ooooh op die fiets! Nee hoor ik heb ze gewoon in de voorkant gebreidquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
verdraaid recht = breien in de achterkant van de steek ipv de voorkant.
en heul lief, dat vestje!
quote:Superwash wool is a different creature, and is designed to be washed and even dried without felting. In other words, if all three ingredients for felting are present (temperature shocks, agitation and moisture) superwash will still not felt. This means that you can wash your shawl in the washing machine if you like, or if by hand, you can get it as crowded in the sink as you desire. However DO NOT USE FABRIC SOFTENER with superwash wool, because that somehow makes the superwash wool want to revert to regular wool--and shrink up, after all.
Dat dus. Het ligt er een beetje aan. Ik ben echt ontzettend luiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:00 schreef Angelof9 het volgende:
Het ligt aan de fout. Als ik bv een omslag ben vergeten, dan smokkel ik er wel een steek tussen op de terugweg. Maar als ik op de een of andere manier het hele telpatroon een steek heb verschoven ofzo, dan steek ik terug. Soms zit ik een hele avond alleen maar terug te steken![]()
Dankjewel!quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:39 schreef blabbel6 het volgende:
Wat gaaf! Hij wordt echt mooi zeg. Wat een mooie steek. En toch makkelijk, hoe krijg je het voor elkaar![]()
Het lastige van wel/niet uithalen vind ik dat ik niet kan zien hoe zichtbaar de fouten worden. Ik heb nu een enorme hoeveelheid steken op de naald staan en ik heb eigenlijk geen idee hoe het gaat worden. Ik zie er tenminste nog geen bloemen in. Dat komt pas na het blocken, denk ik. Het patroon krinkelt nu nog helemaal in elkaar.
MizzEnroe wat een prachtige dochter heb je!! En leuke dingen heb je voor haar gemaakt.
Oeh dat is echt naar! Kunnen wij je niet verder helpen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:40 schreef Angelof9 het volgende:
Urgh, er zit een fout in het patroon en nu kan ik niet verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |