KIJK NAAR WERKSCHOENENquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ecco's zullen vast lekker lopen. Maar ervan uitgaande dat ze daar vernaaid worden wil ik er niet zovelen geld aan uitgeven
Jup, zodra je meer hebt dan alleen tepels moet je echt geen strapless badpak willenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch vragen om problemen?
Ermagerd Spees doe dezequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees:
http://www.werkman-online.nl/contents/nl/d1.html
Ik wil eigenlijk niet online bestellen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees:
http://www.werkman-online.nl/contents/nl/d1.html
En het vreet in als de teringquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je moet dat vet echt niet onderschatten heheb al zoveel mensen zien vallen achter de counter
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maisnon, jij maakt echt toffe dingen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan niets over retourneren vinden
quote:6.3 De afnemer heeft het recht om bij geleverde zaken op grond van een bestelling bij Werkman Online indien er sprake is van een consumentenkoop, overeenkomstig artikel 7:5 BW, binnen een periode van 7 werkdagen zonder opgave van reden de overeenkomst te ontbinden, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen. Deze termijn begint op het moment dat de bestelde zaken zijn afgeleverd. Indien de afnemer na afloop van deze termijn de geleverde zaken niet aan Werkman Online heeft teruggezonden, is de koop een feit. De afnemer is gehouden, alvorens over te gaan tot terugzending, daarvan binnen de termijn van 7 werkdagen na aflevering melding te maken bij Werkman Online. De afnemer dient te bewijzen dat de geleverde zaken uiterlijk 10 werkdagen na aflevering zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van postbezorging. Het terugzenden van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van de afnemer. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuw staat verkerend. Indien de zaken bij de afnemer zijn gebruikt, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op ontbinding in de zin van dit lid. Met inachtneming van hetgeen is bepaald in de vorige zin, bevestigt Werkman Online na ontvangst en controle van de terugontvangen zaken de ontbinding van de koop per omgaande en draagt zorg dat binnen 30 dagen na goede ontvangst van de complete retourzending, het volledige aankoopbedrag aan de afnemer kosteloos wordt terugbetaald.
Ja datquote:
Gympen kun je na 3 maanden weggooien ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja datmet die werkschoenen die ik had al veeel minder gelukkig.
Ja als je niks kan vinden kan je altijd ff mailen om te vragen hoe ze vallen toch? Dan kan je meteen de juiste maat bestellen. Ik had gewoon dezelfde maat als van sneakers trouwens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja meh, dan kan ik dus sowieso 2x pakketposten betalen en velen geld in eerste instantie kwijt zijn aan 3 paar schoenen voor ze het terugstorten. Kijk wel eerst in een winkel
Misschien verkopen ze ook in een fysieke winkelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil gewoon liever geen dingen bestellen waarvan ik niet zeker weet of ik ze pas online bestellen. Vooral als je zelf verzendkosten terug moet betalen. Daarom bestel ik eigenlijk ook nooit iets bij new look of asos
bridezilla onoesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
juuup... het grote "heb je al stress ermahgerd het is al bijna is alles al geregeld spannuuuuuuunnnnnd" is officieel geopend
Och joh, dan sta je al superhoog!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ermahgerd. Appartement waar we vorige week zijn wezen kijken was tof, zag er goed uit. Maar intro vond de 4e verdieping niks. Okay, zijn maanden, hij beslist. Maar we stonden op nr.2 dus ik dacht: 'Ach, nr 1 neemt hem toch wel.' Heeft ze hem geweigerdso close damnit!
Nee helemaal niet juist, maar kennelijk wordt het van je verwacht? Heb het nu al zeven keer gehoord vandaag op kantoorquote:
Mja maar nu moeten wij hem weigeren terwijl het zo tof isquote:
Schop hosseltronicquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja maar nu moeten wij hem weigeren terwijl het zo tof isals nr1 hem gewoon had genomen was het het lot dat wij hem niet moesten krijgen
Jij vond 'm tof. Intro kennelijk niet genoeg. En je moet er samen wonen hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja maar nu moeten wij hem weigeren terwijl het zo tof isals nr1 hem gewoon had genomen was het het lot dat wij hem niet moesten krijgen
JAMAAR NOG MAAR ZWEI!!!11!111 WEKEN!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee helemaal niet juist, maar kennelijk wordt het van je verwacht? Heb het nu al zeven keer gehoord vandaag op kantoor!!!!!!!
Was vlakbij de uniquote:
Ja, ik doe verder ook niet moeilijk. Maar jammer is het wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij vond 'm tof. Intro kennelijk niet genoeg. En je moet er samen wonen he
zwei wochen und drei tagen!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JAMAAR NOG MAAR ZWEI!!!11!111 WEKEN!
True. Volgende wordt m!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was vlakbij de uni2 min van dat station.
[..]
Ja, ik doe verder ook niet moeilijk. Maar jammer is het wel.
Zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zwei wochen und drei tagen!
Zwei wochen und vier tagen en het is achter de rug en dan ben ik noooooooit meer de bruid
*gaat alvast zeven dochters maken
Gewoon volgend jaar de geloften vernieuwenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zwei wochen und drei tagen!
Zwei wochen und vier tagen en het is achter de rug en dan ben ik noooooooit meer de bruid
*gaat alvast zeven dochters maken
Dat vind ik zo'n bullshitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar de geloften vernieuwennieuwe, jurk HOPPATEEE
ik ga er van uit dat als er ooit een tweede keer komt, het nooit meer zo zal zijn als de eerstequote:
Die mevrouw zei wel dat er meerder huizen vrijkwamen in dezelfde flat, wss ook op de 1e verdieping. Maargoed, dat kan ze wel fijn zeggen maar toch afwachtenquote:
Stond je al ingeschreven in tilburg?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb me weer een jaar voor tilburg ingeschreven maar ik wil eigenlijk heul niet in tilburg wonen
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Stond je al ingeschreven in tilburg?
Ahaa. Nog niks boeiends langsgekomen in Breda waar Brum kans op maakt?quote:
Eigenlijk maak je met 4.5 jaar nergens kans opquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ahaa. Nog niks boeiends langsgekomen in Breda waar Brum kans op maakt?
Meh.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eigenlijk maak je met 4.5 jaar nergens kans op
hier nog niks! Gaat t hozen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:06 schreef Debsterr het volgende:
Dat je zo even naar de stad wil wandelen... Ik wacht wel even_
Die flikker ik altijd gelijk weg of ik geef het wegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:19 schreef Diconnected het volgende:
dat je andere deo dan normaal op doet en je huid na 10 min gaat branden als een malle
Je kan er niet tegen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:19 schreef Diconnected het volgende:
dat je andere deo dan normaal op doet en je huid na 10 min gaat branden als een malle
Ga je samenwonen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan er niet tegen.
En dat je zo al jaren ingeschreven staat en er uiteindelijk geen gebruik van gaat maken.
Voorlopig nog niet, maar ik mag ook niet over huren beginnen.quote:
ja ik heb deze al een tijdje maar ik gebruikte m'n amerikaanse deo nu veel, dus ik dacht probeer m'n andere weer eens. had ik beter niet kunnen doenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die flikker ik altijd gelijk weg of ik geef het wegmn huid gaat vet irriteren en dat wordt toch nooit meer wat met die deo.
Wat leukquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet, maar ik mag ook niet over huren beginnen.
wat er nog een bij maken? ik snap het nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En toen m'n moeder over m'n boeken begon was het een "Oh, nou. Dan maken we er nog maar een bij."
(Redelijk wat boeken, I haz)
Oh, boekenkast. Woord vergeten ftw.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wat er nog een bij maken? ik snap het niet
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet, maar ik mag ook niet over huren beginnen.
Mehehe switch back to the old one ASAP!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik heb deze al een tijdje maar ik gebruikte m'n amerikaanse deo nu veel, dus ik dacht probeer m'n andere weer eens. had ik beter niet kunnen doen
Ditquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wat er nog een bij maken? ik snap het niet
adhd broekquote:
ohzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, boekenkast. Woord vergeten ftw.
Hm, ik weet niet zo goed wat ik ervan vindquote:
Voor je mamsie? Doe je met voor en na gerecht enzo?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:31 schreef Diconnected het volgende:
en ik weet nog steeds niet wat ik moet koken vanavond
ja dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voor je mamsie? Doe je met voor en na gerecht enzo?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:52 schreef Sharana_LV het volgende:
dat je op je werk komt en er liggen 3 lakjes op je bureau
Dat is lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:05 schreef Diconnected het volgende:
ik ga dit maken denk ik
http://www.philadelphia.c(...)gecRef=609&rid=17986
OMFG NOMquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:05 schreef Diconnected het volgende:
ik ga dit maken denk ik
NOOOOOOOOOOOOOOMquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:05 schreef Diconnected het volgende:
ik ga dit maken denk ik
Ik ben al een paar weken bezigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:10 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil soberso wat meer nieuwe gerechten gaan proberen
Ja die wou ik vorige week ook maken..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:05 schreef Diconnected het volgende:
ik ga dit maken denk ik
WAARDELOOS ZONDER RECEPTENquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben al een paar weken bezigBroccolisoep met roquefort en Uiensoep met brie gemaakt
en nog wat dingetjes, waren goed gelukt
http://www.smulweb.nl/recepten/1401275/Broccolisoep-met-roquefortquote:
Zo'n 14h Maybelline, nummer 510 (weet de naam ff nietquote:
Dat is zo baas met parmahamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:05 schreef Diconnected het volgende:
ik ga dit maken denk ik
Ik vind ontbijtspek zo vetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja wil dat doen of met ontbijtspek
non stop redquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo'n 14h Maybelline, nummer 510 (weet de naam ff niet)
Mhehequote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:26 schreef PriemGirl het volgende:
die staat ook nog op mijn lijstje namelijk
En deze is wel de meest bazige:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:44 schreef megamandy het volgende:
http://www.hollandsnexttopmodel.nl/modellen/
Die foto's waarmee die meiden allemaal kans willen maken om mee te mogen doen aan het programma![]()
JAAAAAAAAAAAAA!!!!! ERMAHGERD! Geweldig dat je haar gevonden hebtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En deze is wel de meest bazige:
http://www.hollandsnexttopmodel.nl/model/469/
Godverdomme cynthia zie ik overalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En ik wou me me net even inschrijven....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:44 schreef megamandy het volgende:
http://www.hollandsnexttopmodel.nl/modellen/
Die foto's waarmee die meiden allemaal kans willen maken om mee te mogen doen aan het programma![]()
quote:Deelnemers moeten minimaal 16 jaar oud zijn en in het bezit zijn van een Nederlands paspoort dat ten minste geldig is tot eind 2013.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik wou me me net even inschrijven....
[..]
NOEEEZZZZZZquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik wou me me net even inschrijven....
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Tweede lesje Evy gehad.
* IJsdraakje voelt zich sportief.
GA HET ZOEKEN.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd er staan blijkbaar ergens naaktfoto's van die cynthia online
Tweede lesje Evy gehad.
Tweede lesje Evy gehad.
Ik zou nu al schoenen kopen, anders ga je spijt krijgen. Dat is nog 6 lessenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu deze en volgende week volhouden en dan mag ik eckte schoenen van mezelf.
OMDAT, HET, KAN,.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAROM GEBRUIKEN MENSEN ZOVEEL KOMMA'S.
Vier. Ik doe er twee per week, komt planningstechnisch beter uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou nu al schoenen kopen, anders ga je spijt krijgen. Dat is nog 6 lessen/nazi
Oh okay. Naja ik merkte het verschil meteen dus ik zou zeker schoenen halen. Maar misschien loop jij wel neutraalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vier. Ik doe er twee per week, komt planningstechnisch beter uit.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Geoorloofd lakken op werk
Alleen niet mijn nagels![]()
Wel met eckte zilverEn dat je collega dat zo zegt 'Ja dat moet eigenlijk heel netjes, zo dicht mogelijk tot aan de rand maar net niet ertegenaan.. Oh ja trouwens, jij lakt je nagels ook zo, komt wel goed'
Ik loop niet neutraal, maar ik weet wel heel goed wat normale pijntjes zijn en wat niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh okay. Naja ik merkte het verschil meteen dus ik zou zeker schoenen halen. Maar misschien loop jij wel neutraal
Ik heb geen coatingstechnologie gedaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kun jij niet zo'n bazentopcoat maken als TMWTGG alleen dan zonder goud? Of zou juist dat goud op een of andere manier ervoor zorgen dat het zo goed blijft zitten
Kruidvat huismerk en l'Oreal hebben er nu ook he, van die removerpotjesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:56 schreef megamandy het volgende:
Mijn Sephora removerpotje begint na te latenAlleen heb ik geen nieuwe want dat was nooit meer bijgevuld
Masja heeft een tutorial hoe je ze zelf kan maken met schuursponsjesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:56 schreef megamandy het volgende:
Mijn Sephora removerpotje begint na te latenAlleen heb ik geen nieuwe want dat was nooit meer bijgevuld
Zet er een studentje op!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb geen coatingstechnologie gedaanZou anders wel een zeer goed onderzoek zijn
![]()
Goedenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zet er een studentje op!Als je iemand in de kantine hoort praten van "Pfff ik weet niet wat voor een onderzoek ik moet doen
" En dan jij zo hinten
![]()
Niet?
Gothiccynthiaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trots
W\Kwam het door mijn schoonzus?![]()
![]()
Win!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ze kunnen echt niet op dezelfde dag 15 miljoen mensen teruggaaf geven
Oh score, de taart valt 225 euro onder begroting uit
Blije spees is blijquote:
Score!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ze kunnen echt niet op dezelfde dag 15 miljoen mensen teruggaaf geven
Oh score, de taart valt 225 euro onder begroting uit
Boze spees is boosquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word schijtziek van dat koude kutweer
quote:
Ja echt zo raar, niet normaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef Debsterr het volgende:
Is het raar om 7 flessen conditioner te bestellen bij bol.com odmat 'ie in de winkel niet meer te vinden is en je dan gratis verzending hebt?
Ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef Debsterr het volgende:
Is het raar om 7 flessen conditioner te bestellen bij bol.com odmat 'ie in de winkel niet meer te vinden is en je dan gratis verzending hebt?
neuhquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef Debsterr het volgende:
STEL DAN GEEN GEKKE VRAGENquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach mopperkont doe niet zo chagrijnig.
Ik ben helemaal niet chagrijnigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach mopperkont doe niet zo chagrijnig.
Nope, ik zou het ook doen hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:23 schreef Debsterr het volgende:
Vest aan en gordijnen dicht..?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet chagrijnig![]()
Ik heb er gewoon een stervende tyfushekel aan dat ik het koud heb en dat het zo grijs buiten is
Bij macdonalds?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
jay ik mag op tweede gesprek komen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Dan is het donker binnen, echt fantastischquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vest aan en gordijnen dicht..?
I second that. Het is in mijn huis 17,5 graden momenteel en ik vertik uit principe om mijn kachel nog aan te zetten maar GODKOLERE WHEN WILL IT STOPquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet chagrijnig![]()
Ik heb er gewoon een stervende tyfushekel aan dat ik het koud heb en dat het zo grijs buiten is
Plak blauwe raamfolie op het raam en teken er een zonnetje op...?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het donker binnen, echt fantastisch
Dat zie je niet als de gordijnen dicht zijn muts!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Plak blauwe raamfolie op het raam en teken er een zonnetje op...?
nee daar ben ik te oud voorquote:
Mijn verwarming staat standaard op 19 graden als wij thuis zijn. Normaal gesproken zou hij rond deze tijd niet meer aan moeten slaan, maar dat doet ie dus wel nog steedsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I second that. Het is in mijn huis 17,5 graden momenteel en ik vertik uit principe om mijn kachel nog aan te zetten maar GODKOLERE WHEN WILL IT STOP
NOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nee daar ben ik te oud voormijn carrière......
Ik ben vandaag maar naar kantoor gegaan, climate control ftw. Wel met wollen trui jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb spees' anders al velen meer gekkere vragen zien stellen tbh
Overigens: Stelletje chagrijnen bij elkaar hier
Als het koud is; zet ik de kachel aan. Ik heb zelfs een wollen trui aan. Care. Ik heb het liever niet koud
Wel lekker snel weer op gesprekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
mag niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik stel ook eens onzinnige vragen hier.
Helemaal niets horen is altijd zo fantastisch. Dat is voor 75% van de mails/brieven die je weg doet wel het geval geloof ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wel lekker snel weer op gesprekFijn dat je sowieso al wordt uitgenodigd en niet alleen afwijzingen krijgt of helemaal niets hoort
Ik heb wel een dun shirt aan met lange mouwen en mijn spijkerjasje, dat moet maar genoeg zijn.. Ik ga niet meer in een trui lopenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben vandaag maar naar kantoor gegaan, climate control ftw. Wel met wollen trui ja
op echte banen niet hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Helemaal niets horen is altijd zo fantastisch. Dat is voor 75% van de mails/brieven die je weg doet wel het geval geloof ik
Ja die moet je dan open latenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zie je niet als de gordijnen dicht zijn muts!
Ja klopt, dan staat erbij als je niks van ons hoort voor die en die datum ben je gewoon afgewezenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Helemaal niets horen is altijd zo fantastisch. Dat is voor 75% van de mails/brieven die je weg doet wel het geval geloof ik
Wat een rare logica, je zet wel je verwarming aan omdat je het koud hebt, maar je trekt geen warmere kleren aan omdat het koud is?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb wel een dun shirt aan met lange mouwen en mijn spijkerjasje, dat moet maar genoeg zijn.. Ik ga niet meer in een trui lopen
En anders heb ik mijn poncho nog
HOE moet je anders reageren als ze geen andere opties geven? Dan uploadt je toch je cv en brief via de site?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op echte banen niet hoor
Wel als je alleen een online sollicitatieformulier inzendt.
Dan zijn het meestal geen echte banen, maar bijbaantjes / vakantiewerk dingen. Ik bedoel dus gewoon fulltime werk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOE moet je anders reageren als ze geen andere opties geven? Dan uploadt je toch je cv en brief via de site?
Volgende week dinsdag om 1 uurquote:
Dan is het nog steeds niet netjesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zijn het meestal geen echte banen, maar bijbaantjes / vakantiewerk dingen. Ik bedoel dus gewoon fulltime werk.
Maakt in de detailhandel helemaal niets uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan zijn het meestal geen echte banen, maar bijbaantjes / vakantiewerk dingen. Ik bedoel dus gewoon fulltime werk.
Ik word altijd zo blij van die plaatsnaamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag om 1 uur
T is alleen een beetje kut dat het om een functie gaat in Nieuw lekkerland off all places, maar he werk is werk
Ik ook maar er was helemaal niks lekkers te vindenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik word altijd zo blij van die plaatsnaam
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger dacht ik altijd dat alles in Nieuw Lekkerland van snoep gemaakt was
Klopt. Maar wat ik altijd deed was gewoon binnen lopen bij zo'n toko. Zo van HOI ik zoek werk, waar is je baasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds niet netjes
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
vroeger dacht ik altijd dat alles in Nieuw Lekkerland van snoep gemaakt was
Ik nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat ik altijd deed was gewoon binnen lopen bij zo'n toko. Zo van HOI ik zoek werk, waar is je baas![]()
![]()
Thuis zet ik de verwarming aan ja, maar mijn huis is altijd tering takke koud, daar kan ik in de zomer niet eens in een t-shirt lopen zonder het koud te hebben. Dus daar heb ik altijd sowieso een vest aan, standaard. En dan dus de verwarming aan als ie onder de 19 graden komt want anders is het met vest aan nog te koud...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een rare logica, je zet wel je verwarming aan omdat je het koud hebt, maar je trekt geen warmere kleren aan omdat het koud is?
Ja, dan kan het soms zijn dat je geen reactie krijgt op je online sollicitatieformulier...quote:
Academische uitlegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Thuis zet ik de verwarming aan ja, maar mijn huis is altijd tering takke koud, daar kan ik in de zomer niet eens in een t-shirt lopen zonder het koud te hebben. Dus daar heb ik altijd sowieso een vest aan, standaard. En dan dus de verwarming aan als ie onder de 19 graden komt want anders is het met vest aan nog te koud...
Op werk is alles centraal geregeld, de verwarming kan hier niet eens meer aan nu. Maar omdat ik hier een poncho heb liggen, hoef ik niet per se een dikke trui aan. En op de fiets naar huis is die trui wel echt veuls te warm, ook met dit weer, dan zweet ik me helemaal de pleuris als ik aankom
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoveel potentie tot bitch-fight het afgelopen half uur
Of de pakketbezorger zit je te trollenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
En ik zou mijn H&M pakketje ontvangen moeten hebben.... Das heul nietTenzij mijn baas em mee heeft genomen.. thehehe...
Bij ons gaan juist de sollicitaties die online binnenkomen via het hoofdkantoor en daar krijg je altijd reactie op. Ook als je afgewezen wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dan kan het soms zijn dat je geen reactie krijgt op je online sollicitatieformulier...
Hij zei dat ie deze week wel op tijd zou zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of de pakketbezorger zit je te trollen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij zei dat ie deze week wel op tijd zou zijn
Wat om 13:30 is... normaal..
Ja dat weet ik
Godverquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij ons gaan juist de sollicitaties die online binnenkomen via het hoofdkantoor en daar krijg je altijd reactie op. Ook als je afgewezen wordt.
Cv's in de winkel juist niet altijd.
Ook vaak genoeg mensen die dan binnen komen en een bewijs willen meekrijgen dat ze gesolliciteerd hebben voor het uwv maar verder helemaal niet geïnteresseerd zijn.
Online sollicitatieformulieren worden toch ook voor 95% van de keren ingevuld door UWV-marginalen die eigenlijk niet echt willen werken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij ons gaan juist de sollicitaties die online binnenkomen via het hoofdkantoor en daar krijg je altijd reactie op. Ook als je afgewezen wordt.
Cv's in de winkel juist niet altijd.
Ook vaak genoeg mensen die dan binnen komen en een bewijs willen meekrijgen dat ze gesolliciteerd hebben voor het uwv maar verder helemaal niet geïnteresseerd zijn.
quote:
vermoed ikquote:Ook vaak genoeg mensen die dan binnen komen en een bewijs willen meekrijgen dat ze gesolliciteerd hebben voor het uwv maar verder helemaal niet geïnteresseerd zijn.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:42 schreef megamandy het volgende:
Ooh en laatst iemand van 20 jaar die net 6 weken een baby had (de foto die je eventueel mee kunt sturen was dan ook een spiegelfoto inclusief baby) maar die zou dus nooit in het weekend kunnen werken omdat ze dan geen kinderopvang had.
Naja dan moet je niet in een winkel solliciteren die iedere zaterdag en zondag open is
Nee dat valt wel mee. Meeste mensen bij ons worden afgewezen omdat we iemand zoeken die dus gewoon voor vast wil werken en wil doorgroeien binnen het bedrijf en dan krijg je allemaal sollicitaties die alleen in de zomervakantie willen werken en in september weer met een studie beginnenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Online sollicitatieformulieren worden toch ook voor 95% van de keren ingevuld door UWV-marginalen die eigenlijk niet echt willen werken?
Da's hendig ja!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:42 schreef megamandy het volgende:
Ooh en laatst iemand van 20 jaar die net 6 weken een baby had (de foto die je eventueel mee kunt sturen was dan ook een spiegelfoto inclusief baby) maar die zou dus nooit in het weekend kunnen werken omdat ze dan geen kinderopvang had.
Naja dan moet je niet in een winkel solliciteren die iedere zaterdag en zondag open is
Ermahgerd een dúnne Cynthiaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:42 schreef Incantrix het volgende:
Goeden motivatie wel
http://www.hollandsnexttopmodel.nl/model/576/
Papa zei het!
En taart
Ik vind het raar, dat geeft al aan dat je totaal niet geiunteresseerd in de functie bent dus dan zijn je kansen bij voorbaat al bekekenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, is dat zo raar dan? Je wil echt niet weten wat voor mensen bij het uwv lopen
Nou, niet persé toch? Er bestaat toch nog zoiets als kinderopvang?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Da's hendig ja!
Het is ook wel lastig met kindjes, de flexibiliteit is er dan wel uit zeg maar. Niet heel handig als je ander werk zou willen.
Maar er zijn denk ik genoeg banen die alleen van ma t/m vr zijn. Want dan kon ze gewoon gebruik maken van de kinderopvang.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Da's hendig ja!
Het is ook wel lastig met kindjes, de flexibiliteit is er dan wel uit zeg maar. Niet heel handig als je ander werk zou willen.
Dat is toch hun bedoeling? Gratis geld...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vind het raar, dat geeft al aan dat je totaal niet geiunteresseerd in de functie bent dus dan zijn je kansen bij voorbaat al bekeken
Ja ze zei het gewoon echt erbijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vind het raar, dat geeft al aan dat je totaal niet geiunteresseerd in de functie bent dus dan zijn je kansen bij voorbaat al bekeken
Ik bedoelde ook meer algemeenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar er zijn denk ik genoeg banen die alleen van ma t/m vr zijn. Want dan kon ze gewoon gebruik maken van de kinderopvang.
Kutmarginalenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch hun bedoeling? Gratis geld...
godsammequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ze zei het gewoon echt erbijJa ik hoef alleen maar een bewijsje te hebben hoor.
da's juist goed voor de lijn en de portemonneequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik haat boodschappelijstjes maken als ik net gegeten hebnergens zin in.
Naja ik snap wel dat er meer mensen zijn die echt willen maar geen werk kunnen vinden. Maar het is toch algemeen bekend dat er een rotte groep is die doet zoals wat megamandy beschreef?quote:
Of niet, want geen boodschappen dus op het laatste moment 'slecht' etenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's juist goed voor de lijn en de portemonnee![]()
Nee, dan moet je dus gewoon wel boodschappen gaan doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of niet, want geen boodschappen dus op het laatste moment 'slecht' eten
Ik zeg toch ook niet dat die er niet zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik snap wel dat er meer mensen zijn die echt willen maar geen werk kunnen vinden. Maar het is toch algemeen bekend dat er een rotte groep is die doet zoals wat megamandy beschreef?
Als ik in de winkel ben zonder plan, eet ik minder gezond als dat ik thuis een lijstje maakquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dan moet je dus gewoon wel boodschappen gaan doen natuurlijk.
Ja jij wel, maar schaar was verbaasdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat die er niet zijn.
Ik spreek er enkelt schande van .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik ben een werkloze teringmarginaalquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
En mir is natuurlijk zelf ook een matige kutmarginaal, dus die weet er alles van![]()
Kirby, Snake rattlle' n Roll, Super mario+Duck hunt, power blade en contraquote:
Welke is het?quote:marginaal
marginaal onbelangrijk, klein
marginaal
nauwelijks voldoende, aan of op de rand
Marginaal
aanmerkingen op den rand (van een geschrift of boek).
*...NE (IN), [bijwoord] op den rand.
marginaal
[bijvoeglijk naamwoord]• niet erg belangrijkvb:dat is slechts een marginale fout• een marginaal bestaan leiden [zó arm zijn dat je bijna niet kunt overleven]
marginaal
De grens van het gesloten areaal loopt door Nederland, of de vindplaatsen in Nederland liggen geheel buiten maar vlakbij (op niet meer dan 100 km) van het gesloten areaal
marginaal
alles wat zich binnen de marge bevindt 2.zich op de rand bevindend, veelal in de betekenis van minimaal
marginaal
1. op de rand gelegen, zich op de rand bevindend. 2. op de grens van het normale; nauwelijks voldoende; bijna tekort.
MARGINAAL
1) Aan de kant 2) Bijkomend 3) Bijkomstig 4) Futiel 5) In margine 6) Kantlijn betreffend 7) Nauwelijks rendabel 8) Nog juist rendabel 9) Nauwelijks 10) Ondergeschikt 11) Op de rand 12) Rand- 13) Vrijwel onbetekenend 14) Van weinig belang 15) Zeer beperkt
Marginaal
[biologie] - Marginaal betekent aan de zijkant en is een term die onder andere in de biologie wordt gebruikt om kenmerken van organismen te beschrijven.
marginaal
marginaal:tegen de bestaansgrens aan.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik blijf toch ergens hopen dat mensen enige zin van schaamte of trots hebben en de wil om uit een uitkering te komen, in plaats van er letterlijk bij te zeggen dat ze niet willen werken maar even een bewijsje willen hebben.
Dat soort mensen![]()
Doet me denken aan die 4 handen op 1 buik serie, waar die zwangere kinderen zeiden "en als ze dan geboren is neem ik een uitkering"![]()
http://www.ensie.nl/definitie/MarginaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook die combigame van Mario + Duckhuntquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kirby, Snake rattlle' n Roll, Super mario+Duck hunt, power blade en contra
Tofquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kirby, Snake rattlle' n Roll, Super mario+Duck hunt, power blade en contra
Wat een zinloos woordquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://www.ensie.nl/definitie/Marginaal
Lees ' van de samenleving ' erachter en je bent er wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Welke is het?Die laatste? Ik dacht dat het een soort scheldwoord voor een uitkeringstrekker was, maar dit klinkt heul niet als een scheldwoord
Ja maar dan eten we de hele week makkelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's juist goed voor de lijn en de portemonnee![]()
Oh echtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
Lol... zit ik de foto's van de irish pub te bekijken van afgelopen zaterdag... Is er 1 foto compleet overbelicht... Uiteraard de foto van skjoe; debs en ikFaalfotograaf
En jij had je brief eerderder!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:54 schreef Diconnected het volgende:
EN IK HAD OOK NOG GEEN BELASTINGCENTJES VERDUMME.
IK BEN DE DREIGING DIE FLAPPERT DOOR DE NACHTquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:57 schreef Maisnon het volgende:
Je moet ook Ducktales en Rescue Rangers scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |