PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Je hebt echt geen economie nodig voor econometriequote:Op maandag 13 mei 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me best wel leuk, alleen in heb maar 2 jaar economie gehad.
Dat hoeft er niet meteen iets mee te maken te hebben. Het kan ook gewoon zijn dat je hebt moeten wennen aan het studeren. Vooral kijken of je het ook leuk vindt om te doen of niet. Volgens mij ben je best slim en dan zijn sowieso de meeste Uni studies wel te doen zonder al te veel werk.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie het wel, als iets economisch niets wordt ga ik wel geografie doen denk ik.
Kom nou maar fifaquote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat hoeft er niet meteen iets mee te maken te hebben. Het kan ook gewoon zijn dat je hebt moeten wennen aan het studeren. Vooral kijken of je het ook leuk vindt om te doen of niet. Volgens mij ben je best slim en dan zijn sowieso de meeste Uni studies wel te doen zonder al te veel werk.
Mindere mate iddquote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt echt geen economie nodig voor econometrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Met motivatie heb ik over het algemeen weinig problemen, moet gewoon zien of het niveau verschil + meer engels etc te doen isquote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat hoeft er niet meteen iets mee te maken te hebben. Het kan ook gewoon zijn dat je hebt moeten wennen aan het studeren. Vooral kijken of je het ook leuk vindt om te doen of niet. Volgens mij ben je best slim en dan zijn sowieso de meeste Uni studies wel te doen zonder al te veel werk.
Dat Engels is bij elke studie, en bij economische studies valt dat reuze mee. Op tentamens wordt Nederlands er altijd bijgezetquote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met motivatie heb ik over het algemeen weinig problemen, moet gewoon zien of het niveau verschil + meer engels etc te doen is
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb neen 9 voor gym.Cijfers krijgen voor gymSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In klas 2 voor het laatst.
Dat hoor ik ook van studiegenoten die het als 2e studie doen. Mja, ik ben al te lui voor 1 studie, laat staan 2.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt echt geen economie nodig voor econometrie
haters haten.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cijfers krijgen voor gym
In klas 2 voor het laatst.
Huisgenootje van me doet het, die begrijpt niks van economie maar is heel goed in wiskundequote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van studiegenoten die het als 2e studie doen. Mja, ik ben al te lui voor 1 studie, laat staan 2.
Maar denk jij niet dat het niet gaan naar college nu gewoon komt door de vakken nuquote:
Ik kreeg niet echt veel meer uit mn vingers de 2e helft. En dat is denk ik jouw verdienste. Goed gespeeld, je blijft de baasquote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
gg Toefjes 2 smerige countergoals en 1 lucky goal van mijn kant
moet echt geconcentreerd spelen tegen jou met dat team, mag niks weggeven anders de lul
thxquote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kreeg niet echt veel meer uit mn vingers de 2e helft. En dat is denk ik jouw verdienste. Goed gespeeld, je blijft de baas
Welk programma?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef Zhano het volgende:
Haha die Amerikanen op TV altijd die enorm zweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |