... Want iedereen die de man kende omschreef hem als sociaal en aardig...
Hoe je dan als vrouw je exman in staat acht je kinderen om te brengen vind ik merkwaardig. Dan zou ze bijvoorbeeld weten dat hij wat psychotische trekken heeft en dan kan ik er beter in meekomen dat hij dit plan tot in het kleinste detail heeft voorbereid.
twitter:suuslesquillier twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 16:05:30Zometeen in UVandaag het laatste nieuws over de #vermistebroertjes en wat gaan de koning en koningin 30 mei in onze provincie doen? reageer retweet
Ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:07 schreef Rachilda het volgende:
ja, tis al 16.00 uur geweest, ben benieuwd wanneer de eerste tweets voorbij komen
Ja, maar dan nog heb je ook mensen die dichterbij staan. Zn ex vriendin.. Zn vader en moeder. Dat soort mensen weten heus hoe een persoon in privesituaties in elkaar zit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Degenen die op haar Facebook reageerden niet, er wordt weinig over hem gezegd, maar er is bijvoorbeeld wel door iemand gezegd dat ze meteen wist dat het om haar kinderen moest gaan toen bekend werd dat er 2 kinderen uit de wijk waar zij wonen verdwenen waren.
Dat iemand groet en vriendelijk overkomt op zijn buren zegt niets natuurlijk, ik groet ook, maar alleen op FOK! al zullen er legio mensen zijn die mij helemaal niet aardig, sociaal en vriendelijk vinden, en die kennen me niet eens persoonlijk.
Er is al wat gedoe geweest eerder dat verklaart weer het feit dat ze bekend waren bij de jeugdzorg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Degenen die op haar Facebook reageerden niet, er wordt weinig over hem gezegd, maar er is bijvoorbeeld wel door iemand gezegd dat ze meteen wist dat het om haar kinderen moest gaan toen bekend werd dat er 2 kinderen uit de wijk waar zij wonen verdwenen waren.
Dat was vrijwilligquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is al wat gedoe geweest eerder dat verklaart weer het feit dat ze bekend waren bij de jeugdzorg.
Dat kan ook gewoon door de nare scheiding zijn. Of heb jij bronnen waaruit blijkt dat pa eerder door jeugdzorg op de vingers is getikt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is al wat gedoe geweest eerder dat verklaart weer het feit dat ze bekend waren bij de jeugdzorg.
En die mensen hebben allemaal verklaard dat het zo'n fijne vent is?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog heb je ook mensen die dichterbij staan. Zn ex vriendin.. Zn vader en moeder. Dat soort mensen weten heus hoe een persoon in privesituaties in elkaar zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |