De 8 is ook absoluut niet mijn favo Jordan hoor, maar die playoff fascineert me. Ik blijf er naar kijken. Doet me op 1 of andere manier denken aan de kunst van Mondriaan. Weet niet of ik 'm veel ga dragen als ik 'm eenmaal bezit, maar denk dat ik 'm vaak ff uit de doos haal om te bekijken.... als een soort kunstwerk of zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:25 schreef Atta-boy het volgende:
Heb ook nog ff gekeken naar die 8's. Ook die van volgende week nog even bekeken maar vind de 8 toch te bulky. Soms kan het mooi zijn maar de 8 is niet echt mijn model.
Met z'n pruiken en funky kleding.quote:
Deze mogen ze wel uit brengen:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:39 schreef Modus het volgende:
Wat Agassi retro's van een jaar of wat terug.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nu blij?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dope don. Maar zou beter staan onder denim![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nu blij?
[ afbeelding ]
Zijn ideaal voor onder m'n apc.
atta snapt. plus een relatie op bouwen met een winkel is ook wel fijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:44 schreef Atta-boy het volgende:
Maar met $45 shipping ben je dat voordeel meestal al kwijt. Dan mag je blij zijn met ¤10 voordeel en heb je kans op douane en moet je langer wachten. Zie het voordeel er niet echt van in.
Gewoon naar de winkel lopen > veel moeite doen en lang wachten voor kans op ¤10 winst
Relatie opbouwen is zeker een goed punt. Al koop ik echt bijna nooit meer nieuwe kicks. Dus dat argument gaat voor mij niet zo op. Daarnaast vind ik zo goed als nergens meer een beetje een fijn paar hoge Dunks. Die vind ik nog altijd het chillst. Als ik dan beetje koekeloer en ik zie twee paar Dunks + verzendkosten voor zo'n $200, is dat voor mijn gevoel niet erg duur. Als ze er dan pas over twee weken zijn, so be it.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
atta snapt. plus een relatie op bouwen met een winkel is ook wel fijn.
waar woon je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:53 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Relatie opbouwen is zeker een goed punt. Al koop ik echt bijna nooit meer nieuwe kicks. Dus dat argument gaat voor mij niet zo op. Daarnaast vind ik zo goed als nergens meer een beetje een fijn paar hoge Dunks. Die vind ik nog altijd het chillst. Als ik dan beetje koekeloer en ik zie twee paar Dunks + verzendkosten voor zo'n $200, is dat voor mijn gevoel niet erg duur. Als ze er dan pas over twee weken zijn, so be it.
Maar jullie hebben meer kennis op dit gebied, dus als jullie winkels in NL weten waar ik nog altijd hoge dunks kan vinden, hoor ik het graag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |