Ja? Waarom heeft die dumb fuck zijn naam veranderd?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Copycat het volgende:
Het is Ffleaming, de domste troll ooit op FOK!.
Geband ... Als je het eenmaal ziet, is er geen weg meer terug. Helaas.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:59 schreef Noek het volgende:
Ja? Waarom heeft die dumb fuck zijn naam veranderd?
Ik google op zijn naam want nieuwsgierigheid wint het altijd. Ook van tieten. Eerste post...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geband ... Als je het eenmaal ziet, is er geen weg meer terug. Helaas.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuifduif had nog wel enige creativiteit en wat humor, inderdaad. Ik denk dat deze vroeger de borst niet heeft gekregen.
I rest my case! En mijn tieten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:06 schreef Noek het volgende:
Ik google op zijn naam want nieuwsgierigheid wint het altijd. Ook van tieten. Eerste post...
Nee je bent dan geen volwaardig mens meer. Waarschijnlijk haal je het fysieke aspect in de war met het mentale. Mentaal bedoel ik dus niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of minder?
Jij bent toch echt degene die hier als een achterlijke zit te trollen, hoor.
Snap ik.quote:Maar ik wens je er veel plezier bij. En hoop dat binnen jouw familiekring deze afschuwelijke afweging nooit gemaakt hoeft te worden. Niet dat je je moeder of vriendin moet vertellen dat ze voortaan in jouw optiek geen volwaardig mens meer is. Of tegen jezelf, als er uit voorzorg een long oid moet worden weggenomen.
We zullen het zien in de top 100 mooiste vrouwen van 2013 schatquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, ik vind jouw gedachtegang stuitend, voor jou is een vrouw minder waard als ze haar borsten laat afzetten om haar leven te redden. Dan mag ze niet meer in de openbaarheid verschijnen, dan kan ze geen carriére meer hebben. Tenslotte verdienen vrouwen geld met hun borsten, hoe groter hoe beroemder en hoe meer ze verdienen.
Overgiet je zelf met honing en duik in een berenkuil.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Wat een sneue discussie zeg
Hier ook eentje waarbij BRCA1 in de familie zit. Moest het zelf laten testen ivm plannen voor een borstverkleining, maar ik had het gelukkig niet. Was nog wel even heel spannend, want ze wilden eerst mijn vader testen en die bleek wel drager. Is alweer een paar jaar geleden, maar ik ben nog steeds heel blij dat ik daar aan ontkomen ben.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Wat een sneue discussie zeg
Hier ook eentje waarbij BRCA1 in de familie zit. Moest het zelf laten testen ivm plannen voor een borstverkleining, maar ik had het gelukkig niet. Was nog wel even heel spannend, want ze wilden eerst mijn vader testen en die bleek wel drager. Is alweer een paar jaar geleden, maar ik ben nog steeds heel blij dat ik daar aan ontkomen ben.
Het is een onderdeel van de volledige vrouw. Zonder dat, is het al geen volledige vrouw meer. Dat betekent niet dat het geen vrouw is of een halve. Maar geen normale vrouw in ieder geval.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:51 schreef Dagonet het volgende:
Wat voor soort randmongool ben je dat je het hele psychologische welzijn en de waarde van vrouwen laat afhangen van het al dan niet hebben van borsten? Wat voor misogynistische puber? Wat is er misgegaan in je leven dat je iemands volwaardigheid laat afhangen van haar cupmaat? Vrouwen zijn voor jou niets meer dan dat? Een paar tepels en een bh?
Ik zou je bijna gaan betichten van een White Knight. Maar kennelijk ben je gewoon heel erg boos.quote:Ik snap eigenlijk niet waarom ik nog op je reageer. Je bent een verspilling van zuurstof in het algemeen en die van mij in het bijzonder. Wordt een ultra-orthodoxe priester, de mindset heb je al,
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:21 schreef Deckard het volgende:
Nee je bent dan geen volwaardig mens meer. Waarschijnlijk haal je het fysieke aspect in de war met het mentale. Mentaal bedoel ik dus niet.
Snap ik.
Wel even onthouden wat je blaat ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:17 schreef Deckard het volgende:
Grote onzin natuurlijk. Je bent gemankeerd en zal dat de rest van je leven mee moeten dragen. Je bent geen volwaardige vrouw meer. En dan bedoel ik niet alleen fysiek, maar op psychologisch vlak zal dat zeker ook wat doen.
In de eerste plaats wordt je gecast. Dan zijn borsten ook belangrijk bij rollen. Een film als Tomb Raider zou ze nu niet meer krijgen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:46 schreef Copycat het volgende:
Ffleaming denkt dat acteren vanuit de borsten komt. Iets te veel x-rated movies gekeken.
quote:'Angelina Jolie opnieuw onder het mes'.
Angelina Jolie (37) gaat binnenkort weer onder het mes. Dit keer om haar eierstokken weg te laten halen.
Dat zegt een bron in het Amerikaanse blad People. Angelina is drager van het BRCA1-gen waardoor ze niet alleen een verhoogde kans heeft op borstkanker, maar ook op eierstokkanker.
De actrice maakte dinsdag bekend dat ze haar beide borsten preventief heeft laten verwijderen. De operaties begonnen op 2 februari, maar zijn sinds 27 april achter de rug. De drie maanden durende behandeling is 'succesvol afgesloten' met het plaatsen van implantaten.
Want daarin waren haar blote borsten te zien? Even het feit dat ze een correctieve operatie heeft gehad buiten beschouwing gelaten, voor jouw gemak.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:48 schreef Deckard het volgende:
In de eerste plaats wordt je gecast. Dan zijn borsten ook belangrijk bij rollen. Een film als Tomb Raider zou ze nu niet meer krijgen.
Ja, nu komt ze helemaal niet meer aan de bak. Zonder eierstokken. Arme Brad, met zijn kwartvrouw.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:55 schreef Deckard het volgende:
Dat maakt haar dus nog minder vrouw. Wel zielig.
Wat begrijp je niet aan casten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:01 schreef Copycat het volgende:
Want daarin waren haar blote borsten te zien? Even het feit dat ze een correctieve operatie heeft gehad buiten beschouwing gelaten, voor jouw gemak.
Jij denkt serieus dat ze voor zo'n rol vooral op tieten casten?quote:
Haha jij denkt van niet!quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat ze voor zo'n rol vooral op tieten casten?
Ze word ook nog eens ouder, Ohhhh shitquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat ze voor zo'n rol vooral op tieten casten?
In Hollywood een grotere handicap voor actrices dan nepborsten.quote:
Je weet dat bij tomb raider er gebruik is gemaakt van een bh die de tieten zo groot leek lijken?quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
In de eerste plaats wordt je gecast. Dan zijn borsten ook belangrijk bij rollen. Een film als Tomb Raider zou ze nu niet meer krijgen.
Weleens van bodydouble gehoord? Leent ze gewoon het lichaam van een andere vrouw. Zie je niets van in de film.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:48 schreef Deckard het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |