Dat is het wat mij betreft ook. In deze tijd een album uitbrengen met een 'rustige' productie, jaren '70/'80 geluid, dat is vrij uniek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond het wel treffend dat 't album gisteren in DWDD ''uniek'' werd genoemd door Giel Beelen.
Niet ''goed'' of ''fantastisch'', maar ''uniek''.
Dat, en het feit dat echt een album is met afwisseling en de manier waarop het in de media gebracht is...maakt het uniek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:45 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat is het wat mij betreft ook. In deze tijd een album uitbrengen met een 'rustige' productie, jaren '70/'80 geluid, dat is vrij uniek.
Ik denk alleen dat de hype, door hen zelf tot stand gebracht, nu tegenwerkt. Het zou de toekomst en het verloop van muziek veranderen. De robots zouden een revolutie tot stand brengen. Dat soort uitspraken, daar kun je nooit aan tippen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat, en het feit dat echt een album is met afwisseling en de manier waarop het in de media gebracht is...maakt het uniek.
Waar heb je besteld? Ik heb zojuist de pre-order (CD) van myplaydirect binnen, de Vinyl is nog wel onderweg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Yup. En ik maar wachten op m'n online pre-order
Nou, poepoe.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:45 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat is het wat mij betreft ook. In deze tijd een album uitbrengen met een 'rustige' productie, jaren '70/'80 geluid, dat is vrij uniek.
Ook bij Myplaydirect. Nou ja, hopen op morgen dan maar (of kwam het niet met de reguliere post?)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:02 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Waar heb je besteld? Ik heb zojuist de pre-order (CD) van myplaydirect binnen, de Vinyl is nog wel onderweg.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:07 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik zie in deze tijd weinig disco. Jij?
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat, en het feit dat echt een album is met afwisseling en de manier waarop het in de media gebracht is...maakt het uniek.
Elektronische muziek een eentonig gaan hand in hand.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]zelden zo'n saai eentonig album gehoord,... ok niet overdrijven, maar afwisseling?!
Als ze bij radio 3/vpro/... elektronische muziek als uniek bestempelen weet je al dat het niet zo is... Ga lekker verder bandjes luisteren want van elektronische muziek hebben jullie echt geen verstand.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Ook bij Myplaydirect. Nou ja, hopen op morgen dan maar (of kwam het niet met de reguliere post?)
Bij mij wel, maar had je niet andere shipping opties ook toen? Weet dat al niet meer, zolang geleden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Ook bij Myplaydirect. Nou ja, hopen op morgen dan maar (of kwam het niet met de reguliere post?)
Ja. Alle andere meningen van iedereen kan ik respecteren, maar als je zegt dat het album eentonig is dan heb je het verkeerd geluisterdquote:
Dan kijk je niet goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:07 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik zie in deze tijd weinig disco. Jij?
Ondanks alle echte instrumenten die ze hebben gebruikt blijft dit natuurlijk gewoon een electronisch album. Hoe denk je dat ze die muziek hebben gearrangeerd? Waar komen al die vocoder en autotune stemmen vandaan en de synths?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daarnaast is dit ook geen electronisch album.
Alan Parsons en Peter Frampton gebruikten soortgelijke hulpmiddelen in 1976 ook, dat maakt het nog geen electronische muziek.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ondanks alle echte instrumenten die ze hebben gebruikt blijft dit natuurlijk gewoon een electronisch album. Hoe denk je dat ze die muziek hebben gearrangeerd? Waar komen al die vocoder en autotune stemmen vandaan en de synths?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |