SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Pretentindiequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:16 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe TT: Waar we Pretentieus zijn.
Hoe kan een slowchat nou vervuild worden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als het niet al nergens over ging hier, zou ik het gewoon topicvervuiling noemen.
Sowieso guilty pleasure. Ik kan er niet meer naar luisteren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef Norrage het volgende:
Ik weet nu niet of ik geniale mainstream nummers aan het posten ben, of dat dit gewoon mijn guilty pleasures zijn
Daarom, het hoort hier ook gewoon geen slowchat te zijn, dat maken jullie ervan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kan een slowchat nou vervuild worden?
Daarom ben ik ook maar goede clips aan het posten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als het niet al nergens over ging hier, zou ik het gewoon topicvervuiling noemen.
Ik ben echt benieuwd naar dat album trouwens. Echt een heel erg fijn nummerquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso guilty pleasure. Ik kan er niet meer naar luisteren.
Deze staat hoog in de charts en is tof
Het topic was idd veel leuker toen het nog gewoon echte slowchat was en het 4 maanden duurde voordat het topic vol was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daarom, het hoort hier ook gewoon geen slowchat te zijn, dat maken jullie ervan.
We zitten nu aan het andere uiterste ja. Ik vind dat het toen altijd te traag ging, en nu te snel. Maar dat komt ook door mij. Ik stond geloof ik ruim de meeste posts bovenaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het topic was idd veel leuker toen het nog gewoon echte slowchat was en het 4 maanden duurde voordat het topic vol was.
Ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd naar dat album trouwens. Echt een heel erg fijn nummer
Jazeker, meer indie kan het haast niet. Weinig aandacht voor deze band maar het nieuwe album, Field of Reeds, (vandaag gelekt maar ondergesneeuwd) is erg prachtig. Bijzonder sfeervol (sferisch zou Norrage zeggen), eigenlijk echt iets dat je volledig moet luisteren en geen individuele tracks. Al is iets als Organ Eternal echt briljant.quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:59 schreef takkfyrir het volgende:
Geen idee of het onder indie valt, maar ik zie tot mijn grote blijdschap dat er een nieuw album van These New Puritans uitkomt!
Begrepen. Geen slowchat. Tchock out.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het was iig een indietopic en geen linkdump van commerciële guilty pleasures een een hoop nonsens.
Je vergeet het woord pretentieus nog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het was iig een indietopic en geen linkdump van commerciële guilty pleasures een een hoop nonsens.
Zolderkamerautisten hebben geen pretenties.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je vergeet het woord pretentieus nog.
Ik vind Eminem echt zó verschrikkelijk onuitstaanbaar tergend kudt.quote:
Je gedraagt je nu pretentieus n00biequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan ik snappenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:27 schreef neohu het volgende:
[..]
Ik vind Eminem echt zó verschrikkelijk onuitstaanbaar tergend kudt.
Het was leuk totdat het refrein begon. Bah.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:27 schreef debeterebob het volgende:
Hoe vind je deze Norage? ook uit de charts gepikt :p
Toen kwam ik ook nooit in het indietopic. Omdat ik wist dat methodmich ze 6 jaar later elke keer in de top 5 zou gooien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je gedraagt je nu pretentieus n00bieMaar jij mag dat, jij bent van de oude garde
Ooit, toen er nog 4 maanden over een TT gedacht kon worden. Toen indie nog echt indie was en we allemaal ook echt anti-mainstream waren. En ik mis Grobbel
![]()
Ik mis Grobbel
Maar goed. Ik ga jullie allemaal een pretentieus welterusten wensen! Truste!
These New Puritans had de goedkeuring van Grobbel dus ga dat luisterenquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
These New Puritans!
Toffe nummers: Chamber, Elvis, Colours, Numbers.
Ah oke, wist niet dat er al een Nederlands woord voor wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:37 schreef DO2 het volgende:
Osten...tatieve, bedoel je? Ja, dat wel. Maar bagger? Nee, dat niet.
Dat niveau van 5 jaar terug was idd een stuk beter. Dat kunnen wij ook.quote:
Ik kan er niet zoveel mee, eigenlijk. Het pakt me niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we van Damien Rice? O is echt een geweldig album.
En normaal houd ik helemaal niet van die depressieve singer-songwriter gitaarmuziek.
Nee, Damien Rice doet mij ook helemaal niets. Ik vind veel van zijn nummers too much. Zo'n nummers als Dogs bijvoorbeeld: hartstikke mooi lied, en flikkert ie dat weer volstrekt nodeloos open ergens op de helft. Hij mist de subtiliteit en doelgerichtheid van onderstaande man:quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:56 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik kan er niet zoveel mee, eigenlijk. Het pakt me niet.
Ik vind hem helemaal fantastisch. Dat 1e album dan, dat 2e album al heel wat minder. En de vergelijking met Nick vind ik niet echt opgaan, want Damien onderscheidt zich juist van hem en ook alle andere singer-songwriters dooradt er een scherp randje aan zit en dat er eindeloos veel emotie in zit, op een andere manier. En Lisa.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:42 schreef Kerftminister het volgende:
Wat vinden we van Damien Rice? O is echt een geweldig album.
En normaal houd ik helemaal niet van die depressieve singer-songwriter gitaarmuziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |