PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Je hebt echt geen economie nodig voor econometriequote:Op maandag 13 mei 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me best wel leuk, alleen in heb maar 2 jaar economie gehad.
Dat hoeft er niet meteen iets mee te maken te hebben. Het kan ook gewoon zijn dat je hebt moeten wennen aan het studeren. Vooral kijken of je het ook leuk vindt om te doen of niet. Volgens mij ben je best slim en dan zijn sowieso de meeste Uni studies wel te doen zonder al te veel werk.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie het wel, als iets economisch niets wordt ga ik wel geografie doen denk ik.
Kom nou maar fifaquote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat hoeft er niet meteen iets mee te maken te hebben. Het kan ook gewoon zijn dat je hebt moeten wennen aan het studeren. Vooral kijken of je het ook leuk vindt om te doen of niet. Volgens mij ben je best slim en dan zijn sowieso de meeste Uni studies wel te doen zonder al te veel werk.
Mindere mate iddquote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt echt geen economie nodig voor econometrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Met motivatie heb ik over het algemeen weinig problemen, moet gewoon zien of het niveau verschil + meer engels etc te doen isquote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat hoeft er niet meteen iets mee te maken te hebben. Het kan ook gewoon zijn dat je hebt moeten wennen aan het studeren. Vooral kijken of je het ook leuk vindt om te doen of niet. Volgens mij ben je best slim en dan zijn sowieso de meeste Uni studies wel te doen zonder al te veel werk.
Dat Engels is bij elke studie, en bij economische studies valt dat reuze mee. Op tentamens wordt Nederlands er altijd bijgezetquote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met motivatie heb ik over het algemeen weinig problemen, moet gewoon zien of het niveau verschil + meer engels etc te doen is
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb neen 9 voor gym.Cijfers krijgen voor gymSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In klas 2 voor het laatst.
Dat hoor ik ook van studiegenoten die het als 2e studie doen. Mja, ik ben al te lui voor 1 studie, laat staan 2.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt echt geen economie nodig voor econometrie
haters haten.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cijfers krijgen voor gym
In klas 2 voor het laatst.
Huisgenootje van me doet het, die begrijpt niks van economie maar is heel goed in wiskundequote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van studiegenoten die het als 2e studie doen. Mja, ik ben al te lui voor 1 studie, laat staan 2.
Maar denk jij niet dat het niet gaan naar college nu gewoon komt door de vakken nuquote:
Ik kreeg niet echt veel meer uit mn vingers de 2e helft. En dat is denk ik jouw verdienste. Goed gespeeld, je blijft de baasquote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
gg Toefjes 2 smerige countergoals en 1 lucky goal van mijn kant
moet echt geconcentreerd spelen tegen jou met dat team, mag niks weggeven anders de lul
thxquote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kreeg niet echt veel meer uit mn vingers de 2e helft. En dat is denk ik jouw verdienste. Goed gespeeld, je blijft de baas
Welk programma?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef Zhano het volgende:
Haha die Amerikanen op TV altijd die enorm zweten
Om de een of andere vage reden vind ik dat programma nog best aardig..In vergelijking met die andere vergelijkbare programma's tenminste..quote:Op maandag 13 mei 2013 23:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
American PickersIk heb de TV nog op Veronica staan, maar kijk niet echt.
Die gast kan echt niks in aanvallend opzicht, maar is in 3-4-2-1 best fijn om wat balans te brengen op LM.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
Lamah in 2 friendlies net zoveel gescoord als in de 25 online potjes die ik met 'm gespeeld heb
Er komt nog een seizoen toch? Zal nog wel ff duren dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
How i met your mother Season Finale helemaal vergeten
Moeder ontmoeten eindelijk(niet dat het boeit maar toch
)
Het is beter te pruimen dan Storage Wars texas enzoquote:Op maandag 13 mei 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om de een of andere vage reden vind ik dat programma nog best aardig..In vergelijking met die andere vergelijkbare programma's tenminste..
ah ja dan wel chill, in 352 heb je er weinig aanquote:Op maandag 13 mei 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gast kan echt niks in aanvallend opzicht, maar is in 3-4-2-1 best fijn om wat balans te brengen op LM.
Is vaak ook wel maf ja. En ik zie idd heel veel zwetende mannenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is beter te pruimen dan Storage Wars texas enzoMaar ik vind het altijd zo dom, ze roepen gewoon dit is 100$ waard. Says who?
Ja, is natuurlijk in van die warme staten waar mensen binnen leven met hun airco. Wij zijn dat niet gewend en dat het zo warm is zie je nietquote:Op maandag 13 mei 2013 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is vaak ook wel maf ja. En ik zie idd heel veel zwetende mannen
Nee vandaag was de dag dat hij de moeder ging ontmoeten. Volgend (en laatste seizoen) gaat over hoe dat daten gaat enzo. In 2015 heeft ie namelijk al een kind met haar dus kon niet lang meer durenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er komt nog een seizoen toch? Zal nog wel ff duren dan?
Is goed, volgende keer !quote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een afgang
Naja GG Mathijs, ik wil revanche, maar nu ga ik me bedje op zoeken. Ben kapot
succesquote:
True. En als ik iemand moet helpen verhuizen hartje zomer dan zie ik er in no time ook zo uit hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 23:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, is natuurlijk in van die warme staten waar mensen binnen leven met hun airco. Wij zijn dat niet gewend en dat het zo warm is zie je niet
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee vandaag was de dag dat hij de moeder ging ontmoeten. Volgend (en laatste seizoen) gaat over hoe dat daten gaat enzo. In 2015 heeft ie namelijk al een kind met haar dus kon niet lang meer duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef Zhano het volgende:
[..]Dat is van 2 seizoenen geleden, als je dat nou nog niet weet dan maken spoilertags sowieso niets meer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Huh? Ok, nevermind.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is van 2 seizoenen geleden, als je dat nou nog niet weet dan maken spoilertags sowieso niets meer uit
Heb jij ook al een tijdklok? Ik had een keer 20 minuten om een wedstrijd te spelen en toen was het natuurlijk verlenging. Ik had geluk dat ik in de verlenging scoorde anders was ik gedisconnect tijdens penalties.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:50 schreef poker4lifee het volgende:
klote tegenstander die helemaal niks skipt, weet zeker dat ik om 12 uur automatisch disconnect![]()
rage als ik eht daardoor niet red
Dus jij denkt godverdomme dat de maatschappij makkelijk is? Ga jij dan maar is 80 uur per week werken voor 5 euro per uur met 3000 euro schuld en een seizoenskaart van psv. GODVERDOMME TERING TYFUS NIKS IS MAKKELIJKquote:
Ik denk het nietquote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij ook al een tijdklok? Ik had een keer 20 minuten om een wedstrijd te spelen en toen was het natuurlijk verlenging. Ik had geluk dat ik in de verlenging scoorde anders was ik gedisconnect tijdens penalties.
Lol? Tijdklok?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij ook al een tijdklok? Ik had een keer 20 minuten om een wedstrijd te spelen en toen was het natuurlijk verlenging. Ik had geluk dat ik in de verlenging scoorde anders was ik gedisconnect tijdens penalties.
Ik wist niet dat het gevoelig lag..quote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus jij denkt godverdomme dat de maatschappij makkelijk is? Ga jij dan maar is 80 uur per week werken voor 5 euro per uur met 3000 euro schuld en een seizoenskaart van psv. GODVERDOMME TERING TYFUS NIKS IS MAKKELIJK
Ik ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:54 schreef Thorb het volgende:
geen tijdklok hebben
ik ben er zo ook weg van!
nog 5 min
Het komt allemaal goedquote:Op maandag 13 mei 2013 23:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja godverdomme ik werk me helemaal de tering in, moet toch gewoon brood op de plank komen.
gelukkig net op tijd klaarquote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
rage?quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
Houdoe gastenSucces morgen met de examens!
Lijkt wel of ie over de lijn isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:00 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157113708
die was wel erg lekker getimed
ik lees deze zin en ineens zie ik op de xbox vipxbaas has started playing fifa 13quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef pascal08 het volgende:
Dit is echt heel vreemd. Tot gisteren won ik bijna alles potjes met gemak. M'n spelers zaten overal bovenop en ik scoorde bizarre goals. Vandaag heb ik bijna alle potjes in seasons verloren, gewoon omdat m'n spelers pure aids zijn. Marchetti heeft 2 eigen goals gemaakt en Traoré heeft er geen 1 gescoord in 5 potjes. Ik weet gewoon zeker dat er hidden sliders zijn die op een of andere manier al van te voren bepalen hoe je spelers gaan spelen. Ik denk dat mijn niet-FIFA periode weer gaat aanbreken nu.
Omdat ik er nog 1 ga proberen. Merk ik dat m'n spelers worden gehandicapt, dan gaat de cd weer in het doosje voor een weekje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik lees deze zin en ineens zie ik op de xbox vipxbaas has started playing fifa 13
bespaar je de moeite, doe hem direct er inquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat ik er nog 1 ga proberen. Merk ik dat m'n spelers worden gehandicapt, dan gaat de cd weer in het doosje voor een weekje.
Team pic?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef pascal08 het volgende:
Dit is echt heel vreemd. Tot gisteren won ik bijna alles potjes met gemak. M'n spelers zaten overal bovenop en ik scoorde bizarre goals. Vandaag heb ik bijna alle potjes in seasons verloren, gewoon omdat m'n spelers pure aids zijn. Marchetti heeft 2 eigen goals gemaakt en Traoré heeft er geen 1 gescoord in 5 potjes. Ik weet gewoon zeker dat er hidden sliders zijn die op een of andere manier al van te voren bepalen hoe je spelers gaan spelen. Ik denk dat mijn niet-FIFA periode weer gaat aanbreken nu.
Zender?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:10 schreef Zhano het volgende:
Tissues gereed, broek op de enkels want Tess is op TV!!!
Ik ben al gearriveerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:10 schreef Zhano het volgende:
Tissues gereed, broek op de enkels want Tess is op TV!!!
Ik heb hem nu 3x oprij gewonnen en 1e wedstrijd met 6-1 gewonnenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef poker4lifee het volgende:
divisie 1 7-0-0 weer gewonnen52-2-2 nu
wel 5 potjes offline
Geniale game hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Veronica.
Ze vind TWD misschien wel de beste game ooitNormaal had ik nu weggezapt, maar Tess
Ik heb soms het idee dat je daar net zo goed Boy Waterman kan neerzetten. Hoe vaak tegenstanders met weinig chem van mij winnen puur op pace en luckquote:
Ik verlies sowieso vaak tegen teams met 80-90 chemquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat je daar net zo goed Boy Waterman kan neerzetten. Hoe vaak tegenstanders met weinig chem van mij winnen puur op pace en luck
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
ik ga douchen en slapen, trusten allemaal.
Je vergeet te fappen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
ik ga douchen en slapen, trusten allemaal.
#yolo #levenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:21 schreef Maver24 het volgende:
Ach schijt aan, ik ga het gewoon maken,ik haal SIF Cavani ook wel even
En IF Marchettiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:21 schreef Maver24 het volgende:
Ach schijt aan, ik ga het gewoon maken,ik haal SIF Cavani ook wel even
En dan krijg je ineens ook nog Tess naast jequote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:22 schreef Zhano het volgende:
Waarom ben ik geen TV-presentator gewordenBeetje gamen, reizen etc etc.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan krijg je ineens ook nog Tess naast je
jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die kan ik ook nog wel halen, is die heel goed dan ?
yupquote:
hij zal het leuk vinden dat je zn naam post iigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Deze sukkel z'n twitter is compromised, kennen we m nog?
Ik weet gewoon wanneer ik tegendoelpunten krijg uit corners. Ik kan het tegenwoordig voorspellen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik begrijp er niets van, ik heb exact hetzelfde team, behalve NIF Arteta en NIF Mangala heb ik nu TOTS Arteta en TOTS Mangala. Ik heb nog niet gewonnen met dit team en 7x op rij verloren. Dit terwijl ik met het team met de NIF gewoon al 10x heb gewonnen en pas 2x heb verloren. Mijn spelers lijken ook echt heel bagger te spelen in verglijking met eerst. Kut FIFA met zijn kut scripting
ook leuk: een zachte pass over twee meter en bij de aanname springt de bal 5 meter van zijn voet afquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet gewoon wanneer ik tegendoelpunten krijg uit corners. Ik kan het tegenwoordig voorspellen.
Hele wedstrijd 0-0, alles gaat op de paal, Superman is de keeper, verdedig echter wel als een baas. Maar dan. 90e minuut. Je poppetje gedraagt zich opeens als een mongool, bal kwijt, goed verdedigen, klungel de klungel, bal voor zijn voeten, schieten, keeper duwt bal naast goal (ipv gewoon oprapen), corner.
Wat er dan vooraf allemaal aan vooraf is gegaan, zodat mijn tegenstander die corner uiteindelijk kreeg, dan weet ik gewoon dat Juan Mata ofzo het kopduel van Chiellini wint.
En dan verlies je dus door deze bullshit in de laatste seconden van de wedstrijd..
Zo verloor ik dus eergisteren. Wel had die goal aan beide kanten kunnen vallen maar hij viel in de 90e minuut uit een corner.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet gewoon wanneer ik tegendoelpunten krijg uit corners. Ik kan het tegenwoordig voorspellen.
Hele wedstrijd 0-0, alles gaat op de paal, Superman is de keeper, verdedig echter wel als een baas. Maar dan. 90e minuut. Je poppetje gedraagt zich opeens als een mongool, bal kwijt, goed verdedigen, klungel de klungel, bal voor zijn voeten, schieten, keeper duwt bal naast goal (ipv gewoon oprapen), corner.
Wat er dan vooraf allemaal aan vooraf is gegaan, zodat mijn tegenstander die corner uiteindelijk kreeg, dan weet ik gewoon dat Juan Mata ofzo het kopduel van Chiellini wint.
En dan verlies je dus door deze bullshit in de laatste seconden van de wedstrijd..
que?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij zal het leuk vinden dat je zn naam post iig
Ik dus ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo verloor ik dus eergisteren. Wel had die goal aan beide kanten kunnen vallen maar hij viel in de 90e minuut uit een corner.
100% spot on dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik denk niet dat FIFA scripted is, maar ik geloof wel dat er bepaalde factoren zijn die de prestaties/animaties van je spelers bepalen die in de loop van de wedstrijd veranderen. Je kunt zeggen dat dit in het echt ook zo is en dat het realistisch is, maar de momentum switch in FIFA zie ik echt niet elke wedstrijd IRL.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het heeft ook veel met het moraal te maken, zodra het hoog is of lager trekken je spelers nog geen worst van tafelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat FIFA scripted is, maar ik geloof wel dat er bepaalde factoren zijn die de prestaties/animaties van je spelers bepalen die in de loop van de wedstrijd veranderen. Je kunt zeggen dat dit in het echt ook zo is en dat het realistisch is, maar de momentum switch in FIFA zie ik echt niet elke wedstrijd IRL.
ALS EA ooit ziet dat ze dit eens realistischer moeten maken in plaats van al die impact engine bullshit, dan vind ik FIFA weer net zo geweldig als een paar jaar geleden.
Mijn moraal is altijd very high, want als 'ie dat niet is, koop ik zo'n kaartje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het heeft ook veel met het moraal te maken, zodra het hoog is of lager trekken je spelers nog geen worst van tafel
Tuurlijk is FIFA scripted. Het is geprogrammeerd, en dat moet ook wel. Zo organisch als echt voetbal zal het bijna niet worden. Daar heb ik ook wel echt begrip voor, alleen ik vind dat ze FIFA echt zo gemaakt hebben dat elke sukkel kan winnen. Daarom is het aantal écht grote FIFA toernooien ook zo beperkt, het is niet puur skill dit spel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat FIFA scripted is, maar ik geloof wel dat er bepaalde factoren zijn die de prestaties/animaties van je spelers bepalen die in de loop van de wedstrijd veranderen. Je kunt zeggen dat dit in het echt ook zo is en dat het realistisch is, maar de momentum switch in FIFA zie ik echt niet elke wedstrijd IRL.
ALS EA ooit ziet dat ze dit eens realistischer moeten maken in plaats van al die impact engine bullshit, dan vind ik FIFA weer net zo geweldig als een paar jaar geleden.
Het grappig is dat ik me altijd in alle bochten wring om al m'n spelers op 9 chem te krijgen, terwijl het volgens mij geen reet uitmaakt. Toch een autistisch trekje denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn moraal is altijd very high, want als 'ie dat niet is, koop ik zo'n kaartje.
Het zou ook fantastisch zijn als EA niet zo geheimzinnig doet over bijvoorbeeld de chemistry. Mensen gaan nu hele complotten bedenken waarom EA er zo geheimzinnig over doet, maar eigenlijk slaat het hele systeem nergens op. Iedereen weet hoe het is om tegen een team met 30 chem te spelen.
Maar een script kan je bijna volledig random maken, dat moet jij weten. Ik zoek ook geen grafische en fysische hoogstandjes in FIFA, maar een beetje minder frustatie door bullshit zou wel fijn zijn. Sommige aspecten in dit spel zijn gewoon totaal niet gebalanceerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tuurlijk is FIFA scripted. Het is geprogrammeerd, en dat moet ook wel. Zo organisch als echt voetbal zal het bijna niet worden. Daar heb ik ook wel echt begrip voor, alleen ik vind dat ze FIFA echt zo gemaakt hebben dat elke sukkel kan winnen. Daarom is het aantal écht grote FIFA toernooien ook zo beperkt, het is niet puur skill dit spel.
Het is ook het leuke aan FUT. Een team maken met zoveel mogelijk toffe spelers, maar toch ook 9 chem. Want anders kun je iedereen overal wel neerklappen. Emenike CB, Wynne in de spits naast Van Houtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het grappig is dat ik me altijd in alle bochten wring om al m'n spelers op 9 chem te krijgen, terwijl het volgens mij geen reet uitmaakt. Toch een autistisch trekje denk ik.
Traore op doelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is ook het leuke aan FUT. Een team maken met zoveel mogelijk toffe spelers, maar toch ook 9 chem. Want anders kun je iedereen overal wel neerklappen. Emenike CB, Wynne in de spits naast Van Hout
Ik zou het al een stuk minder erg vinden als ik weet dat ik ben verslagen door iemand die gewoon beter is, ipv verslagen te worden door het spel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar een script kan je bijna volledig random maken, dat moet jij weten. Ik zoek ook geen grafische en fysische hoogstandjes in FIFA, maar een beetje minder frustatie door bullshit zou wel fijn zijn. Sommige aspecten in dit spel zijn gewoon totaal niet gebalanceerd.
Ik weet zeker dat sommige dingen niet random zijn als ik 9x per wedstrijd (met welke keeper dan ook) een rebound tegen krijg die niet te missen is en ik zelf geen rebounds of onmogelijke hoeken...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar een script kan je bijna volledig random maken, dat moet jij weten. Ik zoek ook geen grafische en fysische hoogstandjes in FIFA, maar een beetje minder frustatie door bullshit zou wel fijn zijn. Sommige aspecten in dit spel zijn gewoon totaal niet gebalanceerd.
Dat is het ook juist. Chemistry zou juist veel meer invloed moeten hebben. Ik kom vaak genoeg teams tegen met David Luiz in de spits. Dat gaat natuurlijk nergens over.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is ook het leuke aan FUT. Een team maken met zoveel mogelijk toffe spelers, maar toch ook 9 chem. Want anders kun je iedereen overal wel neerklappen. Emenike CB, Wynne in de spits naast Van Hout
Dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zou het al een stuk minder erg vinden als ik weet dat ik ben verslagen door iemand die gewoon beter is, ipv verslagen te worden door het spel.
Perfecte samenvatting.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zou het al een stuk minder erg vinden als ik weet dat ik ben verslagen door iemand die gewoon beter is, ipv verslagen te worden door het spel.
Dat ja. Net ook weer een potje wat ik gewoon koste wat het kost niet mocht winnenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Omdat je weet dat je tegen het bovenstaande team handicap voordeel hebtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:50 schreef Zhano het volgende:
Ik kom liever dit tegen
[ afbeelding ]
dan dit:
[ afbeelding ]
Leuk teamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Jajaa, middenveld overlopen ditdat. Dit is pure p0rno
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Leuk teamWant handicap. Aan het team kan het niet liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:57 schreef Zhano het volgende:
Ik was vandaag bij de Aldi, en aldaar heb ik Schültenbrau aangeschaft
Netjes. Ik gun ze die stap hogerop wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wuttt 30 miljoen?![]()
Laat die centjes maar komen
Schalke zou ook 10 a 12 miljoen willen betalen voor De Jongquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Netjes. Ik gun ze die stap hogerop wel.
Liverpoolquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wuttt 30 miljoen?![]()
Laat die centjes maar komen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liverpoolde enige club die achterlijke bedragen voor troep neerlegt.
Als het allemaal waar is heb je +- 40 miljoen voor die 3 spelers terwijl je alleen voor Eriksen een transfersom van 3 miljoen hebt betaald.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liverpoolde enige club die achterlijke bedragen voor troep neerlegt.
Zo doen de meeste Nederlandse nadenkende clubs het hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als het allemaal waar is heb je +- 40 miljoen voor die 3 spelers terwijl je alleen voor Eriksen een transfersom van 3 miljoen hebt betaald.
Volgend jaar Fischer voor de hoofdprijs de deur uit.. Zo werk je dus een club terug naar de Europese top
Klopt. Maar juist die extreme bedragen helpen je als club terug naar de Europese top. Zeker als je ook al jaren op rij de CL inkomsten hebt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo doen de meeste Nederlandse nadenkende clubs het hoorMisschien met iets mindere bedragen.
Feyenoord: Indi, Vrij, Clasie?
Heerenveen: Djuricic, Nordfeldt, Finnbo?
Vitesse: Bony
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Klopt. Maar juist die extreme bedragen helpen je als club terug naar de Europese top. Zeker als je ook al jaren op rij de CL inkomsten hebt.
Ik schoffel met 1 hand en FOK! mobiel met de andere.quote:
Linkquote:Op maandag 13 mei 2013 19:58 schreef poker4lifee het volgende:
en wtf las ik nou POTS 1100 voor zo'n wagentje? 0 te veel? Of kan je met dat ding ook tijdreizen enzo
kquote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh
[..]
Link
Niks tijdreizen, gewoon basic (maar wel goede kwaliteit). 1050 euri, en dan mis je nog wat spulletjes, die komen er nog bij.
Ik val ook van de ene verbazing in de andere hoor. Zo vroeg ik me echt af hoe het kan dat er bijna meer personeel in zo'n babyzaak rondloopt dan in de gemiddelde supermarkt. Maar nu ik de prijzen van die spullen zie, snap ik waaromquote:
Dat zijn ook de momenten dat het nog wel eens fout wil gaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:52 schreef Toefjes het volgende:
Voor het eerst in tijden kan ik weer eens kampioen worden in divisie 1. 2 Kampioenswedstrijden in het verschiet. 18 punten
Dat heb ik de afgelopen paar dagen al twee keer verneuktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:52 schreef Toefjes het volgende:
Voor het eerst in tijden kan ik weer eens kampioen worden in divisie 1. 2 Kampioenswedstrijden in het verschiet. 18 punten
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:52 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik val ook van de ene verbazing in de andere hoor. Zo vroeg ik me echt af hoe het kan dat er bijna meer personeel in zo'n babyzaak rondloopt dan in de gemiddelde supermarkt. Maar nu ik de prijzen van die spullen zie, snap ik waarom
Wat staat er vandaag op het examenprogramma voor al die mensen trouwens?
Het stomme van zo'n kampioenschap is dat ik me ga zitten verheugen op het openen van zo'n gratis gold pack. Terwijl de coins die je krijgt veel meer waarde hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen paar dagen al twee keer verneukt²
Hahaha herkenbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het stomme van zo'n kampioenschap is dat ik me ga zitten verheugen op het openen van zo'n gratis gold pack. Terwijl de coins die je krijgt veel meer waarde hebben
Ik verneuk het altijd eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen paar dagen al twee keer verneukt²
Tering hé en dan daarna nog net doen alsof het een foutje was ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vond het altijd een verschrikkelijk mannetje, maar dit gun je niemand
Dat niet alleen: als ze dit bij een van mijn medespelers zouden doen, zou ik vol verontwaardiging direct verhaal gaan halen. Deze gasten zien het gelaten aan, en helpen die beul ook nog even netjes met opstaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tering hé en dan daarna nog net doen alsof het een foutje was ofzo
Had ik geloof ik ook al ergens op VZ gelezen. En een bod uitgebracht op Gudelj.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:40 schreef Toefjes het volgende:
Eerste wedstrijd idd verneukt.
en een roddeltje:
[ afbeelding ]
Ja. Spelers met zulke namen passen echt bij AZquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had ik geloof ik ook al ergens op VZ gelezen. En een bod uitgebracht op Gudelj.
Huh? Wat is er mis met Wuytens en Gudelj?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Spelers met zulke namen passen echt bij AZ
Ik zie graag spelers waar je niet hoeft te googlen hoe je de voornaam moet schrijven. Terug naar het tijdperk Adriaanse. Henk, Tim, Barry, Robin etc. Te veel nationaliteiten in het team hou ik niet van.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Huh? Wat is er mis met Wuytens en Gudelj?
Jan is inderdaad een hele moeilijke voornaamquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie graag spelers waar je niet hoeft te googlen hoe je de voornaam moet schrijven. Terug naar het tijdperk Adriaanse. Henk, Tim, Barry, Robin etc. Te veel nationaliteiten in het team hou ik niet van.
Heb het ook niet over Jan, Pannenkoekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Jan is inderdaad een hele moeilijke voornaam
Oh, ik dacht dat je Wuytens en Gudelj aan het uitkotsen was.quote:
Ik snap wel wat je bedoelt. De tijd dat er bij NAC nog alleen maar jongens uit de regio in het eerste stonden. Ton, John (3x), Geert, Pierre, Maarten, Dick, Gerard, Hans, Kees (2x)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie graag spelers waar je niet hoeft te googlen hoe je de voornaam moet schrijven. Terug naar het tijdperk Adriaanse. Henk, Tim, Barry, Robin etc. Te veel nationaliteiten in het team hou ik niet van.
Nee, dat niet. Maar de leukste tijden waren toch met een selectie die 100% NL was. Ook gewoon trots toen dat alle elftallen in de eredivisie met veel buitenlanders speelden en wij eigenlijk alleen Stein Huysegems toen als buitenlander hadden. En Ali el Khattabi. Maar 2 of 3 is wel genoegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je Wuytens en Gudelj aan het uitkotsen was.
Feyenoord heeft dat nu, alleen maar Nederlanders met Pelle als buitenlander. Maar mij boeit het eerlijk gezegd niet zoveel, ik zie liever de 11 beste spelers op het veld, ongeacht nationaliteit. Want zeg nou zelf, met Dirk en Etienne (echt Nederlandse jongens) ga je de oorlog niet winnen, of wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de leukste tijden waren toch met een selectie die 100% NL was. Ook gewoon trots toen dat alle elftallen in de eredivisie met veel buitenlanders speelden en wij eigenlijk alleen Stein Huysegems toen als buitenlander hadden. En Ali el Khattabi. Maar 2 of 3 is wel genoeg
Ik zie niet vaak dat clubs een "oorlog winnen" met een rechtsback. Marcellis speelt volgens mij niet onaardig, voert zijn taken redelijk naar behoren uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dat nu, alleen maar Nederlanders met Pelle als buitenlander. Maar mij boeit het eerlijk gezegd niet zoveel, ik zie liever de 11 beste spelers op het veld, ongeacht nationaliteit. Want zeg nou zelf, met Dirk en Etienne (echt Nederlandse jongens) ga je de oorlog niet winnen, of wel?
Ik hoop dat Wuytens hoe dan ook komt. In het stuk staat als vervanger voor bij een vertrek van Viergever. Maar wat mij betreft mag hij uiteraard Reynen vervangen. Ik blijf er trouwens bij dat Marcellis als CB uitstekend uit de voeten zou moeten kunnen komen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft dat nu, alleen maar Nederlanders met Pelle als buitenlander. Maar mij boeit het eerlijk gezegd niet zoveel, ik zie liever de 11 beste spelers op het veld, ongeacht nationaliteit. Want zeg nou zelf, met Dirk en Etienne (echt Nederlandse jongens) ga je de oorlog niet winnen, of wel?
De verdediging blijft toch de belangrijkste linie in het veld, kijk maar naar PSV, je kan nog zo'n goede aanvallende kwaliteiten hebben, als het achterin kut is, win je niets.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zie niet vaak dat clubs een "oorlog winnen" met een rechtsback. Marcellis speelt volgens mij niet onaardig, voert zijn taken redelijk naar behoren uit.
Ja, ik snap ook niet waarom er niet gewoon met Marcellis centraal wordt gespeeld en dan met Johansson RB. Maar daar zal Gert-Jan wel een reden voor hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Wuytens hoe dan ook komt. In het stuk staat als vervanger voor bij een vertrek van Viergever. Maar wat mij betreft mag hij uiteraard Reynen vervangen. Ik blijf er trouwens bij dat Marcellis als CB uitstekend uit de voeten zou moeten kunnen komen.
Inderdaad, PSV verliest de strijd dit jaar vooral door hun verdediging. Maar dat ziet een blinde nog. Ik denk niet dat AZ dit jaar geen Europees voetbal heeft gehaald, alleen door Marcellis en Reijnen. En daarnaast is de beker nog steeds een topprijs voor een club als AZ.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De verdediging blijft toch de belangrijkste linie in het veld, kijk maar naar PSV, je kan nog zo'n goede aanvallende kwaliteiten hebben, als het achterin kut is, win je niets.
Die mannetjes van dat bedrijf dat voetbal wetenschappelijk benadert in dat tv programma dat Sparta volgt, hebben dat ook gezegd. Dat de kampioen doorgaans de club is met de minste tegengoals.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De verdediging blijft toch de belangrijkste linie in het veld, kijk maar naar PSV, je kan nog zo'n goede aanvallende kwaliteiten hebben, als het achterin kut is, win je niets.
De aanval blijft toch de belangrijkste linie in het veld, kijk maar naar FC Twente, je kan nog zo'n goede verdedigende kwaliteiten hebben, als het voorin kut is, win je niets.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:27 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
tuurlijk niet het middenvel. zolang daar geen creativiteit zit. ga je nooit scoren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De aanval blijft toch de belangrijkste linie in het veld, kijk maar naar FC Twente, je kan nog zo'n goede verdedigende kwaliteiten hebben, als het voorin kut is, win je niets.
Ja het was ook een grappiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk niet het middenvel. zolang daar geen creativiteit zit. ga je nooit scoren.
die gasten moeten gewoon de bal pan klaar leggen voor de spits.
FC Twente heeft inderdaad maar 33 tegengoals zie ik. Maar Twente draaide uitstekend mee, in de winterstop ging het gewoon fout met die transfer van Fer naar Everton die niet doorging. Daarna zonk het schip snel. Gelukkig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De aanval blijft toch de belangrijkste linie in het veld, kijk maar naar FC Twente, je kan nog zo'n goede verdedigende kwaliteiten hebben, als het voorin kut is, win je niets.
^^quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou EA HH'tje erin vandaag en we kunnen aan de slag
De keeper. Die pakt pas echt punten voor je club.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tuurlijk niet het middenvel. zolang daar geen creativiteit zit. ga je nooit scoren.
die gasten moeten gewoon de bal pan klaar leggen voor de spits.
Moguh![]()
Het blijft bizar dat de consumables de hele week zo slecht verkopen, terwijl het laatste HH alweer even geleden is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou EA HH'tje erin vandaag en we kunnen aan de slag
Ze misten creativiteit en een afmaker. Maar PSV draaide voor de winterstop net zo uitstekend mee met die flutverdedigingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
FC Twente heeft inderdaad maar 33 tegengoals zie ik. Maar Twente draaide uitstekend mee, in de winterstop ging het gewoon fout met die transfer van Fer naar Everton die niet doorging. Daarna zonk het schip snel. Gelukkig.
*bedoeldquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze misten creativiteit en een afmaker. Maar PSV draaide voor de winterstop net zo uitstekend mee met die flutverdediging
Maar het was meer een reactie op die reactie dan serieus bedoelt
jij doelt op esteban de man die in zijn eentje de joden aan kan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De keeper. Die pakt pas echt punten voor je club.
Formaties zijn anders weer behoorlijk duurquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het blijft bizar dat de consumables de hele week zo slecht verkopen, terwijl het laatste HH alweer even geleden is.
Ik ben net wakker, mag het ja!quote:
Contracten en fitness niet. Het zij je vergevenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Formaties zijn anders weer behoorlijk duur
[..]
Ik ben net wakker, mag het ja!
POTS ik zit op 680 kits. ben ik er dan al bijna ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Contracten en fitness niet. Het zij je vergeven
Veel mensen wachten op de HHquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Contracten en fitness niet. Het zij je vergeven
Nee, uit mijn hoofd heb ik er tegen de 1100.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
POTS ik zit op 680 kits. ben ik er dan al bijna ?
nicequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Mini Silver pack met 4 shinys
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
tchite geen drol meer waard denkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ja weet ik. Ging er meer om dat er 4 shinys in zaten dan de waarde.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tchite geen drol meer waard denk![]()
toch wel 3K uit te slepen denk
Nou zo'n geweldige speler is dat niet meer de laatste tijd. Beetje een domme aankoopquote:
Oh, ik heb de mijne al verneukt. 16 schoten, 2 goals. Bal op de paal, of via de paal naar de andere paal en er weer uit, bal op de lat, onmogelijke redding, etc etc. Tegenstander 4 schoten, 2 goals. Het wordt al routine.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een kut season finale weerIs dit het jaar van de kut season Finales
Dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik heb de mijne al verneukt. 16 schoten, 2 goals. Bal op de paal, of via de paal naar de andere paal en er weer uit, bal op de lat, onmogelijke redding, etc etc. Tegenstander 4 schoten, 2 goals. Het wordt al routine.
Rooney + Messi kan nog wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Barcalona wil volgend jaar als voorhoede: Neymar-Messi-Rooney. Dat wordt een drama natuurlijk
Geen Division 1 title dus?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oh, ik heb de mijne al verneukt. 16 schoten, 2 goals. Bal op de paal, of via de paal naar de andere paal en er weer uit, bal op de lat, onmogelijke redding, etc etc. Tegenstander 4 schoten, 2 goals. Het wordt al routine.
Lekker allemaal voor ons eigenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Rooney + Messi kan nog wel.
Rooney als diepe spits en Messi daar om heen en dan af en toe afwisselen in de wedstrijd.
Seasons finale is toch de laatste wedstrijd in seasons?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik nietMaar dat is ook kut
Ook, maar ook de laatste aflevering van een seizoen van een seriequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Seasons finale is toch de laatste wedstrijd in seasons?
ja, dit is wel het FUT forum he meneer Turnert!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook, maar ook de laatste aflevering van een seizoen van een serie
Ja dat vergeet ik weleensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, dit is wel het FUT forum he meneer Turnert!
En altijd verneuken tegen echt duidelijk mindere tegenstandersquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, tyfus tering kut stervende hoeren
Ik kreeg een gewone Gold pack.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Precies dat. Verdedigers struikelden over elkaar heen gewoon. Toen ik 1-2 achterkwam, mocht ik weer scoren. Stond dus in no-time weer 2-2. Ik vraag me af waarom ik dit ****** spel nog speelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
En altijd verneuken tegen echt duidelijk mindere tegenstandersHonderdmiljoenmiljard kansen en dan scoren zij omdat je keeper en verdediger steeds over elkaar struikelen oid
Ik krijg echt anger management problemen van Fifaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies dat. Verdedigers struikelden over elkaar heen gewoon. Toen ik 1-2 achterkwam, mocht ik weer scoren. Stond dus in no-time weer 2-2. Ik vraag me af waarom ik dit ****** spel nog speel
Had je al de SIF Mertens - Wijnaldum - TOTS Lens voorhoede gemaakt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies dat. Verdedigers struikelden over elkaar heen gewoon. Toen ik 1-2 achterkwam, mocht ik weer scoren. Stond dus in no-time weer 2-2. Ik vraag me af waarom ik dit ****** spel nog speel
pic?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Had je al de SIF Mertens - Wijnaldum - TOTS Lens voorhoede gemaakt?
Heb gister maar gewoon TOTS Lens gehaald voor 63k ofzo. En het speelt echt geweldig
Ik zou vertonghen aan de linkerkant zetten omdat dat fijner is met passen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet alleen nog formatie op IF Konko fixen, dan heeft iedereen 9
Nice, wil dus ook een PSV team maken, maar ja dan kom je in de spits uit op Locadia en Matavz.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet alleen nog formatie op IF Konko fixen, dan heeft iedereen 9
O zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat je dan een stel egotrippers bij elkaar in de spits hebt lopen
Links of rechtsbenig boeit mij nooit wat achterin.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou vertonghen aan de linkerkant zetten omdat dat fijner is met passen.
was nog wel chill trouwens dat team van Leite in h2h, alleen was vriend waartegen ik ging spelen(hij bayern) wel iets beter dan ik dacht, dus moest daarna maar naar Belgie switchen om wat makkelijker te winnenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou vertonghen aan de linkerkant zetten omdat dat fijner is met passen.
Speelt geweldig daar. Hij is snel, sterk en heeft natuurlijk 5* WF waardoor je vanaf alle posities m erin ramtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
Nice, wil dus ook een PSV team maken, maar ja dan kom je in de spits uit op Locadia en Matavz.
Wijnaldum is dus ook een optie, helemaal vergeten.
Volgens mij speelt Wijnaldum ook redelijk goed op de spits positie.
Ik doe altijd COlombia of Belgiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
was nog wel chill trouwens dat team van Leite in h2h, alleen was vriend waartegen ik ging spelen(hij bayern) wel iets beter dan ik dacht, dus moest daarna maar naar Belgie switchen om wat makkelijker te winnenGeen pass komt aan als je met zo'n 3* team tegen een goed team speelt
Oh, ik had de koptelefoon af en ineens vloog iedereen uit mijn partyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zeggen we de volgende keer wel gewoon dag als we weg gaan vandermar?
Dan zal de party wel zijn gaan kutten, wel mooi dat Fries geneuzel op de achtergrond tijdens het FIFA spelenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, ik had de koptelefoon af en ineens vloog iedereen uit mijn party
Brons, silver of goud ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je moet een team uit de League 1 of 2 kiezen met pace en dan wordt je tegenstander gehandicapped.
Ja konko irritant vind ik datquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zal de party wel zijn gaan kutten, wel mooi dat Fries geneuzel op de achtergrond tijdens het FIFA spelen
quote:
Niet precies even goed, maar het komt wel in de buurtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Stom vraagje misschien...
Als een rechtsbenige speler 5* weak foot heeft, schiet hij dan precies even goed met links als met rechts? Ik wil Sneijder eigenlijk rechts op een 4-3-3 middenveld kwijt (want chemistry enzo), maar dat betekent dat hij vaak met links zal schieten waarschijnlijk...
Deze fifa volgens mij wel, vorig jaar was het dacht ik iets minder met het zwakke been dan met goede. Ik schoot ze er in ieder geval vaak in met SNeijder zijn linker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Stom vraagje misschien...
Als een rechtsbenige speler 5* weak foot heeft, schiet hij dan precies even goed met links als met rechts? Ik wil Sneijder eigenlijk rechts op een 4-3-3 middenveld kwijt (want chemistry enzo), maar dat betekent dat hij vaak met links zal schieten waarschijnlijk...
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deze fifa volgens mij wel, vorig jaar was het dacht ik iets minder met het zwakke been dan met goede. Ik schoot ze er in ieder geval vaak in met SNeijder zijn linker.
Niet helemaal hetzelfde, maar zelfs in het meest negatieve scenario klinkt dat nog als erg acceptabel, thanksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet precies even goed, maar het komt wel in de buurt
Ben je al weer klaar? Hoe lang duren die examens ook alweer?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Best wel te doen dat aardrijkskunde examen, zelfs voor mij.
Al iets bekend over een happy hour?
Ik heb alleen nog maar bagger gehadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice2.5k, 1k, 500 hier. ook wel chill
Van 9.00-12.00, was al na 1,5 uur klaar en het waren ook 'maar' 34 vragen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben je al weer klaar? Hoe lang duren die examens ook alweer?
Chill zeg. Ik kan me geen examen herinneren van de afgelopen 3 jaar dat ik niet de volledige tijd nodig had.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Van 9.00-12.00, was al na 1,5 uur klaar en het waren ook 'maar' 34 vragen.
De antwoorden zijn pas vanaf 14.00 beschikbaar. Dan ga ik wel even kieken natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:02 schreef vandermar het volgende:
Kijken jullie de examens gelijk na als je thuis komt? Ik was vrijwel alles dan alweer vergeten
Dat had ik dus nooit. Ik was altijd als een van de eersten klaar, en ging me dan zitten afvragen of het aan mij lag dat iedereen nog driftig aan het werk was. Ging ik vaak toch even checken of ik geen vragen gemist had ofzoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Chill zeg. Ik kan me geen examen herinneren van de afgelopen 3 jaar dat ik niet de volledige tijd nodig had.
Ik was ook altijd één van de eerstenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat had ik dus nooit. Ik was altijd als een van de eersten klaar, en ging me dan zitten afvragen of het aan mij lag dat iedereen nog driftig aan het werk was. Ging ik vaak toch even checken of ik geen vragen gemist had ofzo
Dan zal Ribery wel weggaan?quote:
ik hoop dat het waar is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das ook alleen maar een gerucht, geloof er helemaal niks van
Ik geloof best dat voor heel veel spelers Guardiola een bepaalde aantrekkingskracht heeft. De vraag is alleen of dat beeld van een succescoach terecht is, de beste man had bij Barca ook gewoon het beste spelersmateriaal dat je je kan wensenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das ook alleen maar een gerucht, geloof er helemaal niks van
Dat van Bayern is op het moment nog beterquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof best dat voor heel veel spelers Guardiola een bepaalde aantrekkingskracht heeft. De vraag is alleen of dat beeld van een succescoach terecht is, de beste man had bij Barca ook gewoon het beste spelersmateriaal dat je je kan wensen
Dat sowieso, die verdediging is echt veel beter dan die van Barçaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat van Bayern is op het moment nog beter
Messi is de beste aanvaller maar voor de rest is de aanval van Bayern ook veel beter. Iniesta is de beste middenvelder maar voor de rest zijn die van Bayern ook beter en de keeper van Bayern is toch echt wel gigantisch veel beter.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat sowieso, die verdediging is echt veel beter dan die van Barça
Vraag me af wie nieuwe keeper van Barcelona zal worden.. Ter Stegen misschien?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Messi is de beste aanvaller maar voor de rest is de aanval van Bayern ook veel beter. Iniesta is de beste middenvelder maar voor de rest zijn die van Bayern ook beter en de keeper van Bayern is toch echt wel gigantisch veel beter.
dan zit hij bij bayern miss wel goed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik moet het allemaal nog maar zien met Neymar over Robinho werd ook zo hysterisch gedaan en die is toch hard geflopt in Europa
Ik zou de Gea halen als ik hun was. De vorige DUitse keeper flopte daar gigantisch en ik vind het sowieso geen land voor Noord- en West-Europeanen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:13 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Vraag me af wie nieuwe keeper van Barcelona zal worden.. Ter Stegen misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |