abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126469764
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:28 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Oke. Vermoedens. En de politie heeft meer informatie dan wij hebben, hebben neem ik aan ook contacten met naasten, enzovoort.

En waarom niet? :') Geloof niet dat je zoiets goed voorbereid in een dagje bijvoorbeeld.
Ik denk dat hij wel één en ander zal hebben voorbereid wellicht, maar dat hij dit in een weekje of hooguit 2 weken heeft bedacht. Meer weken of zelfs maanden voorbereiding, of het bewust plannen van een dwaalspoor, neigt voor mij naar psychopatisch gedrag, en uiteraard weten we niet of de vader deze kenmerken bezat maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk eerlijk gezegd dat hij "gewoon" is doorgedraaid, dat er op een gegeven moment iets is geknapt in z'n hoofd. Psychopatisch gedrag gaat verder dan dat.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_126469839
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat je er zelf ook aan meedoet, lopen wij geen potentiële sporen in een bos te vernietigen.
O, wist niet dat ik eraan meedeed. Bedankt dat je het nog even aangeeft! :')

Kom op, het is in principe allemaal hetzelfde. Jullie wanen jezelf rechercheurs met die gare speculaties, de mensen daar net zo met de zoektochten alleen dat is misschien nog wel ietwat effectiever.
pi_126469888
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef hartloper het volgende:
Lopen er in die bossen nergens wilde zwijnen?
Die lusten graag lijken
Wata :') grapje of echt?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:35:29 #229
62419 CherryLips
chocoholic
pi_126469900
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Nee, is echt zo. Die beesten vreten volgens mij alles.
Tap tap tap
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:35:32 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126469903
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:26 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Lees het topic.
Als je er zo'n moeite mee hebt dat er in deze reeks gepost wordt, doe het dan niet, ongeveer een kwart van de reeks bestaat al uit posts van mensen die het belachelijk vinden dat er (zoveel) over de zaak gepost wordt, en wat er gepost wordt.

Gewoon op "Stop volgen" klikken :W
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:35:35 #231
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126469905
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel één en ander zal hebben voorbereid wellicht, maar dat hij dit in een weekje of hooguit 2 weken heeft bedacht. Meer weken of zelfs maanden voorbereiding, of het bewust plannen van een dwaalspoor, neigt voor mij naar psychopatisch gedrag, en uiteraard weten we niet of de vader deze kenmerken bezat maar ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik denk eerlijk gezegd dat hij "gewoon" is doorgedraaid, dat er op een gegeven moment iets is geknapt in z'n hoofd. Psychopatisch gedrag gaat verder dan dat.
Dat is dus ook mijn idee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_126469906
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:33 schreef Lpunt het volgende:

[..]

O, wist niet dat ik eraan meedeed. Bedankt dat je het nog even aangeeft! :')

Kom op, het is in principe allemaal hetzelfde. Jullie wanen jezelf rechercheurs met die gare speculaties, de mensen daar net zo met de zoektochten alleen dat is misschien nog wel ietwat effectiever.
Ik vind dit toch heel wat anders hoor.

Hiermee frustreren wij het onderzoek niet, en maken wij geen inbreuk op de privacy (wat wel het geval is bij geobsedeerden die bij dergelijke gebeurtenissen alle prive-gegevens proberen te achterhalen etc).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:35:58 #233
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_126469931
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Maar daar vind je dan nog wel sporen van.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_126469949
Waarom rijdt hij zover naar het zuiden? Kinderen naar het buitenland of grotten ver gezocht, alhoewel neerbeek dichtbij een vliegveld (en idd de grotten) is. Ik vind de rit naar zuid-limburg het vreemdst eerlijk gezegd, kan alle kanten op namelijk.

Hij gaat tanken in Neerbeek, wat gezien z'n operatie onwenselijk zou kunnen zijn óf hij wilde daar gezien worden (afstand is ca 200km dus op een volle tank zou hij zo heen en weer kunnen). Kwam het toch als een verassing om zo lange afstand te rijden?

Tussen 1:40 en een uur of 4 is zijn telefoon uit geweest. Lijkt mij dat de jongens hiervoor al zijn omgebracht, indien dit zo is (wat ook mogelijk is). Een telefoon doe je uit, lijkt mij, om je locatie niet prijs te geven. Maar uiteindelijk hebben ze die man alsnog gevonden.

Of was dit voor de jongens gedaan?
En heeft hij de jongens ergens op die route achtergelaten?
Wat voor beroep had die man?
Wat (precies) heeft hij tegen zijn ex?
Wat betekent het dat die vrouw aan de coke zou zitten (waarom deed zij dat precies?)?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:36:54 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126469979
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Nou en? Hij heeft zijn eigen kinderen ook vermoord. Genoeg mensen die de kinderen dan 'gewoon' ergens dumpen ipv een 'veilige' rustplaats. Iedereen is anders.
Nee, niet "genoeg mensen" die dat dan doen.
Ten eerste komt het al erg weinig voor dat ouders hun kinderen vermoorden, helemaal als het om kinderen van die leeftijd gaat, en ten tweede komt het nog veel minder voor dat ze dan "gewoon" ergens gedumpt worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126470004
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Oke, ik ken de man niet. Ik denk wel dat je zulke daden heel helder kunt begaan, ruim van tevoren uitgedacht. Dat er iets in hem geknapt is kan ook. Maar het kan ook zo zijn dat het stiekem simpelweg een hele slechte/enge man was. Zonder stoornis oid. Maar ik ken de man niet.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:38:03 #237
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_126470029
Ook mooi dat mensen zich speciaal aanmelden op Fok voor dit topic. :P
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_126470046
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ten eerste komt het al erg weinig voor dat ouders hun kinderen vermoorden, helemaal als het om kinderen van die leeftijd gaat, en ten tweede komt het nog veel minder voor dat ze dan "gewoon" ergens gedumpt worden.
Wat jij wil man. Damn.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:39:08 #239
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126470079
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het komt weinig voor, maar in feite hebben kinderen toch het meest te vrezen voor hun eigen ouders. Als het om kindermoord gaat, dan zijn het toch meestal de ouders...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:39:27 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126470093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Idd, varkens (en zwijnen) zijn allesetters, die vreten wat ze tegenkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126470101
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je er zo'n moeite mee hebt dat er in deze reeks gepost wordt, doe het dan niet, ongeveer een kwart van de reeks bestaat al uit posts van mensen die het belachelijk vinden dat er (zoveel) over de zaak gepost wordt, en wat er gepost wordt.

Gewoon op "Stop volgen" klikken :W
Vanwaar dingen invullen voor mensen? Raar vind ik dat altijd. Totaal uit zn verband. Nergens staat dat ik ergens moeite mee heb.
  Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 11:39:53 #242
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126470120
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Normaliter is het geen aaseter, maar als er een lekker dood hertje ligt ontpopt ie zich als aaseter.
Aaseter wil niet zeggen: botteneter.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 14 mei 2013 @ 11:40:55 #243
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126470159
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef Frutsel het volgende:
Dwaalspoor

Denis heeft amper sporen achtergelaten om het terugvinden van zijn zoontjes te bemoeilijken. Bronnen rond het onderzoek bevestigen dat er tal van aanwijzingen zijn dat hij zijn daad goed voorbereidde en dwaalsporen uitzette voor hij zich bij Doorn ophing.

,,Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”
Dwaalspoor

Denis heeft amper sporen achtergelaten om het terugvinden van zijn zoontjes te bemoeilijken. Bronnen rond het onderzoek bevestigen dat er tal van aanwijzingen zijn dat hij zijn daad goed voorbereidde en dwaalsporen uitzette voor hij zich bij Doorn ophing.

,,Hij heeft zijn ex-vrouw vrijwel zeker op de meest grove manier willen kwetsen. Als de kinderen niet worden gevonden, zal zij altijd in onzekerheid leven.”
I rest verder my case.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:41:13 #244
43642 Bayswater
pi_126470166
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:38 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Wat jij wil man. Damn.
Maar ze heeft wel gelijk, als hij niet van zijn kinderen hield had een versoberde omgangsregeling ook niet zo'n impact op hem gehad. Dan dump je je kinderen echt niet ergens.
Life lies a slow suicide
pi_126470176
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind dit toch heel wat anders hoor.

Hiermee frustreren wij het onderzoek niet, en maken wij geen inbreuk op de privacy (wat wel het geval is bij geobsedeerden die bij dergelijke gebeurtenissen alle prive-gegevens proberen te achterhalen etc).
Ik geloof dat hier wel mensen zijn die qua privacy van alles uitpluizen. Werd al vaak genoeg gezegd dat de moeder foto's post enzo. Die mensen houden het scherp in de gaten.
pi_126470194
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:41 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Maar ze heeft wel gelijk, als hij niet van zijn kinderen hield had een versoberde omgangsregeling ook niet zo'n impact op hem gehad. Dan dump je je kinderen echt niet ergens.
Hoe weet jij nou dat het een hele erge impact op hem had? Heb je 'm zojuist gesproken oid?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:42:13 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126470196
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het komt weinig voor, maar in feite hebben kinderen toch het meest te vrezen voor hun eigen ouders. Als het om kindermoord gaat, dan zijn het toch meestal de ouders...
Klopt, en toch gaat dat meestal om hele jonge kinderen, hoe ouder het kind hoe kleiner de kans.

Je kunt de algemene statistieken over kindermoord (door ouders dus) niet zomaar op z'n geval loslaten, want het is meestal ook de moeder, maar in de meeste gevallen gaat het sowieso om een baby of peuter.
Juist als kinderen ouder zijn is het weer vaker de vader, maar het aantal gevallen (zeker in NL) is zo verschrikkelijk klein, en een geval als dit, waarbij de vader zelfmoord gepleegd heeft en de kinderen niet gevonden zijn is uniek.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126470219
ok, hij heeft een dwaalspoor aangebracht, zou het rijden naar Limburg/Neerbeek om de volgende reden kunnen zijn?

Het rijden naar Limburg - puur om iedereen op een dwaalspoor te brengen dat hij de kinderen wellicht wel bij iemand heeft achtergelaten, of naar het buitenland heeft gebracht; want hij weet natuurlijk ook dat ze na zijn zelfmoord op zoek zouden gaan naar de kindjes.
Op de heenreis is zijn route te volgen; dus daarmee lijkt het alsof hij doelbewust de politie inzage geeft welke kant hij is opgegaan, daarnaast weet hij dat de politie onderzoek zou doen bij familie/vrienden, die zeggen dan misschien ook dat ze denken dat hij de kindjes nooit zou hebben omgebracht, zo kan hij in ieder geval iedereen op een dwaalspoor brengen dat de kindjes misschien nog leven. Zo denkt hij "de eer" wellicht nog iets aan zichzelf te houden, want verward of niet, hij weet ook wel dat het gruwelijk is om zijn eigen kindjes om het leven te brengen, en misschien wil hij ook niet dat men die daad op hem kleeft.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:43:41 #249
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_126470242
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:41 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Wat ik me dan wel afvraag, waarom werd hem een versoberde regeling door de rechter opgelegd? Was hij al een tijdje van het padje?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:45:00 #250
43642 Bayswater
pi_126470305
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:42 schreef Lpunt het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou dat het een hele erge impact op hem had? Heb je 'm zojuist gesproken oid?
Jeroen Denis, de vader van de twee vermiste kinderen, groeide op in Wijk bij Duurstede en stond bij iedereen te boek als een vriendelijke en uiterst sociale man. Het moet mis zijn gegaan in zijn hoofd toen de rechter onlangs de omgangsregeling met zijn twee zoontjes versoberde, schrijft De Telegraaf op basis van eigen onderzoek

De scheiding van Denis en zijn vrouw was onaangenaam en vijandig en tenslotte trok de vader aan het kortste eind bij de omgang met de twee nu alom gezochte kinderen. Dat zou hem psychisch te veel kunnen zijn geworden.

”Jeroen Denis stond ook in Vleuten vooral bekend als een aardige, sociale en hartelijke man. „Hij groette altijd”, laat een buurman aan De Telegraaf weten. „Stak altijd zijn hand op.” Aan de Molenweg in Zeist, waar moeder Iris van der Schuit nu zonder haar twee zoontjes verblijft, is de verslagenheid bij omwonenden nog het grootst. „Het zijn zulke leuke, lieve jongens. Ze speelden hier veel op straat en hadden de grootste lol”, vertelt een buurvrouw.
Life lies a slow suicide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')