Dan moet je heel ver weg blijven van het zwangerschapsforum. Daar mag je officieel ook geen vervelende berichten plaatsen. Tis al een wonder dat dit bericht er mag staan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
viva.nl
Daar mag je niet speculeren van de dames.
Vorige week heeft O.V. er ook aandacht aan besteed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:40 schreef Marrije het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)poring-verzocht.html
Komt dus wel in opsporing verzocht.
Je hoeft niet te lezen ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik begin het nieuws over deze zaak een beetje zat te worden.. Ze worden toch niet gevonden.
Dat is vrouwen eigen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daar mag je officieel ook geen vervelende berichten plaatsen. Tis al een wonder dat dit bericht er mag staan.
maar als de man het gepland heeft en 100% zeker wilde dat de kinderen niet gevonden zouden worden moet aan zulke gruwelijke locaties gedacht worden vrees ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op het nieuws dat er onder Maastricht een tunnel word gebouwd. Als we toch aan het speculeren zijn....
En ik WIL niet geloven dat het allemaal een vooropgezet plan is van vaders. In een opwelling is nog enigszins te vatten, maar koelbloedig de moord op je eigen kinderen plannen??
Dat soort dingen dus, ik kan me echt niet voorstellen dat je daar rekening mee zou houden.. Dat je dan dus gaat uitzoeken waar de kentekenregistraties hangen ed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef sig000 het volgende:
Wanneer het een vooropgezette daad was dan tankte hij in Neerpelt bewust.
Met een volle tank kon hij makkelijk zonder.
Dan gaat na een half uur in Neerpelt de GSM uit en wordt zijn auto 3 uur later gespot op de Rijnbrug.
Hier had hij waarschijnlijk niet op gerekend.
Dan zet hij om rond 4:00u zijn telefoon weer aan om zich daarna op te hangen.
In de tijd voor het passeren van de brug mist er anderhalf uur misschien minder wanneer de terugweg rustig gereden is.
Na het passeren van de brug is er veel meer tijd die mist.
Zijn er gruwelijkere locaties dan een bos / vijver?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar als de man het gepland heeft en 100% zeker wilde dat de kinderen niet gevonden zouden worden moet aan zulke gruwelijke locaties gedacht worden vrees ik
zou kunnen hoor, dat van de Rijnbrug kan hij inderdaad niet op gerekend hebben, en het lijkt me ook dat zijn telefoon om 4.16 uur aanzetten vlak voor zijn zelfmoord is geweestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef sig000 het volgende:
Dan gaat na een half uur in Neerpelt de GSM uit en wordt zijn auto 3 uur later gespot op de Rijnbrug.
In de tijd voor het passeren van de brug mist er anderhalf uur misschien minder wanneer de terugweg rustig gereden is.
Zonder wat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef sig000 het volgende:
Er hangt daar geen kentekenregistratie, de eigenaar van de camera heeft besloten de kentekenregistratie er op los te laten nav de berichtgeving....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat soort dingen dus, ik kan me echt niet voorstellen dat je daar rekening mee zou houden.. Dat je dan dus gaat uitzoeken waar de kentekenregistraties hangen ed.
Zonder te tanken de rit maken. Als je zoiets van plan bent zonder gespot te worden, ga je weg met volle tank.quote:
het zijn allemaal gruwelijke locaties inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn er gruwelijkere locaties dan een bos / vijver?
ja 100% mee eens, kan niet anders inderdaad!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zonder te tanken de rit maken. Als je zoiets van plan bent zonder gespot te worden, ga je weg met volle tank.
Hij wilde dus daar gespot worden of het is daar pas uit de hand gelopen.
Ah, dank je!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zonder te tanken de rit maken. Als je zoiets van plan bent zonder gespot te worden, ga je weg met volle tank.
Of hij stond er gewoon niet bij stil, of het kon hem niet (meer) schelen. Dat kan ook allemaal hé.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
wie heeft het over neerpelt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:01 schreef sig000 het volgende:
Lijkt me wel na te gaan voor de politie wanneer er voor het laatst getankt is voor de bewuste rit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zonder opnieuw tanken.... als hij in Vleuten met een volle tank vertrokken zou zijn.
Dat zal afhankelijk zijn van z'n tankgegevens, als hij daar een volle tank getankt heeft, dan is hij dus niet met een volle tank vertrokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of hij stond er gewoon niet bij stil, of het kon hem niet (meer) schelen. Dat kan ook allemaal hé.
Met airmiles of pinbetaling wel, maar als hij cash betaald heeft weten ze nog niks.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lijkt me wel na te gaan voor de politie wanneer er voor het laatst getankt is voor de bewuste rit.
onbemande pomp moest betalen met pinquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met airmiles of pinbetaling wel, maar als hij cash betaald heeft weten ze nog niks.
Ik ben vooral benieuwd of hij de laatste weken ergens een jerrycan met benzine gevuld heeft.
En aangezien de politie denkt dat het voorbereid is, wilde hij dus waarschijnlijk daar gespot worden, dwaalspoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |