PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Je hebt echt geen economie nodig voor econometriequote:Op maandag 13 mei 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me best wel leuk, alleen in heb maar 2 jaar economie gehad.
Dat hoeft er niet meteen iets mee te maken te hebben. Het kan ook gewoon zijn dat je hebt moeten wennen aan het studeren. Vooral kijken of je het ook leuk vindt om te doen of niet. Volgens mij ben je best slim en dan zijn sowieso de meeste Uni studies wel te doen zonder al te veel werk.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zie het wel, als iets economisch niets wordt ga ik wel geografie doen denk ik.
Kom nou maar fifaquote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat hoeft er niet meteen iets mee te maken te hebben. Het kan ook gewoon zijn dat je hebt moeten wennen aan het studeren. Vooral kijken of je het ook leuk vindt om te doen of niet. Volgens mij ben je best slim en dan zijn sowieso de meeste Uni studies wel te doen zonder al te veel werk.
Mindere mate iddquote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt echt geen economie nodig voor econometrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Met motivatie heb ik over het algemeen weinig problemen, moet gewoon zien of het niveau verschil + meer engels etc te doen isquote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat hoeft er niet meteen iets mee te maken te hebben. Het kan ook gewoon zijn dat je hebt moeten wennen aan het studeren. Vooral kijken of je het ook leuk vindt om te doen of niet. Volgens mij ben je best slim en dan zijn sowieso de meeste Uni studies wel te doen zonder al te veel werk.
Dat Engels is bij elke studie, en bij economische studies valt dat reuze mee. Op tentamens wordt Nederlands er altijd bijgezetquote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met motivatie heb ik over het algemeen weinig problemen, moet gewoon zien of het niveau verschil + meer engels etc te doen is
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb neen 9 voor gym.Cijfers krijgen voor gymSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In klas 2 voor het laatst.
Dat hoor ik ook van studiegenoten die het als 2e studie doen. Mja, ik ben al te lui voor 1 studie, laat staan 2.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt echt geen economie nodig voor econometrie
haters haten.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cijfers krijgen voor gym
In klas 2 voor het laatst.
Huisgenootje van me doet het, die begrijpt niks van economie maar is heel goed in wiskundequote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook van studiegenoten die het als 2e studie doen. Mja, ik ben al te lui voor 1 studie, laat staan 2.
Maar denk jij niet dat het niet gaan naar college nu gewoon komt door de vakken nuquote:
Ik kreeg niet echt veel meer uit mn vingers de 2e helft. En dat is denk ik jouw verdienste. Goed gespeeld, je blijft de baasquote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef poker4lifee het volgende:
gg Toefjes 2 smerige countergoals en 1 lucky goal van mijn kant
moet echt geconcentreerd spelen tegen jou met dat team, mag niks weggeven anders de lul
thxquote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kreeg niet echt veel meer uit mn vingers de 2e helft. En dat is denk ik jouw verdienste. Goed gespeeld, je blijft de baas
Welk programma?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef Zhano het volgende:
Haha die Amerikanen op TV altijd die enorm zweten
Om de een of andere vage reden vind ik dat programma nog best aardig..In vergelijking met die andere vergelijkbare programma's tenminste..quote:Op maandag 13 mei 2013 23:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
American PickersIk heb de TV nog op Veronica staan, maar kijk niet echt.
Die gast kan echt niks in aanvallend opzicht, maar is in 3-4-2-1 best fijn om wat balans te brengen op LM.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef poker4lifee het volgende:
Lamah in 2 friendlies net zoveel gescoord als in de 25 online potjes die ik met 'm gespeeld heb
Er komt nog een seizoen toch? Zal nog wel ff duren dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
How i met your mother Season Finale helemaal vergeten
Moeder ontmoeten eindelijk(niet dat het boeit maar toch
)
Het is beter te pruimen dan Storage Wars texas enzoquote:Op maandag 13 mei 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Om de een of andere vage reden vind ik dat programma nog best aardig..In vergelijking met die andere vergelijkbare programma's tenminste..
ah ja dan wel chill, in 352 heb je er weinig aanquote:Op maandag 13 mei 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gast kan echt niks in aanvallend opzicht, maar is in 3-4-2-1 best fijn om wat balans te brengen op LM.
Is vaak ook wel maf ja. En ik zie idd heel veel zwetende mannenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is beter te pruimen dan Storage Wars texas enzoMaar ik vind het altijd zo dom, ze roepen gewoon dit is 100$ waard. Says who?
Ja, is natuurlijk in van die warme staten waar mensen binnen leven met hun airco. Wij zijn dat niet gewend en dat het zo warm is zie je nietquote:Op maandag 13 mei 2013 23:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is vaak ook wel maf ja. En ik zie idd heel veel zwetende mannen
Nee vandaag was de dag dat hij de moeder ging ontmoeten. Volgend (en laatste seizoen) gaat over hoe dat daten gaat enzo. In 2015 heeft ie namelijk al een kind met haar dus kon niet lang meer durenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er komt nog een seizoen toch? Zal nog wel ff duren dan?
Is goed, volgende keer !quote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat een afgang
Naja GG Mathijs, ik wil revanche, maar nu ga ik me bedje op zoeken. Ben kapot
succesquote:
True. En als ik iemand moet helpen verhuizen hartje zomer dan zie ik er in no time ook zo uit hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 23:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, is natuurlijk in van die warme staten waar mensen binnen leven met hun airco. Wij zijn dat niet gewend en dat het zo warm is zie je niet
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee vandaag was de dag dat hij de moeder ging ontmoeten. Volgend (en laatste seizoen) gaat over hoe dat daten gaat enzo. In 2015 heeft ie namelijk al een kind met haar dus kon niet lang meer duren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef Zhano het volgende:
[..]Dat is van 2 seizoenen geleden, als je dat nou nog niet weet dan maken spoilertags sowieso niets meer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Huh? Ok, nevermind.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is van 2 seizoenen geleden, als je dat nou nog niet weet dan maken spoilertags sowieso niets meer uit
Heb jij ook al een tijdklok? Ik had een keer 20 minuten om een wedstrijd te spelen en toen was het natuurlijk verlenging. Ik had geluk dat ik in de verlenging scoorde anders was ik gedisconnect tijdens penalties.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:50 schreef poker4lifee het volgende:
klote tegenstander die helemaal niks skipt, weet zeker dat ik om 12 uur automatisch disconnect![]()
rage als ik eht daardoor niet red
Dus jij denkt godverdomme dat de maatschappij makkelijk is? Ga jij dan maar is 80 uur per week werken voor 5 euro per uur met 3000 euro schuld en een seizoenskaart van psv. GODVERDOMME TERING TYFUS NIKS IS MAKKELIJKquote:
Ik denk het nietquote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij ook al een tijdklok? Ik had een keer 20 minuten om een wedstrijd te spelen en toen was het natuurlijk verlenging. Ik had geluk dat ik in de verlenging scoorde anders was ik gedisconnect tijdens penalties.
Lol? Tijdklok?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij ook al een tijdklok? Ik had een keer 20 minuten om een wedstrijd te spelen en toen was het natuurlijk verlenging. Ik had geluk dat ik in de verlenging scoorde anders was ik gedisconnect tijdens penalties.
Ik wist niet dat het gevoelig lag..quote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus jij denkt godverdomme dat de maatschappij makkelijk is? Ga jij dan maar is 80 uur per week werken voor 5 euro per uur met 3000 euro schuld en een seizoenskaart van psv. GODVERDOMME TERING TYFUS NIKS IS MAKKELIJK
Ik ook.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:54 schreef Thorb het volgende:
geen tijdklok hebben
ik ben er zo ook weg van!
nog 5 min
Het komt allemaal goedquote:Op maandag 13 mei 2013 23:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja godverdomme ik werk me helemaal de tering in, moet toch gewoon brood op de plank komen.
gelukkig net op tijd klaarquote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
rage?quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef Kamikazie het volgende:
Houdoe gastenSucces morgen met de examens!
Lijkt wel of ie over de lijn isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:00 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157113708
die was wel erg lekker getimed
ik lees deze zin en ineens zie ik op de xbox vipxbaas has started playing fifa 13quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef pascal08 het volgende:
Dit is echt heel vreemd. Tot gisteren won ik bijna alles potjes met gemak. M'n spelers zaten overal bovenop en ik scoorde bizarre goals. Vandaag heb ik bijna alle potjes in seasons verloren, gewoon omdat m'n spelers pure aids zijn. Marchetti heeft 2 eigen goals gemaakt en Traoré heeft er geen 1 gescoord in 5 potjes. Ik weet gewoon zeker dat er hidden sliders zijn die op een of andere manier al van te voren bepalen hoe je spelers gaan spelen. Ik denk dat mijn niet-FIFA periode weer gaat aanbreken nu.
Omdat ik er nog 1 ga proberen. Merk ik dat m'n spelers worden gehandicapt, dan gaat de cd weer in het doosje voor een weekje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik lees deze zin en ineens zie ik op de xbox vipxbaas has started playing fifa 13
bespaar je de moeite, doe hem direct er inquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat ik er nog 1 ga proberen. Merk ik dat m'n spelers worden gehandicapt, dan gaat de cd weer in het doosje voor een weekje.
Team pic?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:06 schreef pascal08 het volgende:
Dit is echt heel vreemd. Tot gisteren won ik bijna alles potjes met gemak. M'n spelers zaten overal bovenop en ik scoorde bizarre goals. Vandaag heb ik bijna alle potjes in seasons verloren, gewoon omdat m'n spelers pure aids zijn. Marchetti heeft 2 eigen goals gemaakt en Traoré heeft er geen 1 gescoord in 5 potjes. Ik weet gewoon zeker dat er hidden sliders zijn die op een of andere manier al van te voren bepalen hoe je spelers gaan spelen. Ik denk dat mijn niet-FIFA periode weer gaat aanbreken nu.
Zender?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:10 schreef Zhano het volgende:
Tissues gereed, broek op de enkels want Tess is op TV!!!
Ik ben al gearriveerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:10 schreef Zhano het volgende:
Tissues gereed, broek op de enkels want Tess is op TV!!!
Ik heb hem nu 3x oprij gewonnen en 1e wedstrijd met 6-1 gewonnenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef poker4lifee het volgende:
divisie 1 7-0-0 weer gewonnen52-2-2 nu
wel 5 potjes offline
Geniale game hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Veronica.
Ze vind TWD misschien wel de beste game ooitNormaal had ik nu weggezapt, maar Tess
Ik heb soms het idee dat je daar net zo goed Boy Waterman kan neerzetten. Hoe vaak tegenstanders met weinig chem van mij winnen puur op pace en luckquote:
Ik verlies sowieso vaak tegen teams met 80-90 chemquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat je daar net zo goed Boy Waterman kan neerzetten. Hoe vaak tegenstanders met weinig chem van mij winnen puur op pace en luck
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
ik ga douchen en slapen, trusten allemaal.
Je vergeet te fappen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
ik ga douchen en slapen, trusten allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |