Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Wellicht als je al zijn posts doorgaat dat je erachter kan komen. Hij heeft zijn bestaande twitteraccount aangepast naar julenruben nl.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand misschien wie er achter JulianRubenNL zit?
Dit zal waarschijnlijk al gevraagd zijn, maar ik heb het gemist...
3 vrijwilligers iig (beheerders). Heb wel eens voornamen voorbij zien komen, maar weet niet meer welke. Waren mannen/jongens. Een van de jongens is nu bezig met zijn examensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand misschien wie er achter JulianRubenNL zit?
Dit zal waarschijnlijk al gevraagd zijn, maar ik heb het gemist...
Zijn 3 mensen die het account beherenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:23 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Wellicht als je al zijn posts doorgaat dat je erachter kan komen. Hij heeft zijn bestaande twitteraccount aangepast naar julenruben nl.
Ik heb er ook al ooit een fout uitgehaald. Maar eigenlijk heb ik de OP nooit helemaal gelezenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:24 schreef Messina het volgende:
Lieve TS, haal in Godsnaam die spelfout eruit, ik erger me er al topics lang aan.
Mischien
Done..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:24 schreef Messina het volgende:
Lieve TS, haal in Godsnaam die spelfout eruit, ik erger me er al topics lang aan.
Mischien
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef Blaadje11 het volgende:
Ondanks de laatste post (die de reeks duidelijk sloot) gaat deze ellende toch weer lekker (?) door..
Waarom zo ziek? (voel je aangesproken).
Mensen grijpen elke strohalm aan.twitter:Moon_Witch_ twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 00:23:04In Nieuwsuur spreekt politie over 'verblijfplaats' van #vermistebroertjes en NIET over vindplaats. Dat klinkt hoopvol. reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mensen grijpen elke strohalm aan.twitter:Moon_Witch_ twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 00:23:04In Nieuwsuur spreekt politie over 'verblijfplaats' van #vermistebroertjes en NIET over vindplaats. Dat klinkt hoopvol. reageer retweet
!!!quote:Bonnie @Moon_Witch_
Hulp bij psychische problemen; Schizofrenie, Borderline, Burnout, Angst/Paniek ea. Ook huizen zuiveren! Geen zweverig type! Verder: schrijven en mode ontwerpen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
!!!Tikje tegenstrijdig iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Lijkt me ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:44 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Zowieso is "verblijfplaats" meer tactisch gekozen i.v.m. respect voor familie lijkt me.
Ben wel benieuwd welke informatie ze dan gaan delen en of dat morgen al zou zijn.quote:
Ik zal eens even Nieuwsuur terugkijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:49 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke informatie ze dan gaan delen en of dat morgen al zou zijn.
Ik denk dat ze niet veel anders kunnen aangezien ze zelf ook "vastgelopen" zijn :p
Je bedoelt dat je er moeite mee hebt dat er hier wordt gesuggereerd over deze gebeurtenis?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef Blaadje11 het volgende:
Ondanks de laatste post (die de reeks duidelijk sloot) gaat deze ellende toch weer lekker (?) door..
Waarom zo ziek? (voel je aangesproken).
Er gebeurt nu ook iets gruwelijks ergens. Kun je overal wel bij stilstaan.quote:
Lijkt me niet. Doet ze zelf ook. Bizarre suggesties ook nog.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:53 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je er moeite mee hebt dat er hier wordt gesuggereerd over deze gebeurtenis?
Heb teruggekeken, maar Jens is erg vaag. Iets over route vader beter in kaart brengen en dat eventueel delen met het publiek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zal eens even Nieuwsuur terugkijken.
Heel erg triest zelfs.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:02 schreef supereek het volgende:
Ik vrees ook dat ze al dood zijn, waarschijnlijk heeft de vader t gedaan en daarna zichzelf. Best triest
Jens is een harde baas.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb teruggekeken, maar Jens is erg vaag. Iets over route vader beter in kaart brengen en dat eventueel delen met het publiek.
Is het gezegd dat de avonturiers het onderzoek verneuken of bedenken jullie het allemaal zelf?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jens is een harde baas.
En uiteraard vertellen ze zo min mogelijk meer anders krijg je die padvinders die het onderzoeken frustreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |