Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Ja heb wel ernstig gebrek aan spieren op het moment. Daar moet nog aan gewerkt worden. Nu liggen de prioriteiten gewoon nog even op het lopen en vet% omlaag krijgen. Als het van de winter weer kouder gaat worden misschien de loop intensiteit wat omlaag en de sportschool in.
The sun in your Eyes Made some of the lies worth believing
Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef hatsaflats het volgende: Het wordt straks eigenlijk ook te warm voor hardlopen Gelukkig hoef ik van mezelf pas na de zomer weer PR's te gaan lopen
Ik hoop dat te kunnen oplossen door heel vroeg of laat te gaan. Maargoed, kijken of ik dat nog vindt als het echt zo warm is...
Ik hoop dat te kunnen oplossen door heel vroeg of laat te gaan. Maargoed, kijken of ik dat nog vindt als het echt zo warm is...
PR's lopen doe ik alleen maar met wedstrijdjes, maar ik verwacht dat het met de komende wedstrijdjes al te warm is om m'n PR nog te verbeteren. Hoeft ook niet, komt wel in september.
Daywalker staat op die dag bij zowel de Wiezoloop als de Ekiden (ovb)
Kak. Zelfde datum.. overexited he Nee dan doe ik liever de Ekiden. Sunny heb ik al heel lang niet gezien dus geen idee of ze uberhaupt de Wiezoloop doet. Remzz doe anders ook mooi mee met de ekiden. Kunnen we zo samen de trein/auto in. En sunny eventueel ook.. Al denk ik dat ze als wierdenaar ook wel graag daar loopt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Zoiets kan IMO natuurlijk nooit 100% in één keer werken. Ik heb me er in 2010 ook aan gewaagd, maar ben er toen heel snel mee gestopt. De muziek vond ik gewoon echt niet fijn/leuk om mee te hardlopen. Dat is voor mij ook de reden dat zulke programma's/ podcasts niet werken. Ja, het is in het begin fijn om iemand te hebben die zegt fier op je te zijn, maar de muziek tijdens het lopen is een hele persoonlijke keuze.
Ze zouden een start-to-run app moeten bouwen, waarmee je zelf de muziek op je iPod/whatever kan selecteren voor tijdens het lopen. Dan zou ik het echt helemaal geweldig hebben gevonden
Zoiets kan IMO natuurlijk nooit 100% in één keer werken. Ik heb me er in 2010 ook aan gewaagd, maar ben er toen heel snel mee gestopt. De muziek vond ik gewoon echt niet fijn/leuk om mee te hardlopen. Dat is voor mij ook de reden dat zulke programma's/ podcasts niet werken. Ja, het is in het begin fijn om iemand te hebben die zegt fier op je te zijn, maar de muziek tijdens het lopen is een hele persoonlijke keuze.
Ze zouden een start-to-run app moeten bouwen, waarmee je zelf de muziek op je iPod/whatever kan selecteren voor tijdens het lopen. Dan zou ik het echt helemaal geweldig hebben gevonden
[..]
Zou ze een HM of M schema gaan maken?
Uhm, C25K app in combinatie met de muziekspeler van Android... Zo ben ik begonnen, wel snel erachter gekomen dat lopen met muziek niks is voor mij.
Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef De_kluizenaar het volgende: PR op zandvoort bij een gevoelstemp onder de -15 zat er ook niet in hoor.. had meer weg van overleven.
Op dinsdag 14 mei 2013 15:01 schreef sararaats het volgende: Miljaar zeg, ik heb gewoon een zware week voor de boeg en moet Start to Run nog ergens halen
Ze kwamen vanmorgen een nieuwe verwarmingsketel zetten en die zijn net weg.
Psychotherapeute en dat was zwaar. Nu rusten pfffffff en straks (hopelijk) lopen als het droog blijft.
Op dinsdag 14 mei 2013 15:01 schreef sararaats het volgende: Miljaar zeg, ik heb gewoon een zware week voor de boeg en moet Start to Run nog ergens halen
Ze kwamen vanmorgen een nieuwe verwarmingsketel zetten en die zijn net weg.
Psychotherapeute en dat was zwaar. Nu rusten pfffffff en straks (hopelijk) lopen als het droog blijft.
Persoonlijk loop ik vrijwel altijd met muziek, behalve evenementen. 26 mei doe ik mee aan de 10km tijdens de Leiden Marathon. Het doel is mijn PR te verbreken (53.56) en ik heb goede hoop dat dat er in zit. Afgelopen weken ben ik namelijk heerlijk aan het lopen. Gisteren 8km gelopen op tempo wat eigenlijk net 8km vol te houden was en een prima tijd van 40.44 over de 8km gedaan. Als ik een tandje langzamer loop op de 10km gaat dat PR er dik aan. Ik heb er zin an!
Op dinsdag 14 mei 2013 15:12 schreef AlexN het volgende: Persoonlijk loop ik vrijwel altijd met muziek, behalve evenementen. 26 mei doe ik mee aan de 10km tijdens de Leiden Marathon. Het doel is mijn PR te verbreken (53.56) en ik heb goede hoop dat dat er in zit. Afgelopen weken ben ik namelijk heerlijk aan het lopen. Gisteren 8km gelopen op tempo wat eigenlijk net 8km vol te houden was en een prima tijd van 40.44 over de 8km gedaan. Als ik een tandje langzamer loop op de 10km gaat dat PR er dik aan. Ik heb er zin an!
Tandje harder bedoel je Gebruik maken van het publiek en de adrenaline! Knallen zul je