Hij was niet moeilijk, maar er zit wel een lastige steek tussen, een dubbele samengebreide averechtste steek door het achterste lusje. Vreselijke crime!quote:Op zondag 21 juli 2013 19:17 schreef blabbel6 het volgende:
................................ Stilte................................
Wow! Wat een mooie shawl. Ik vind hem prachtig!
Vond je hem moeilijk?
Ik denk dat je die groene shawl (met die bloemen) van mij ook een eitje zou vinden hoor.
Je hebt mooie wol gebruikt. Is het sokkenwol?
oei deze is mooi, en welk garen is dit.......compliment een hele vette, vind hem schitterendquote:Op maandag 29 juli 2013 19:55 schreef Angelof9 het volgende:
Mijn laatste shawl:
[ link | afbeelding ]
vind hem prachtigquote:
hele late reactiequote:Op donderdag 11 juli 2013 12:47 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Heb je hiervan ook een verwijzing naar een patroon? Echt heel erg mooi geworden.
Mooi, welke wol is dat?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef blabbel6 het volgende:
Das balen Angel!!
Mijn Light and Up is af:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.garnstudio.com(...)r=s15&d_id=6&lang=nlquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:12 schreef Angelof9 het volgende:
Gewoon dat je twee naalden gebruikt in plaats van 1 zeg maar? Ja, dan kun je net zo goed een dikkere naald nemen. Maar er is ook een echte twee naalden opzet methode, waarbij de twee kanten meteen aan elkaar vast zitten. Dus het ligt eraan wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |