KIJK NAAR WERKSCHOENENquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ecco's zullen vast lekker lopen. Maar ervan uitgaande dat ze daar vernaaid worden wil ik er niet zovelen geld aan uitgeven
Jup, zodra je meer hebt dan alleen tepels moet je echt geen strapless badpak willenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch vragen om problemen?
Ermagerd Spees doe dezequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees:
http://www.werkman-online.nl/contents/nl/d1.html
Ik wil eigenlijk niet online bestellen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees:
http://www.werkman-online.nl/contents/nl/d1.html
En het vreet in als de teringquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Je moet dat vet echt niet onderschatten heheb al zoveel mensen zien vallen achter de counter
Dankjewelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maisnon, jij maakt echt toffe dingen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan niets over retourneren vinden
quote:6.3 De afnemer heeft het recht om bij geleverde zaken op grond van een bestelling bij Werkman Online indien er sprake is van een consumentenkoop, overeenkomstig artikel 7:5 BW, binnen een periode van 7 werkdagen zonder opgave van reden de overeenkomst te ontbinden, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen. Deze termijn begint op het moment dat de bestelde zaken zijn afgeleverd. Indien de afnemer na afloop van deze termijn de geleverde zaken niet aan Werkman Online heeft teruggezonden, is de koop een feit. De afnemer is gehouden, alvorens over te gaan tot terugzending, daarvan binnen de termijn van 7 werkdagen na aflevering melding te maken bij Werkman Online. De afnemer dient te bewijzen dat de geleverde zaken uiterlijk 10 werkdagen na aflevering zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van postbezorging. Het terugzenden van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van de afnemer. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuw staat verkerend. Indien de zaken bij de afnemer zijn gebruikt, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt, vervalt het recht op ontbinding in de zin van dit lid. Met inachtneming van hetgeen is bepaald in de vorige zin, bevestigt Werkman Online na ontvangst en controle van de terugontvangen zaken de ontbinding van de koop per omgaande en draagt zorg dat binnen 30 dagen na goede ontvangst van de complete retourzending, het volledige aankoopbedrag aan de afnemer kosteloos wordt terugbetaald.
Ja datquote:
Gympen kun je na 3 maanden weggooien ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja datmet die werkschoenen die ik had al veeel minder gelukkig.
Ja als je niks kan vinden kan je altijd ff mailen om te vragen hoe ze vallen toch? Dan kan je meteen de juiste maat bestellen. Ik had gewoon dezelfde maat als van sneakers trouwens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja meh, dan kan ik dus sowieso 2x pakketposten betalen en velen geld in eerste instantie kwijt zijn aan 3 paar schoenen voor ze het terugstorten. Kijk wel eerst in een winkel
Misschien verkopen ze ook in een fysieke winkelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil gewoon liever geen dingen bestellen waarvan ik niet zeker weet of ik ze pas online bestellen. Vooral als je zelf verzendkosten terug moet betalen. Daarom bestel ik eigenlijk ook nooit iets bij new look of asos
bridezilla onoesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
juuup... het grote "heb je al stress ermahgerd het is al bijna is alles al geregeld spannuuuuuuunnnnnd" is officieel geopend
Och joh, dan sta je al superhoog!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ermahgerd. Appartement waar we vorige week zijn wezen kijken was tof, zag er goed uit. Maar intro vond de 4e verdieping niks. Okay, zijn maanden, hij beslist. Maar we stonden op nr.2 dus ik dacht: 'Ach, nr 1 neemt hem toch wel.' Heeft ze hem geweigerdso close damnit!
Nee helemaal niet juist, maar kennelijk wordt het van je verwacht? Heb het nu al zeven keer gehoord vandaag op kantoorquote:
Mja maar nu moeten wij hem weigeren terwijl het zo tof isquote:
Schop hosseltronicquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja maar nu moeten wij hem weigeren terwijl het zo tof isals nr1 hem gewoon had genomen was het het lot dat wij hem niet moesten krijgen
Jij vond 'm tof. Intro kennelijk niet genoeg. En je moet er samen wonen hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja maar nu moeten wij hem weigeren terwijl het zo tof isals nr1 hem gewoon had genomen was het het lot dat wij hem niet moesten krijgen
JAMAAR NOG MAAR ZWEI!!!11!111 WEKEN!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee helemaal niet juist, maar kennelijk wordt het van je verwacht? Heb het nu al zeven keer gehoord vandaag op kantoor!!!!!!!
Was vlakbij de uniquote:
Ja, ik doe verder ook niet moeilijk. Maar jammer is het wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij vond 'm tof. Intro kennelijk niet genoeg. En je moet er samen wonen he
zwei wochen und drei tagen!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JAMAAR NOG MAAR ZWEI!!!11!111 WEKEN!
True. Volgende wordt m!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Was vlakbij de uni2 min van dat station.
[..]
Ja, ik doe verder ook niet moeilijk. Maar jammer is het wel.
Zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zwei wochen und drei tagen!
Zwei wochen und vier tagen en het is achter de rug en dan ben ik noooooooit meer de bruid
*gaat alvast zeven dochters maken
Gewoon volgend jaar de geloften vernieuwenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zwei wochen und drei tagen!
Zwei wochen und vier tagen en het is achter de rug en dan ben ik noooooooit meer de bruid
*gaat alvast zeven dochters maken
Dat vind ik zo'n bullshitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar de geloften vernieuwennieuwe, jurk HOPPATEEE
ik ga er van uit dat als er ooit een tweede keer komt, het nooit meer zo zal zijn als de eerstequote:
Die mevrouw zei wel dat er meerder huizen vrijkwamen in dezelfde flat, wss ook op de 1e verdieping. Maargoed, dat kan ze wel fijn zeggen maar toch afwachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |