Hmm ik hoor dit vaker maar toch, ik denk dat als ik 4x per week train ik het prof niveau wel aankan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bent 20, hebt 9 jaar niet gevoetbald, hebt geen conditie en je zegt dat je op moment ietsjes minder ambitieus bent?
Sorry jongen, gaat hem niet worden.
Hahah ik bedoel als in, hun tackles, onderscheppingen, slidings, zijn precies zoals ik ze zou doen en ik doe ook zulke dingen op het veld, dus ik ben geen baltovenaar maar wel een tacticus achterin, deze spelers zijn de top van wat ik kan bereiken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:01 schreef Plantagehouder het volgende:
Je plaatst je zelf wel in obscuur rijtje hoor met een Varane, Chiellini of een Mascherano. Je doet je naam eer aan
Ga je eerst maar eens inschrijven dan. Ben benieuwd of je het eerste van de plaatselijke amateurclub gaat halen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:11 schreef bendtner het volgende:
[..]
Hahah ik bedoel als in, hun tackles, onderscheppingen, slidings, zijn precies zoals ik ze zou doen en ik doe ook zulke dingen op het veld, dus ik ben geen baltovenaar maar wel een tacticus achterin, deze spelers zijn de top van wat ik kan bereiken.
Dat bedoel ik, miss kan ik dat niet eens? (denk sws van wel) Maar dat is niet genoeg, ik wil naast Chiellini staan op een WKquote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ga je eerst maar eens inschrijven dan. Ben benieuwd of je het eerste van de plaatselijke amateurclub gaat halen.
Ben je Italiaan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:15 schreef bendtner het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, miss kan ik dat niet eens? (denk sws van wel) Maar dat is niet genoeg, ik wil naast Chiellini staan op een WKDat is mijn vraag dus, is het de moeite waard om te proberen, want ik kan het wel maar is het te laat
Het proberen is altijd de moeite waard toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:15 schreef bendtner het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, miss kan ik dat niet eens? (denk sws van wel) Maar dat is niet genoeg, ik wil naast Chiellini staan op een WKDat is mijn vraag dus, is het de moeite waard om te proberen, want ik kan het wel maar is het te laat
Nee, wel groot van Italiaans voetbal. En als ik moest kiezen tussen spelen voor Oranje of Italie zou ik Italie kiezen, want voor Oranje zou ik geen 100% kunnen geven..quote:
Juist ja, ik wil niet mijn leven lang afvragen of ik het zou hebben gekund of niet. Ik vind het leuker om erachter te komen dat ik gewoon een nerd ben op het veld en er niks van bak dan dat ik het niet probeer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:16 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het proberen is altijd de moeite waard toch?
zet je sarcasme nu uit en geef me je echte mening..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:18 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik zou stoppen met scheel en/of werk. Stop al je tijd in het voetbal, iemand met de kwaliteiten van jou mag niet verloren gaan voor het voetbal. Ik weet 100% zeker dat je het haalt.
Je vergeet Marcelloquote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij weet, Romario, Afellay
jwz gewoon doen TS, baas dat je bent
Ik was in de war met de dj (die een stuk beter is dan de voetballer)quote:
Maar hoe weet jij dat ik geen talent heb? Miss overschat ik hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:49 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Ik denk dat je het niveau van betaald voetbal onderschat, ik wens je veel succes
Je kan wel talent hebben. Maar dan nog is het heel moeilijk om prof te worden. En je mist nogal was basis als je amper gevoetbald hebtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 03:00 schreef bendtner het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat ik geen talent heb? Miss overschat ik het
Goh, deze spelers zijn de top van wat élke verdediger kan bereiken. En nee, dat gaat je niet lukken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:11 schreef bendtner het volgende:
[..]
deze spelers zijn de top van wat ik kan bereiken.
Nee, totaal niet bekend inderdaad. Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:53 schreef bendtner het volgende:
...Ik ben geobsedeerd door verdedigers die niet zo bekend zijn bij de meeste, zoals Chiellini, Varane, Mascherano...
De kans dat je doorstroomt naar de profs vanuit een jeugdopleiding van een BVO is al redelijk klein.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:19 schreef bendtner het volgende:
[..]
zet je sarcasme nu uit en geef me je echte mening..
ach, Theo Janssen doet dat ook allemaal niet, kan ook redelijk meequote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:15 schreef 5euroo het volgende:
Kinderen die op hun 12e zo denken, oke daar kan ik nog in komen.
Ken wel paar mensen die naar de jeugd van prof. clubs zijn gegaan (RBC,NAC,Ajax) en er alles aan gedaan hebben vanaf hun 14/15e (verhuizen naar de club, bijna elke dag trainen, diëten, krachttraining, naar school bij de club, etc.).
Oftewel er vanalles voor gelaten hebben, maar er dan nog achter komen hooguit hoofdklasse/topklasse te halen.
Dus succes
Ja dat is waar, maar misschien heeft hij uitzonderlijk veel talent?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ach, Theo Janssen doet dat ook allemaal niet, kan ook redelijk mee.
Maar wat is de vraag nou precies? ga gewoon ergens voetballen, train 4 keer in de week en als je goed bent speel je binnen no time bij een goeie ploeg lijkt me...
Ja, jij kan nog prof worden hoor. Echt waar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:53 schreef bendtner het volgende:
• ik had geen ambities en was niet de beste.
• Ik speel alleen tijdens lente/zomer 1x per week of 1x per maand
• Ik heb geen conditie en ben niet gewend om vaak te spelen
• alleen weet ik niet wat mijn potentie is.
• Op dit moment ben ik ietsje minder ambitieus
• 20jaar en jaren lang niet gevoetbald (bij een club)
• ik word vaak uitgelachen als ik bij mijn vrienden zeg dat ik nog steeds prof kan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
Wat dan ook, je komt er maar op 1 manier achter, door te gaan voetballen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:51 schreef 5euroo het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar misschien heeft hij uitzonderlijk veel talent?
Of heeft hij in de jeugd (dan wordt je motoriek en balgevoel/inzicht etc. gevormd) er wel voor geleefd, waardoor hij nu de geleden 'schade' inhaalt
Theo Janssen is voor een prof een lui varken geweest ja, maar nog steeds heeft hij vanaf een zeer jonge leeftijd traject van jeugdteams doorlopen en zijn zijn talenten doelbewust getraind.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ach, Theo Janssen doet dat ook allemaal niet, kan ook redelijk mee.
Maar wat is de vraag nou precies? ga gewoon ergens voetballen, train 4 keer in de week en als je goed bent speel je binnen no time bij een goeie ploeg lijkt me...
Twijfel jij aan de instelling van TS dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:29 schreef WJMW het volgende:
[..]
Theo Janssen is voor een prof een lui varken geweest ja, maar nog steeds heeft hij vanaf een zeer jonge leeftijd traject van jeugdteams doorlopen en zijn zijn talenten doelbewust getraind.
En Ja.. Theo Janssen was ook een uitzonderlijk talent. Het was destijds een groter talent dan Sneijder en van der Vaart. Had een hele grote kunnen worden met een andere instelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Twijfel jij aan de instelling van TS dan?
Nee zeker niet, dit gaat vast nog wel lukken joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
Ik wel, zo te zien logde TS pas om 3.00 uur uit op Fok! Chiellini en Mascherano lagen rond die tijd al láng op 1 oor!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Twijfel jij aan de instelling van TS dan?![]()
Ik denk niet dat je vrienden serieus zijn als ze je complimenten geven...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:53 schreef bendtner het volgende:
Mijn vrienden geven me altijd complimenten op het veld als verdediger, alleen weet ik niet wat mijn potentie is.
....
En nee, het is geen grap, ik word vaak uitgelachen als ik bij mijn vrienden zeg dat ik nog steeds prof kan worden maarja, mijn mening
Je weet dat je Italiaan moet zijn bij het Italiaans elftal te kunnen spelen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:17 schreef bendtner het volgende:
[..]
Nee, wel groot van Italiaans voetbal. En als ik moest kiezen tussen spelen voor Oranje of Italie zou ik Italie kiezen, want voor Oranje zou ik geen 100% kunnen geven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |