pim niet, ander huisgenootje. Was een meisjes meisje en zij trekt het niet dat wij haar niet de aandacht geven die ze zoekt door middel van heel de dag klagen en zeuren.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
pim niet, ander huisgenootje. Was een meisjes meisje en zij trekt het niet dat wij haar niet de aandacht geven die ze zoekt door middel van heel de dag klagen en zeuren.
Ligt eraan welke Dunks je zoekt. De SB lijn heeft elke maand wel een Dunk High tussen zitten, er zitten af en toe wel goede cw's tussen. De grijze/mint cw SB high vond ik bijvoirbeeld goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:53 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Relatie opbouwen is zeker een goed punt. Al koop ik echt bijna nooit meer nieuwe kicks. Dus dat argument gaat voor mij niet zo op. Daarnaast vind ik zo goed als nergens meer een beetje een fijn paar hoge Dunks. Die vind ik nog altijd het chillst. Als ik dan beetje koekeloer en ik zie twee paar Dunks + verzendkosten voor zo'n $200, is dat voor mijn gevoel niet erg duur. Als ze er dan pas over twee weken zijn, so be it.
Maar jullie hebben meer kennis op dit gebied, dus als jullie winkels in NL weten waar ik nog altijd hoge dunks kan vinden, hoor ik het graag!
Ik weet niet wat je maat is, maar 290sqm heeft alles behalve us 6.0/9.5/10.0 nog gewoon online (en dus instore) staan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:37 schreef Rozzje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze.. helaas zijn de Rosherrun's bijna niet meer vekrijgbaar in mijn maat.. voor een casual sneaker is deze wel heel leuk..
Logisch geredeneerd manquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:05 schreef Divje het volgende:
Even een vraagje want dit lijkt me niet te kloppen, hoe kan een schoen de maat UK 10.5 / US 11.5 / EUR 45 hebben? Da's toch een 45,5 dan
In m'n hoofd was het wel logisch jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:23 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Logisch geredeneerd manEn inderdaad, merken houden verschillende maten aan, altijd even een tabelletje oid opzoeken. Naar mijn ervaring geeft de Japanse maat een goede indruk omdat die in cm is.
In de meeste gevallen wel, 10.5/28.5 is voor mij safe.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:23 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Logisch geredeneerd manEn inderdaad, merken houden verschillende maten aan, altijd even een tabelletje oid opzoeken. Naar mijn ervaring geeft de Japanse maat een goede indruk omdat die in cm is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |