Heel raar klinkt dit, weet ik.
Ik speelde 2j op Football Manager 2002 van mijn 22e tot 24e. Toen deed ik het omdat ik het leuk vond om keihard met Heracles Almelo clubs als Chelsea met 10-0 te ownen, maar ik had geen ambities en was niet de beste.
Ik speel nog steeds af en toe Football Manager 2007,
De afgelopen 1-2j ben ik heel erg fan geworden van voetbal als fan, ik ben altijd een fan geweest van Jupiler + alle Jupiler clubs, tijdens de nacompetitie vorig jaar leefde ik echt mee en ik keek met passie en emotie naar de wedstrijden van Helmond Sport.
Wanneer ik droom over iets (op sex,geld enz na) dan is het wel een Manager zijn.. tussen mijn favoriete Managers van Almere City, TOP OSS enz.
Ik ben er ook achter gekomen dat ik een heel goeie Manager ben, achter de pc bepaal ik altijd de tactieken en ik vind het ook erg leuk. Ik heb met een vriend gemultiplayed die voor Alania Vladikavkaz speelt en een andere die voor het nationale elftal van West-Korea heeft gespeeld (jong talent, pas 1 wedstrijd) Ik kan hun niveau aan, misschien spelen ze niet op hun best maar ik vraag me wel af :
Ik speel alleen tijdens lente/zomer 1x per week of 1x per maand , 2u lang op medium difficulty. Ik heb geen briljant IQ en ben niet gewend om vaak te spelen, maar toch kan ik het goed.
Stel dat ik 4x per week game en me echt met Trainen bezig ga houden, ik weet haast zeker dat ik het niveau van de Primera Division aankan. (Malaga ofzo) En misschien wel meer..
Ik ben geobsedeerd door Managers die niet zo bekend zijn bij de meeste, zoals Mcclaren, Schreuder, De Wolf, Bengtsson, Gullit, Adriaanse. Ik herken mezelf erg veel in hun tactiek en ik wil echt weten hoe hoog de niveau van de Primera Division nou echt is, als ik nou een wedstrijd mocht meecoachen (met 2 maanden voorbereiding) dan zou ik het gelijk weten. Maar dat is niet realistisch.
Mijn vrienden geven me altijd complimenten op teamspeak als coach, alleen weet ik niet wat mijn potentie is.
Op dit moment ben ik ietsje minder ambitieus, maar 2 maanden geleden besloot ik om dit zomer mezelf in te schrijven bij een Belgische 2de klasseclub en een poging te wagen, als ik echt potentie heb en goed ben dan merken de voorzitters dat wel toch?
Dus.. 32jaar en jaren lang niet gecoacht (op een pc) maar toch ben ik zo hoopvol.
Kan iemand me misschien helpen met ervaringen, of kan iemand in woorden uitleggen hoe het niveau is in de Primera Division? Want pas als je een wedstrijd meecoacht kan je het echt weten.
En nee, het is geen grap, ik word vaak uitgelachen als ik bij mijn vrienden zeg dat ik nog steeds coach kan worden maarja, mijn mening
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?