Volgens mij ook niet. Dan gaat de wekker af, maar ontvangt het mobieltje zelf geen signaal...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet met een wekker? Volgens mij kon mijn goeie ouwe Nokia dat wel.
Dat verwacht ik ook niet, gedrogeerd misschien wel, dan kom je weg met slapende kinderen op de achterbank, maar dode kinderen denk ik niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het risico heeft genomen om met 2 dode kinderen in zijn auto te gaan rondrijden.
Ik ga mee in jouw theorie hoor, een andere verklaring is er niet dat hij om 20.15 uur vanuit omgeving Utrecht met 2 kindjes naar omgeving Neerbeek vertrekt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was speculatie (mijn speculatie) dat hij wellicht expres een half uur in Neerbeek is blijven hangen, compleet met bewijs (tanken, GSM-signaal) omdat het de suggestie wekt dat hij bij die ex geweest, is, en hij kon verwachten dat zo'n tijd bij die ex in de buurt voldoende zou zijn om haar huis binnenstebuiten te keren.
Ik weet niet hoe vrolijk jij er van wordt als de politie je huis binnenstebuiten keert, maar ik moet er niet aan denken.
Yep dat is de zekerste methode.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:47 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Volgens sommigen moet de batterij eruit wil je geen contact maken met de masten.
Durf er geen euro op in te zetten maar vind het wel een goed bedachte theorie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vindt je?
Ik vind 'm eerlijk gezegd nogal vergezocht.
Er zijn zat andere verklaringen mogelijk hoor. Zie mijn theorie, dat Neerbeek voor hun wellicht ook een vertrouwde omgeving was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:48 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik ga mee in jouw theorie hoor, een andere verklaring is er niet dat hij om 20.15 uur vanuit omgeving Utrecht met 2 kindjes naar omgeving Neerbeek vertrekt.
Hij had daar die avond met zijn kindjes niks te zoeken, bij niemand langs geweest (voor zover we weten) en gezien opmerking van politie dat hij dwaalsporen heeft uitgezet lijkt me dit zeer aannnemelijk
Het verklaart het nogal opvallende tanken daar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Durf er geen euro op in te zetten maar vind het wel een goed bedachte theorie.
Het zal er vooral van afhangen hoe hij tegenover die ex stond.... als hij haar op een of andere manier de scheiding verwijt of het haar verwijt dat ze niet meer samen zijn, dan zou het nog wel eens een hele nare laatste groet kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Durf er geen euro op in te zetten maar vind het wel een goed bedachte theorie.
ja, dat vond ik ook nog wel een goede, maar dan blijf ik vraagtekens houden waarom hij eerst op de heenweg de telefoon (lijkt doelbewust) heeft aangehad en vervolgens op de terugweg de telefoon (hoogstwaarschijnlijk) heeft uitgezet...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zijn zat andere verklaringen mogelijk hoor. Zie mijn theorie, dat Neerbeek voor hun wellicht ook een vertrouwde omgeving was.
De politie heeft verder overigens niets met zekerheid gezegd over dwaalsporen.
Dat zou een (vergezochte) verklaring kunnen zijn inderdaad. Maar er zijn nog legio andere verklaringen te bedenken, die misschien wel logischer zijn (al is het allemaal net zo speculatief).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het verklaart het nogal opvallende tanken daar.
Was maar half uurtje toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal er vooral van afhangen hoe hij tegenover die ex stond.... als hij haar op een of andere manier de scheiding verwijt of het haar verwijt dat ze niet meer samen zijn, dan zou het nog wel eens een hele nare laatste groet kunnen zijn.
Juist niet. Het onmachtig niet weten is killing.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:53 schreef opgebaarde het volgende:
Was maar half uurtje toch?
Als hij zo'n mastermind was, met dat doel had hij toch wel wat andere of geotere aanwijzingen haar kant op gemaakt?
De film 'mama is boos' gezien?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat er onder Maastricht een tunnel word gebouwd. Als we toch aan het speculeren zijn....
En ik WIL niet geloven dat het allemaal een vooropgezet plan is van vaders. In een opwelling is nog enigszins te vatten, maar koelbloedig de moord op je eigen kinderen plannen??
Hoe dan? Door nog even bij haar aan te bellen ofzo bedoel je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was maar half uurtje toch?
Als hij zo'n mastermind was, met dat doel had hij toch wel wat andere of geotere aanwijzingen haar kant op gemaakt?
Wanneer het pas daarna fout is gegaan dan ga ik met je mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Nogmaals, hij kan ook - afhankelijk van zijn gemoedstoestand - allemaal niet zo hebben stilgestaan bij het feit dat het tanken daar zou opvallen door de camerabeelden (en de pingegevens), of er niet mee hebben gezeten (maar niet met de intentie om zijn ex een hak te zetten).
Haha het is geen film.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist niet. Het onmachtig niet weten is killing.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:43 schreef Leandra het volgende:
In bovenstaand gebouw zijn ze, voor zover van buiten zichtbaar is, overigens niet.
De tijd na het passeren van de Rijnbrug is nog ruimer dan zijn terugweg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:54 schreef Rachilda het volgende:
Maar nu de terugweg....hoe dan verder?? van Neerbeek 22.15 - 22.48 naar ===> Rijnbrug (1.42) ==> naar Doornse gat (4.16 )??
Haha. Nee, het is de harde realiteit.quote:
Een afscheidsbriefje of een rare (internet)betaling verrichten...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:56 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Hoe dan? Door nog even bij haar aan te bellen ofzo bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |