ik heb, in de periode dat ik gekeken heb, een 1:3 verhouding (1 maand haal ik het aardig eruit door een imax film, 2 maanden niet)quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:33 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat compenseer je dan toch met de maanden dat je het er wel ruim uithaalt?
Maar.... 3 normale films per maand heb je het er toch al uit? Of ben ik nou dommig?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb, in de periode dat ik gekeken heb, een 1:3 verhouding (1 maand haal ik het aardig eruit door een imax film, 2 maanden niet)
ik zou met gold 7 euro extra kwijt zijn per maand, dan moet ik dus in die ene maand ruwweg 14 euro extra aan films kijken wil ik het eruit halen.. in de zomer zal dat wellicht wel lukken (veel nieuwe releases, en ook veel imax in de planning), in de andere maanden is dat nog maar de vraag..
maar het extra stukje gemak weegt op het moment niet op tegen de extra kosten die ik maandelijks kwijt ben
ik kijk naar de extra kosten, dat is 1,50(3D), 2,50(imax), 5,00(imax 3D) per film extraquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:48 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Maar.... 3 normale films per maand heb je het er toch al uit? Of ben ik nou dommig?
Ohja.... dat is waar. Damn ik weet het nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kijk naar de extra kosten, dat is 1,50(3D), 2,50(imax), 5,00(imax 3D) per film extra
want de films die zie je toch wel, ook met unlimited.. de extra kosten van gold zijn puur voor het vervallen van de losse 3D/imax kosten
op die manier heb je een beter idee wat je extra kwijt bent: als ik standaard maar 3 euro per maand extra kwijt ben door 3D films, waarom dan 7 euro ervoor gaan betalen?
Dus ga eens na hoeveel x 3D en Imax en Imax 3D he gemiddeld hebt bezochtquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ohja.... dat is waar. Damn ik weet het niet
Nou.... IM3 imax 3d, Epic 3D... en dat was het wel volgens mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:29 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus ga eens na hoeveel x 3D en Imax en Imax 3D he gemiddeld hebt bezocht
Ja gemiddeld, bekijk je history op pathe.nl en tel alle extra bedragen bij elkaar op en deel ze door t aantal maandenquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nou.... IM3 imax 3d, Epic 3D... en dat was het wel volgens mij.
Ga ik volgende week meepakken, ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef bigbass het volgende:
Now You See Me in de sneak gisteravond. Ik was na de supervette trailer een beetje bang voor een deceptie a la Red Lights (qua climax, daar waren mijn verwachtingen niet heel hoog van), maar wat een geweldige film! Van begin tot einde boeiend met een (wellicht wat vergezocht, maar) netjes in elkaar stekend verhaal.
Zeker een van de beste films die ik dit jaar heb gezien!
Mee eens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef bigbass het volgende:
Now You See Me in de sneak gisteravond. Ik was na de supervette trailer een beetje bang voor een deceptie a la Red Lights (qua climax, daar waren mijn verwachtingen niet heel hoog van), maar wat een geweldige film! Van begin tot einde boeiend met een (wellicht wat vergezocht, maar) netjes in elkaar stekend verhaal.
Mee eens. Wist me werkelijk de hele film door te boeien. Enige minpuntje was wellicht het camerawerk. Werd er duizelig van. Maar dat kon je verwachten van de regisseur van the Transporter films en Clash of the Titans.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef bigbass het volgende:
Zeker een van de beste films die ik dit jaar heb gezien!
Die landing op de voorruit dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hmm, net naar Fast & Furious 6 geweest. Nou wist ik wel dat de hele film zeer onrealistisch zou zijn, bij sommige films vind ik dat ook helemaal niet erg. Wat wel jammer was is dat de actie een beetje tegenviel, had iets meer verwacht eerlijk gezegd.
Ja iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De landingsbaan van 10 kilometer![]()
En de lekkere vrouwen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Hmm, net naar Fast & Furious 6 geweest. Nou wist ik wel dat de hele film zeer onrealistisch zou zijn, bij sommige films vind ik dat ook helemaal niet erg. Wat wel jammer was is dat de actie een beetje tegenviel, had iets meer verwacht eerlijk gezegd.
1 broodje Falafel bij Moaz kopen en dan in 90 minuten opeten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:04 schreef Deezertje het volgende:
en met de regen kan je die niet echt goed vullen (waar schuilen etc.)?
Beetje FOK!ken in de mediamarktquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:04 schreef Deezertje het volgende:
Qua planning komt Spui morgen beter uit dan Arena voor FF&6 (IMAX), EPIC (3D) en Hangover 3. Amsterdam is bij Epic zo'n 1,5 uur tussentijd... en met de regen kan je die niet echt goed vullen (waar schuilen etc.)?
De Munt is trouwens een prima plaats om even snel gratis naar de WC te gaan in Amsterdam zonder kaartje kopen (controle is pas na WC). En anders laat ik gewoon mijn PUC zien, doen ze nooit zo moeilijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |