Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Ja en 1 zou getuigen zijn van de moord op broer... De kans dat er 1 het dan op een rennen zet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kost het meer tijd ze te vermoorden en is de kans groter dat hij zelf onder de sporen van een gepleegde moord zou zitten.
Precies. En hoe verklaar je een nachtelijk boswandeling aan 2 kinderen die dan normaal al uren slapen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en 1 zou getuigen zijn van de moord op broer... De kans dat er 1 het dan op een rennen zet.
Dat lijkt me echt gruwelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja en 1 zou getuigen zijn van de moord op broer... De kans dat er 1 het dan op een rennen zet.
Later zul je bijna niet meer kunnen zien dat er iets begraven is.....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu niet., Maar later bedoel ik. dus als die aanwijzing er WEL zou zijn.
De jongste op je nek, de oudste laten lopen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tegelijk? En dan een paar kilometer? Nee.
1 voor 1 is dan aannemelijker. Kinderen met zich meelopen lijkt me helemaal niet, zeker als ze door hebben dat pa is doorgedraaid en dus tegenwerken.
Ik vraag me sws af wat voor gesprekken hij die dag met ze heeft gehad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies. En hoe verklaar je een nachtelijk boswandeling aan 2 kinderen die dan normaal al uren slapen?
"Spannend"??
Schatgraven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies. En hoe verklaar je een nachtelijk boswandeling aan 2 kinderen die dan normaal al uren slapen?
"Spannend"??
Midden in de nacht, in het pikkedonker...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:51 schreef Messina het volgende:
[..]
De jongste op je nek, de oudste laten lopen.
"We gaan kamperen!"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Spannend"??
Daar heb je een punt. Dan zou een boswachter te ondeskundig zijn. Maar ik bedoel natuurlijk zoeken IN het broedseizoen als er een aanwijzing is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Later zul je bijna niet meer kunnen zien dat er iets begraven is.....
Een vers graf in een gebied dat nu niet toegankelijk is wegens broedseizoen wordt (afhankelijk van de grondsoort) aan het eind van het broedseizoen waarschijnlijk al niet meer als vers graf gezien.
En met wat begroeiing in de buurt is de kans groot dat het tegen die tijd al begroeid is, en dus alleen nog maar een miniem heuveltje lijkt wat amper als zodanig opvalt.
Ik weet niet of het pikdonker was. Ik ben wel eens 's nachts in het Gronings Stadspark geweest in een onverlicht gedeelte, maar ik kon nog vrij goed zien door maanlicht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Midden in de nacht, in het pikkedonker...
Ja en dus dat je met zo'n daad niet zit te wachten op janken van je kinderen.. Ik neem aan dat je het al vreselijk vindt dat je dit de enige weg vindt. Dan zit je niet ook nog te wachten op de totale wanhoop van 1 van je jongens.quote:
Dat ook... Arme knullen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vraag me sws af wat voor gesprekken hij die dag met ze heeft gehad.
Weten wij veel wat hij heeft geroepen om die kinderen maar kalm en relaxt te houden...quote:
Maar het lijkt me lastig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Weten wij veel wat hij heeft geroepen om die kinderen maar kalm en relaxt te houden...
Ik ben weleens in het donker in de bossen geweest. Oa in het gat van Waalre en in de bossen tussen Heeze en Eindhoven, en zonder verlichting zie je echt geen hol.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:53 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik weet niet of het pikdonker was. Ik ben wel eens 's nachts in het Gronings Stadspark geweest in een onverlicht gedeelte, maar ik kon nog vrij goed zien door maanlicht.
En laat je dus geen kinderen lopen, dat vertraagt enorm. Kinderen om 2 uur in de nacht wakker maken, helemaal moe en dan in het pikdonker het bos in.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben weleens in het donker in de bossen geweest. Oa in het gat van Waalre en in de bossen tussen Heeze en Eindhoven, en zonder verlichting zie je echt geen hol.
Dat is het ook. Maar goed, stel je even voor dat papa tegen een jong kind zegt:quote:
De kans is groot dat die na een lange dag al aardig vermoeid waren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:54 schreef Messina het volgende:
[..]
Weten wij veel wat hij heeft geroepen om die kinderen maar kalm en relaxt te houden...
Ik heb ook scouting gezeten (hahaha) en daar werden we ook midden in de nacht gewekt voor fucking drop offs.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En laat je dus geen kinderen lopen, dat vertraagt enorm. Kinderen om 2 uur in de nacht wakker maken, helemaal moe en dan in het pikdonker het bos in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |