Of deze man het uit opwelling deed of vooropgezet. De kinderen zijn iig nog niet gevonden dat is een feit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar klopte ook niets van, daderprofiel zat er bijv helemaal naast
"Meerdere daders, brievenschrijver is laag opgeleid en probeert moeilijke woorden te gebruiken"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar klopte ook niets van, daderprofiel zat er bijv helemaal naast
Ik denk dat gezonde mensen hun eigen kinderen ook niet kunnen vermoorden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ergens denk ik dat gezonde mensen niet zo verknipt zijn dat ze dit soort daden in elke detail voorbereiden.. Dat ze een soort draaiboek maken om mensen om de tuin te leiden.
Hier gaat wel een paar weken voorbereiding in zitten? Ook dat je van alles al uitdenkt en afdekt... Juist omdat hij ook zichzelf heeft opgehangen.. Het lijkt mij dat als je zo'n meesterplan hebt dat je ook graag zou zien hoe het uitwerkt.
Ik kan me nog herinneren dat ik dat later wel lullig voor hem vondquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:09 schreef Swetsenegger het volgende:
"Meerdere daders, brievenschrijver is laag opgeleid en probeert moeilijke woorden te gebruiken"
Ik zeg toch niet dat de zaken hetzelfde zijn? Ik zeg dat de vermoedens van de politie, welke ook nog eens veel genuanceerder liggen dan dat hier gebracht wordt, wel eens volkomen bezijden de waarheid kunnen zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:09 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Mhh. Een ontvoering (moord) voor losgeld is toch weer iets anders als een gezinsdrama (noem het wraak, eerwraak, vechtscheiding of hoe je wilt) zoals dit natuurlijk.
Kan ook een manier zijn om hem uit te lokken zodat hij contact opneemtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik dat later wel lullig voor hem vondBen je hoog opgeleid en zie je op tv dat de politie adh van je brieven en zo heeft bepaald dat je niet zo snugger bent
Nee. Alleen in tijden van oorlog en rampen enz, als je bv toch weet dat je er allemaal aangaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat gezonde mensen hun eigen kinderen ook niet kunnen vermoorden.
Nu begrijp ik je. Ik ben het verder met je eens!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat de zaken hetzelfde zijn? Ik zeg dat de vermoedens van de politie, welke ook nog eens veel genuanceerder liggen dan dat hier gebracht wordt, wel eens volkomen bezijden de waarheid kunnen zijn.
Kan ook een ontvoering van aliens zijn he...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Dee69 het volgende:
Stel dat het geen zelfmoord is maar moord...vermiste schoenen zijn dan van groot belang
Het lijkt me dat die ontbrekende schoenen meer van belang zijn als hij z'n kinderen ergens weggewerkt heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Dee69 het volgende:
Stel dat het geen zelfmoord is maar moord...vermiste schoenen zijn dan van groot belang
Daar ging mijn koffie bijna.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan ook een ontvoering van aliens zijn he...
Huh hoezo?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Dee69 het volgende:
Die staan zo gewoon ergens in een schuur/garagequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:16 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Huh hoezo?
Hij had toen hij gevonden werd wel schoenen aan he, dat is een misverstand.
Ze zoeken alleen nog die berg-/wandelschoenen.
Dus ze hebben wel aanwijzingen dat hij die schoenen aan heeft gehad? Of is dat verder niet bekend?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:16 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Huh hoezo?
Hij had toen hij gevonden werd wel schoenen aan he, dat is een misverstand.
Ze zoeken alleen nog die berg-/wandelschoenen.
Gezonde mensen kunnen tot een uiterste gedreven worden en rare dingen doen. Gewoon dat er iets knapt...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat gezonde mensen hun eigen kinderen ook niet kunnen vermoorden.
Of maffia, kinderhandel, ontvoering...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan ook een ontvoering van aliens zijn he...
Ja, maar 2 kinderen hè, niet een die je in een vlaag van woede tegen de muur smijt en dan niet meer opstaat, 2 kinderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gezonde mensen kunnen tot een uiterste gedreven worden en rare dingen doen. Gewoon dat er iets knapt...
Mensen die dit soort dingen tot in een detail kunnen uitdenken en uitvoeren daarvan moet je al eerder denken "die spoort niet helemaal".. Toch?
Psies, iemand moet hem gezien hebben met die schoenen aan?quote:Dus ze hebben wel aanwijzingen dat hij die schoenen aan heeft gehad? Of is dat verder niet bekend?
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik heb zelf het vermoeden dat het geen voorbereide actie was en dat hij ze heeft gewurgd en ergens neergegooid. In een bos waar ze gewoon nog niet zijn gevonden. Begraven, misschien...
Nee dat hebben ze niet, ze weten alleen dat die schoenen ontbreken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:18 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dus ze hebben wel aanwijzingen dat hij die schoenen aan heeft gehad? Of is dat verder niet bekend?
Nee, hoeft volgens mij niet persè. Het simpele feit dat men weet of aanwijzingen heeft dat hij die schoenen heeft gehad of pasgeleden heeft gekocht, en ze schijnbaar ontbreken (thuis in de kast bijvoorbeeld) kan ook aanleiding zijn om op zoek te gaan naar die schoenen. Omdat dan de kans bestaat dat hij ze gebruikt heeft tijdens het laten verdwijnen van de kinderen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:21 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Psies, iemand moet hem gezien hebben met die schoenen aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |